Jos haluat olla onnellinen yhden päivän, ota humala. Jos kolme päivää, mene naimisiin. Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se. Jos haluat olla ikuisesti onnellinen, ryhdy puutarhuriksi.
Kiinalainen sananlasku
Onnellisuus
11
173
Vastaukset
- Anonyymi
valtoimenaan riehuva viini tarha saa puutarhurin mielen villiksi
- Anonyymi
Kun eronnut nai eronneen, sängyssä on neljä sielua.
Talmud- Anonyymi
vähintään ja viisi pää kalloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vähintään ja viisi pää kalloa
riittää kun on sukupuoli yhteydessä epäuskosen ja nai uskovaisten ja toimii hoito miehenä on silloin vähintään perkele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riittää kun on sukupuoli yhteydessä epäuskosen ja nai uskovaisten ja toimii hoito miehenä on silloin vähintään perkele
Kun tietää tarkasti, miten julmasti pahimmat sekä hoitomiehet että -naiset ovat toimineet tehtaillessaan hoitoja / toisia täysin syyttömoä kohtaan ja vielä sen, että he eivät ole tunteneet aitoa katumusta teoistaan eivätkä ole korjanneet jälkiään, on "perkele" lievä ilmaisu.
- Anonyymi
Jumala ei kysy sinulta, paljonko jätät jälkeesi, vaan paljonko olet lahjoittanut muille.
Nathan Söderblom
Jokainen jolla kuollessaan on jäljellä vielä 10 000 dollaria, on epäonnistunut.
Erroll Flynn
Diogenes löi isää, kun poika kirosi.
Robert Burton - Anonyymi
Mitä enemmän huijaat, sitä onnellisemmaksi tulet. Mitä enemmän valehtelet, sitä vähemmän suret. Mitä enemmän rikot, sitä syyttömämpi olet.
- Anonyymi
-Saanko minä puhua teille, mökeltää hän.
Marin myöntyy. Mies alkaa kertoa. Hän sanoo perineensä maata kylän laidoilta. Sillä maalla on tämäkin talo. Hän sanoo, ettei hänellä ole todellista sivistystä. Tuo kirjasto on vain silmänlumetta, se on osaksi isänperintöä. Hän kertoo saavuttaneensa suuren varallisuutensa liiketoimilla.
-Se on ollut liian yksinkertaista pohjimmiltaan. On pitänyt vain petkuttaa, vaatia yli arvon ja myydä suurella voitolla.
-Roisto minä olen, sanoo hän.
-Itsepähän tiedätte, sanoo Marin.
(Veikko Huovisen romaanin ”Talvituristi” osasta ”I Valmismatka”)- Anonyymi
kuulostaa ihan lestadiolaiselta liike idealta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa ihan lestadiolaiselta liike idealta
minäkin olen hankkinut elämän kokemuksen mutta empiirisesti ja näyttää siltä ettei sillä ole rikastunut kun kuuntelee muitten tarinoita
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830