Onko kaikki kunnallisvaaleissa valituksi tulleet tehneet V A A L I R A H O I T U S ilmoituksen, joka tulee lain mukaan jättää 16.6.2025 mennessä? Jotain salattavaa???
Missä viipyy V A A L I R A H O I T U S ilmoitukset????
9
374
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näytti yksi puolue loistavan puuttuvilla ilmoituksilla😳
- Anonyymi
Samaa kattelin. Demareilta puuttuu ja kokoomukselt. Ja kepultakin monta.
- Anonyymi
Haloo, vaan niiden pitää toimittaa yksityiskohtanen selvitys, jotka tuli valituksi. Ei kaikkien ehdokkaina olleiden. Vastuullisimmat oli toimittanut jo ennakkoilmoituksenki👍
- Anonyymi
Koksut ainoa, josta melkein kaikilta puuttuu. Taru tuttuun tapaan rehtinä tehnyt jo ennakkoilmoituksen.
- Anonyymi
Hienoa Taru! Näin sitä suoritetaan rehellisesti kautta linjan, omin avuin ja omin rahoin.
- Anonyymi
Ei tarkalleen ottaen puutu yhtään keneltäkään, koska pitää olla annettu 16.6 mennessä, eli rapiat kaksi viikkoa on vielä aikaa. Sen jälkeen voi sitten sanoa, että puuttuu...
- Anonyymi
Kepu pettää aina
- Anonyymi
Kaikki kepulaiset valtuutetuksi valitut on tehneet jo selvityksen vaalirahoituksestaan! ! ! ! !
- Anonyymi
Mistä nämä näkee ja joko tiedot on luettavissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929