Käynyt monta kertaa ovella turhaa.. En luota ovikaupusteluun nykypäivänä. Mikä homma tämä on? En halua sitoutua mihinkään, saati yhtään turhaa kaivantoa.
Sinisiä johdonpäitä pilkottaa siellä täällä rumasti tonttien rajoilla lähialueella.
Terveisin liikkuva ja langaton
Valokuitumyyjät väkisin myy
9
498
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tilasin Valoon kyllä suoraan netistä. Ne siniset kiepit odottaa kytkentää. Ei ne maan päälle jää.
- Anonyymi
Pystyykö valoo:lla kilpailuttamaan nettioperaattoreita?
- Anonyymi
Kaikki nettiliittymät voi kilpailuttaa. Ilmoittaa vaan, että ei halua jatkaa. Kappas. Sieltä löytyy aina uusi tarjous. Jos liittymässä on ylläpitomaksu, silloin sitä ei voi kilpailuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nettiliittymät voi kilpailuttaa. Ilmoittaa vaan, että ei halua jatkaa. Kappas. Sieltä löytyy aina uusi tarjous. Jos liittymässä on ylläpitomaksu, silloin sitä ei voi kilpailuttaa.
Siis voinko ottaa valoon valokuituun nettioperaattoriksi esim. Dna:n tai Elisan?
- Anonyymi
Valoo kolemuksia Haminasta.
Viikko sitten torstaina ilmennyt kaapelirikko ja edelleen korjaamatta. Päivittäin kyselty statusta tuleeko kuntoon, eikä saa mitään aikataulua.
Valoo ei myöskään ilmottele näemmä kaikkia vikojaan häiriöilmoituksissaan, kuten esim meidän kohdalle osunutta. Pimittää näitä siis, ei varmaan näyttäisi hyvältä uusia asiakkaita haaliessa kun ei saa nykyisiäkään yhteyksiä viikkoon korjattua ja vika roikkuu viikon ilman korjausaikataulua.
Laittelen nyt pari kyselyä päivässä asiakaspalveluun :) :) .
Saavat käyttäjäkokemuksia niiden valittujen sivuillaan olevien lisäksi (toimien siis ihan heidän ohjeistuksen mukaisesti, koska eivät tätä vikaa ilmoita häiriötiedotteessaan : 'Tällä hetkellä ei ole tiedossa aktiivisia häiriöitä. Jos yhteys ei toimi odotetusti, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme')- Anonyymi
Tollo on kytkennyt johdot itse väärin ja ei kaapelissa mitään häiriötä ole.
Valooo on maailman parhain operaattori ja liittymät on huippuja.
- Anonyymi
Ei ole nuo kiinteät liittymät tätä päivää mielestäni.
Katsokaa tuon yrityksen taloustietoja. Pari miljoonaa liikevaihto ja 17 miljoonaa vuodessa miinuksella.
Mikäli sijoittajat ovat 250 miljoonaa tuohon satsannut he haluavat rahat tuottoineen takaisin.
Sen takia niitä myydään ahkerasti. - Anonyymi
Miten ne sais dataliittymät toimimaan kun eivät osaa/halua korjata edes rikkomiaan tiepäällysteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899