Mukavaa päivää herkkikselle ❤️
Hei........
25
440
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos 🥰❤️
- Anonyymi
Kiitos, rakas ♥️
- Anonyymi
Mustamaalattu olo, mutta sitähän paholainen vai mikä alien tekee
- Anonyymi
No höh. Ei pidä välittää muiden mielipiteistä. Oikeat ihmiset kyllä näkevät asioiden taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh. Ei pidä välittää muiden mielipiteistä. Oikeat ihmiset kyllä näkevät asioiden taakse.
Se on juurikin niin mielipiteitä on puoleen ja toiseen,te kaksi vaan toisillenne merkitsette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et näe muutakuin hyvän panon.
- Anonyymi
päivää vaan
- Anonyymi
No mutta, hyvää päivää 😁
- Anonyymi
Kaksi jo tunnisti itsensä tästä ja omi aloituksen eli ei tainnut olla mulle.
- Anonyymi
Voi se ollakin sulle ja saa omia, jos siitä tulee edes vähän hyvää mieltä 🙂
- Anonyymi
Tiedät että oon semmoinen. 😔 Kiitos.
- Anonyymi
Kiitos. Ihanaa päivää sinullekin.🌞
- Anonyymi
Kiitos 🌞
- Anonyymi
Kiitos paljon! Ja samoin sulle ihanuus! ❤️ En tiedä oletko herkkä, mutta tuntuu että olet samanlai ku minä, mut et vaan näytä sitä kovin monelle. Mutta mä oon sen nähnyt. Vastaan kuin hänelle ihanalle naiselle. 🥰
- Anonyymi
Oon tosiaan herkkis,mutmen sitä helposti näytä🩷
- Anonyymi
Millä tavalla herkkä? Miten mielestäsi näkyy? Ja olishan se hyvä saada muitakin tarkentavia tietoja että se oikea herkkis nainen jos sattuu täällä olemaan osais itsensä hahmottaa viestistäsi.🕊️🌊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla herkkä? Miten mielestäsi näkyy? Ja olishan se hyvä saada muitakin tarkentavia tietoja että se oikea herkkis nainen jos sattuu täällä olemaan osais itsensä hahmottaa viestistäsi.🕊️🌊
No silleen jännästi. En osaa selittää, mut kyl se tuntuu siltä, että hän on herkkä. 🥰 Sellainen tunteellinen.
- Anonyymi
Kiitos ❤️ ja olenhan minä, mutta sitä ei kyllä kukaan näe, jos ei ole hyvin hyvin tarkkana.
- Anonyymi
Kiitos. Mukavaa päivää myös sinulle. 🙂
- Anonyymi
Kiitos 🙂
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle toinen herkkis 😍💕🫂🥹
- Anonyymi
❤️🤗
- Anonyymi
Kiitos 🫂😘
- Anonyymi
Vierestä🤗
- Anonyymi
Kiitos samoin eräälle kuumikselle! 🔥
Mn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398