Jonkun toisen kielen opiskelemista. Esim espanja tai portugali.
Oon nainen viime aikoina miettinyt
20
253
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, mä aikoinaan halusin oppii portugalii!
- Anonyymi
Joo, espanjaa olis kiva itsekin opiskella.
- Anonyymi
Onko se La Promessa kieli?
- Anonyymi
Se kiva.
- Anonyymi
Opi espanjaa. Harjoitellaan kanssasi.
- Anonyymi
Minäkin olen ajatellut espanjan lukemista
- Anonyymi
Ei nappaa mulle riittää että osaan suomea ja englantia
- Anonyymi
Hola! Kuulostaa hyvältä 👍😀
- Anonyymi
Estudiar vale la pena !
- Anonyymi
Arabia?
- Anonyymi
Liian vaikeeta. Muutaman sanan osaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vaikeeta. Muutaman sanan osaan.
Mulle olis ammatillisesti hyötyä. Mutta en jaksaisi opetella kirjoitusjärjestelmää
- Anonyymi
Sama täällä ja aloitankin jo kesällä
- Anonyymi
Savon murretta voisi opetella, hiljaa ja kovvoo
- Anonyymi
Juurikin niin...
- Anonyymi
Harkitsin joskus saksaa ja ranskaa, kerran ilmoittauduin jo espanjan kielen kurssille mutta se jäi. Espanja ei ole ikinä minua niin paljon kiinnostanut. Ihana maa ja kieli mutta ei minulle ykkönen. tunnen paljon ihmisiä jotka rakastavat espanjaa ja haluaisivat jopa asua siellä. Itsellä enemmän englantia puhuvat maat, ja Ranskan kieli on kaunis ja itselle hyödyllinen. Italia maana kiinnostaa välimeren maista, ja lähellä sydäntä. kielten opiskeluissa Ranska ja Italia. Ehkä enemmän hyötyä Ranskasta mutta Italia lähempänä tunne tasolla.
- Anonyymi
saksa olisi hyödyllinen ja kiinnosta maa, mutta joskus kysytty olenko kotoisin englannista vai saksasta, nuorempana miellettiin ruotsiin. mutta saksa ei ole itselle ykkönen vaikka jotain kiehtovaa saksassakin, ja Keski-Euroopassa muutenkin.
- Anonyymi
se on vähän sama kuin hevoset ja, ratsastus, en ole ikinä ollut hevoshullu mutta koska kaikki lapsena olivat, serkut, tädit, siskot, opin ratsastamaan. sama espanjassa, kaikki haluavat sinne joten olen siellä maassa käynyt useasti. Upea maa ja kieli, kuten hevosetkin, mutta ei minun ykkönen.
- Anonyymi
minun mieltymykset ovat erilaiset kuin mitä useimmilla niillä jotka ovat läheisiäni. siksi vöillä työkavereista tulee läheisiä, koska monet on saman tyyppisiä, ei kaikki. Sielläkin on monenlaista ja hyvä juttu 🙂 ja eri tehtäviä ja eri tyylejä jne....
- Anonyymi
ja useimmilla on useampi niin sanottu työelämän kakkososaaminen, minä valitsen aina ne työläimmät, vaikeimmat ja tietyllä tapaa kalliimmat. ja tuskailen sitten välillä itseni kanssa. nyt näyttää järjestyvän mutta onpahan ollut sitten "matka" 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146