Paras asiakaspalvelija kiteellä kenelle pointsit?
Asiakaspalvelija.
15
1003
Vastaukset
- Anonyymi
ABC:n päällikkö.
- Anonyymi
No huh huh🤣
- Anonyymi
Abc nuori Kaunis nainen
- Anonyymi
Joo, Jorma on kaunis.
- Anonyymi
Ei tarvita hyvää palvelua vaan tavallista palvelua. Vähän tyhmältä tuntuu jos siellä pitäisi aina olla kaunis nuori nainen lirkuttelemassa.
- Anonyymi
Karhun monitoimi ljutmiila tarjolla vaikka mitä ja hymy leveä.Voi kyllä muutaman päivän kuluttua ruiskia kun kastelukannu.
- Anonyymi
Veikon Kone
- Anonyymi
Tekevät työtään. Siitä ei pitäisi palkita. Eikä kukaan jaksa hymyillä suupielet korvissa koko päivää. Asiallinen palvelu pitäs riittää.
- Anonyymi
Tervetuloa palveltavaksi! on yhtä kuin "tuo rahasi meille"!
Me palvelemme! Eli "me haluamme rahasi"!
Nykyäänhän ojankaivajankin pitää olla pirtsakka asiakaspalveluhenkinen palvelija joka haastelee mukavia jonninjoutavia.- Anonyymi
Olet aivan hakoteillä. Ojat kaivaa nykyisin kaivinkoneet, niiltä on turha kysyä mukavia, saati jonninjoutavia. Toki palveleva tarjonnan tuottaja toivoo, että teet ostopäätöksen.
Niitä tarjoajia ei kohta tässä "kyläpahasessa" ole. Mikä laulu sitten alkaa ?
- Anonyymi
Apteekin herttaiset naiset: Iloinen hymy, kohtelias käytös, hillitty puhetapa. Yhtään asiakasta ei katsota nokanvartta pitkin ja "nolotkin" ostokset hoidetaan niin ettei koko kylä kuule mistä on kyse.
- Anonyymi
Onko apteekissa vielä töissä tyrkyttäjä, joka tyrkyttää tuotteita, joita ei tarvii. Ottaa koteloon kun tyrkytetään sitä sun tätä, vaikka itse tietää mitä ostaa. Joensuun apteekissa ei tyrkytetä mitään, saa rauhassa ostaa mitä tullu ostamaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan miulle ole koskaan tullu kukaan mitään tyrkyttämään. Omassa rauhassa oon suana olla kun kohteliaasti vaan tuumaan eettä mie tässsä iteksiäni kattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan miulle ole koskaan tullu kukaan mitään tyrkyttämään. Omassa rauhassa oon suana olla kun kohteliaasti vaan tuumaan eettä mie tässsä iteksiäni kattelen.
”Mie tässä iteksiäni kattelen”
Tämä onnistuu vain aidolla kiteeläisellä, nimittäin mennä APTEEKKIIN kattelemaan ja tekemään heräteostoksia 🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mie tässä iteksiäni kattelen”
Tämä onnistuu vain aidolla kiteeläisellä, nimittäin mennä APTEEKKIIN kattelemaan ja tekemään heräteostoksia 🤣🤣Toinen aito kiteeläinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752