Olisipa joku vaikka tältä palstalta..

Anonyymi-ap

..jonka kanssa voisi jakaa asioita.
Elämässäni on vain vaikeita ihmisiä, negatiivisia ihmiskontakteja, jotka vievät voimat, mutta joista en pääse niin vain eroon.

13

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten voi olla, että ihmisen elämässä on ainoastaan vaikeita ihmisiä ?
      Mikä on oma tilanne, minkälainen on itse, omasta sekä muiden mielestä ?
      Jokuhan siinä mättää, jos kaikki ihmiset ympärillä tuntuu vaikeilta.

• Anonyymi

Kyllä se vaan niin. Voi olla että ihmistä ei ymmårretä tahallaan 5ai tahattomasti , olen nähnyt monia sellaisia tapauksia eikä mitenkään ihminen itse ei ole sitä aiheuttanut .
        Joskus vaan on niin että niitä oikeita keskustelu kavereita ei ole ympäristössä .
        Muistan erään vanhan naisen , hönellä oli kaunis pieni talo , ja lapsensa asuivat ulkomailla , kylässä missä hön asui oli yhdensortin hmisiä joille ei tietenkään sopinut että kylässä asui myös yksi älykäs ja osaava ihminen. Jolla oli kutakin päästä kun kyläjuorut. . Hön oli poliittisesti tietoinen. Myös ja se sai kyläläiset sanomaan ” luulee olevansa. jotakin ”
        Siis hänellä ei ollut ketään joka olisi ollut samalla tasolla älykkyydessä hänen kanssaan.
        Kun hön joutui hoitolaitokseen niin jopa henkilökunta kertoi millainen kamala ihminen hön on, koska vaati oikeuksiaan. . Siis pikku pitäjissä henkilökunta levittää potilaista tietoa kyläläisille joka on sentään kiellettyä,.
        Nainen kuoli aikanaan , ja sitten puhuivat hänestä, sanoilla ” ei ymmörtänyt omaa parastaan”
        Toisin sanoen meinattiin että hänen olisi pitänyt alentua heidän tasolleen , se kuulemma olisi ollut hänen. Ns parastaan .
        Siis naisessa ei ollut mitään vikaa ! Kyläläisistä sitäkin enemmän.
        Tästä on hyvin kauan aikaa , aina joskus muistuu mieleen se miten ryhmä paine saa aikaan kamalia asioita. Siis hän vaan oli älykkäämpi kun muut pikku kylässä , se ei ollut hänen vikansa ettei saanut ystäviä,, vaan ne jotka tekivät hänestä ihmisen ” joka luulee olevansa joku”
        Karkoittavat pois nekin ihmiset jotka olisivat halunneet olla hänen ystäviään sanoilla
        ” älä missään tapauksessa ala tuollaisen hienohelman ystäväksi ” ryhmällä on aina vaikutus yksittäisiin ihmisiin myös jos asia on. Negatiivista niin ollakko vai olla tekee sen että heikot alistuu aina ryhmän painostuksessa

• Anonyymi

Menen nykyään avaamaan keskustelua myös tuntemattomien kanssa kauppareissullakin. Jotkit ihmiset puhuvat mielellään, miehet ja naiset.

Vaikeat tyypit oppii tuntemaan. Mököttää silloin itsekseen, nurjin naamoin. Tuntemattomatkin ihmiset tietävät kenen kanssa kantsii edes yrittää.

. pörhiäinen.

• Anonyymi

Kaikista vaikeimpia tyyppejä ovat pinnalliset ihmiset , jotka vääntävät rautalankaa asioista omaan tyyliinsä , eläneet elämäänsä ilman tietoa kotikylän ulkopuolelta.

• Anonyymi

Toivon aidosti, että löydät jostain positiivisia ihmisiä, mutta pelkään, että ne on ajat sitten ajettu pois tältä foorumilta.

• Anonyymi

Ehkäpä ne positiivisimmat eivät roiku täällä foorumeilla, vaan viettävät aikaa ihan livenä muiden ihmisten kanssa.
        Itsekin tykkään alkaa juttelemaan ventovieraidenkin kanssa. On tullut huomattua, että positiivisia ihmisiä on edelleen paljon olemassa. Ja monet juttelevat hyvin mielellään.
        Jatkuvasti negatiivisilla ihmisillä on luultavasti mielikin koko ajan negatiivinen, sellainen ei varmaan ole kivaa siitä ihmisestä itsestäänkään.

• Anonyymi

Ei nykyään ihmiset halua olla vieraiden kanssa tekemisissä. Itse olen jo vanha ja käyn usein esim konserteissa yms tapahtumissa yksin kun ei seuralaista ole. Ei ole kenenkään kanssa tarvinnut jutella, ainoat on paikan henkilökunta jotka jotain sanoo kun tervehtii. Muuten saat olla omissa oloissasi niin ennen konserttia kuin väliajallakin.
      Edes kirjoittelukaveria ei löydy hausta huolimatta.

• Anonyymi

Yleensä muut ihmiset ovat vieraita niin kauan, ennen kuin heihin tutustuu.

• Anonyymi

Kyllä minä jaan olosi. Ilman ihmis-kontakteja. Alakuloinen olo on itelläkin. Elämä on toistoa päivän jälkeen. Samat kasvot näen joka päivä. Ei mikään muutu

• Anonyymi

Oletko yrittänyt hakea niitä ihmiskontakteja ?
        Harvemmin ne ihmiset kotiin ilmestyvät, vaan on itse lähdettävä ns. ihmisten ilmoille.
        Eri asia toki sitten, jos on vaikka joku sairaus, joka estää liikkumisen.

• Anonyymi

Meillä Kaakkois-Suomessa sataa parhaillaan oikein kunnolla. Ihmisten erilainen kirjavuus ei tähän ole syynä. Hyvä etten lähten köpittelee keppien kanssa raitille, asioilleni.
      Oliko yllätyskuuro kun ei tämmöist suinkka luvattu?

• Anonyymi

Minulla oli myös vaikeita ihmiskontakteja aikoinaan. Samaistun tunteeseen kuinka näistä haitallisista tuttavuuksista on vaikea karistaa pois.

• Anonyymi

Miksi et pääse niistä eroon?

Torju ne kaikin tavoin, estä puhelut, sähköpostit ja välttele tapaamasta niitä henkilöitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe