Korvenmiehelle aina jälkimmäinen, mutta sinussa natsaa molemmat.
Kumpi on tärkeämpi, ilo silmälle taikka luotettavuus tavoille
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Turha yritys, hänellä jo jäärä.
- Anonyymi
Venlalla on tosiaankin jo mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venlalla on tosiaankin jo mies.
Sen tiedän ja varattuihin en sekoa. Vapaita riittää.
"luotettavuus tavoille"
Että tapojen orja? Sinun vai hänen tapojen orja?- Anonyymi
Minun, tapani tulet tuntemaan.
- Anonyymi
Kerrohan mies patruunoille, että mistä noukit nämä naisten koipikuvat profiileihisi- netistä varmaan, mutta haluatko tarkentaa, että mistä? Sieltä saa ladattua lasten leikkeihin kuvaa jne kuulemma. Luotettava lähde kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan mies patruunoille, että mistä noukit nämä naisten koipikuvat profiileihisi- netistä varmaan, mutta haluatko tarkentaa, että mistä? Sieltä saa ladattua lasten leikkeihin kuvaa jne kuulemma. Luotettava lähde kertoi.
Sekaisin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaisin olet.
Haluatko perustella- loukkasiko tää arvio sinun maailmankuvaasi jollakin tapaa? -T nainen
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan patruunoille, ei taida enää olla ruuti kuivaa kun tämmöisiä utelet. Kuvat ovat alunperin SDXC muistikortilta, mutta säilytän niitä kovalevyillä.
- Anonyymi
Alaraajamies kirjoitti:
Vai että ihan patruunoille, ei taida enää olla ruuti kuivaa kun tämmöisiä utelet. Kuvat ovat alunperin SDXC muistikortilta, mutta säilytän niitä kovalevyillä.
itse säilytät , et vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse säilytät , et vapaa.
Tuo on varmasti hyvin tähdellinen ja kiireellinen viesti vaikka en siitä mitään ymmärräkään.
- Anonyymi
Hän, mies, on kumpaakin.
- Anonyymi
Kumman paljon irtoaa tavaraa korvien huuhdonnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311