En ole pitkään aikaan kiertänyt lampea kun oli lonkkaleikkaus ja nyt näytti vesi ihan oudolle.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kolottajalla on osuutta asiaan.
- Anonyymi
Asbestia?
- Anonyymi
Onko se vesi enää edes märkää?
- Anonyymi
Aikun on taas jännää...
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
On taas trolleilla hauskaa. Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut?
- Anonyymi
Onkos tuonne tänä vuonna istutettu kirjolohta?
- Anonyymi
Kun kerran savossa kirjutettaan lehen ylleisönosastoon, minkä tautta ee syyvvä kirjulohta?
- Anonyymi
Onko S-Marketissa myytävänä kotimaisia banaaneita?
T. Perähikiän tyyppi - Anonyymi
Mie kävin uimassa lammessa.
- Anonyymi00037
Hyvää Vappua!
- Anonyymi00038
T. lammenpappa.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546