Olisi pitänyt vastata siihen, voi olla, mutta en ole kiinnostunut kunnes löydän jonkun joka on kuin sinä.
Eräs sanoi että mulla riittää varmasti vientiä
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on. Ei kukaan enää saa samaa fiilistä aikaan, ei vaikka kuinka yrittäisi laastaroida sydäntään muiden sängyssä
- Anonyymi
Ajattelen Samoin, siksi naisrintamalla on hyvinkin hiljaista.
- Anonyymi
Ole varuillasi.
- Anonyymi
Mitähän tämäkin taas tarkoitti. Saa kai sitä etsiä itselleen sopivaa, ehkä se joku päivä vielä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tämäkin taas tarkoitti. Saa kai sitä etsiä itselleen sopivaa, ehkä se joku päivä vielä löytyy.
Huijareita on monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijareita on monenlaisia.
Voihan se toki olla, että yritti vain piristää, koska itsellänsä jo on joku, mutta on minua lähestytty hiljattain, joten sinänsä se vaikuttaa kyllä mahdolliselta. Ei vain ollut sillä kertaa se oikea. Kuitenkin tuntui hyvältä, että sellainen henkilö joka tuntuu itselle sopivalta sanoi näin, ja se antaa toivoa tulevasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238