Jos teidän tilanteenne on tosiaan noin, niinkuin tänään huomasin, ei meidän ole syytä tavata. Luulin että teillä on loppu...Hyvää kesää
Heipparallaa...
15
306
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä huomasit tänään ja keistä??
- Anonyymi
No, huomasin ettei se ole loppu. Luulin niin...
- Anonyymi
Ei hetkessä tietyt asiat muutu tai lopu. Toki riippuu mikä asia oli pitänyt loppua. Liittyykö asiaan johonkin mistä olin aiemmin kertonut muttei mennytkään niin?
- Anonyymi
Sinulla on pahoja harhoja. Hyvä, että en ole ainoa pöpi täällä.
- Anonyymi
Ehkä olen sekoittanut jotain, mutta en rupea olemaan toinen nainen...
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣✌️
- Anonyymi
Hyvää kesää sinne ja toivottavasti löytyy ihana ihminen. Itse nukuin ajoittain nykyisen ystävän kanssa, kunnes jompikumpi löytää jonkun, jonka kanssa haluaisi mahdollisesti seurustella. Ymmärrän jos se on jollekin ongelma.
- Anonyymi
Minä ainakin Avioliitossa ihanan miehen kanssa.Ja hyvin menee.
- Anonyymi
Ei liity mihinkään aiempiin kertomisiin, itse vaan tässä huomioin...
- Anonyymi
Vielä on kesää jäljellä ja tilaisuuden tullen sitten. Ettei käy kuin assille nyyh.
- Anonyymi
Niin vielä, ethän sinä sitä, mutta etten saattaisikaan itseäni siihen tilanteeseen...
- Anonyymi
Kuka assi...
- Anonyymi
En muutenkaan näen et pitäs tavata.. 🤔 Liian kivuliasta.
- Anonyymi
Näe* en halua työskennellä sun kanssa parina. Liikaa tunteita.
/ap, nainen
- Anonyymi
Rakastan sinua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104079BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612741Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501993
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551740