Jonkun toisen kielen opiskelemista. Esim espanja tai portugali.
Oon nainen viime aikoina miettinyt
35
414
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, mä aikoinaan halusin oppii portugalii!
- Anonyymi
Joo, espanjaa olis kiva itsekin opiskella.
- Anonyymi
Onko se La Promessa kieli?
- Anonyymi
Se kiva.
- Anonyymi
Opi espanjaa. Harjoitellaan kanssasi.
- Anonyymi
Minäkin olen ajatellut espanjan lukemista
- Anonyymi
Ei nappaa mulle riittää että osaan suomea ja englantia
- Anonyymi
Hola! Kuulostaa hyvältä 👍😀
- Anonyymi
Estudiar vale la pena !
- Anonyymi
Arabia?
- Anonyymi
Liian vaikeeta. Muutaman sanan osaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vaikeeta. Muutaman sanan osaan.
Mulle olis ammatillisesti hyötyä. Mutta en jaksaisi opetella kirjoitusjärjestelmää
- Anonyymi
Sama täällä ja aloitankin jo kesällä
- Anonyymi
Savon murretta voisi opetella, hiljaa ja kovvoo
- Anonyymi
Juurikin niin...
- Anonyymi
Kyllä minä sulle savon murteet vielä näytän.
- Anonyymi
Toi oli ketjun paras vastaus :D
Savoa kun ei pirukaa ymmärrä ...
Täysin sivusta
- Anonyymi
Harkitsin joskus saksaa ja ranskaa, kerran ilmoittauduin jo espanjan kielen kurssille mutta se jäi. Espanja ei ole ikinä minua niin paljon kiinnostanut. Ihana maa ja kieli mutta ei minulle ykkönen. tunnen paljon ihmisiä jotka rakastavat espanjaa ja haluaisivat jopa asua siellä. Itsellä enemmän englantia puhuvat maat, ja Ranskan kieli on kaunis ja itselle hyödyllinen. Italia maana kiinnostaa välimeren maista, ja lähellä sydäntä. kielten opiskeluissa Ranska ja Italia. Ehkä enemmän hyötyä Ranskasta mutta Italia lähempänä tunne tasolla.
- Anonyymi
saksa olisi hyödyllinen ja kiinnosta maa, mutta joskus kysytty olenko kotoisin englannista vai saksasta, nuorempana miellettiin ruotsiin. mutta saksa ei ole itselle ykkönen vaikka jotain kiehtovaa saksassakin, ja Keski-Euroopassa muutenkin.
- Anonyymi
se on vähän sama kuin hevoset ja, ratsastus, en ole ikinä ollut hevoshullu mutta koska kaikki lapsena olivat, serkut, tädit, siskot, opin ratsastamaan. sama espanjassa, kaikki haluavat sinne joten olen siellä maassa käynyt useasti. Upea maa ja kieli, kuten hevosetkin, mutta ei minun ykkönen.
- Anonyymi
minun mieltymykset ovat erilaiset kuin mitä useimmilla niillä jotka ovat läheisiäni. siksi vöillä työkavereista tulee läheisiä, koska monet on saman tyyppisiä, ei kaikki. Sielläkin on monenlaista ja hyvä juttu 🙂 ja eri tehtäviä ja eri tyylejä jne....
- Anonyymi
ja useimmilla on useampi niin sanottu työelämän kakkososaaminen, minä valitsen aina ne työläimmät, vaikeimmat ja tietyllä tapaa kalliimmat. ja tuskailen sitten välillä itseni kanssa. nyt näyttää järjestyvän mutta onpahan ollut sitten "matka" 🙂
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi opetella korruptuneiden valtioiden kieliä?
- Anonyymi
Ai niinkuin Jenkkien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin Jenkkien?
USA, korruptioindeksi 24
Portugali, korruptioindeksi 33
Espanja, korruptioindeksi 35
Marokko, korruptioindeksi 94 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA, korruptioindeksi 24
Portugali, korruptioindeksi 33
Espanja, korruptioindeksi 35
Marokko, korruptioindeksi 94Marokossa arabia vai oliko se ranskalaisten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marokossa arabia vai oliko se ranskalaisten?
Vähiten korruptoituneet maat:
1. Tanska
2. Suomi
3. Singapore
4. Uusi-Seelanti
Eniten korruptoituneet maat:
1. Etelä-Sudan
2. Somalia
3. Venezuela
4. Syyria
Alexander Stubbin sanoin monikulttuurisuus on rikkaus. Alexanderilta voisi kysyä, onko rikollisuus myös rikkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähiten korruptoituneet maat:
1. Tanska
2. Suomi
3. Singapore
4. Uusi-Seelanti
Eniten korruptoituneet maat:
1. Etelä-Sudan
2. Somalia
3. Venezuela
4. Syyria
Alexander Stubbin sanoin monikulttuurisuus on rikkaus. Alexanderilta voisi kysyä, onko rikollisuus myös rikkautta.En tiedä sitten kuka pyyhkii buumerien @er$eet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sitten kuka pyyhkii buumerien @er$eet
... ja varastaa boomereiden rahat.
- Anonyymi
Portugali vois olla ihan kiva maana
- Anonyymi
Hyvä se on miettiä välillä joo.
- Anonyymi
Rakkauden kieli 😜🤭🥰
- Anonyymi
Terveisiä kotoa, mitäs sinne kuuluu🩵
- Anonyymi
Itse en innostu Espanjasta tai Portugalista..
Ranta elämästä paahteessa
En oo NS auringonpalvoja ,palan 15 minuutissa.uiminen on kivaa mut se aurinko ja rantalöhöily ei .. Tai helle...
Mutta Englanin opin töis ja harrastuksissa.
Se on joka päivä käytössä.
(Sen lisäksi venäjää osasin aiemmin ex duunin takia... Sitä pitäis kerrata kun nyky maailman tilantees se on etu jos osaa sitä .
Tieto liikuis kansojen välillä eikä hullut johtajat sanelisi kaikkea )
ja saksaa oppinut musiikki harrastuksen vuoksi
Naiselta sivusta. - Anonyymi
Englantia pitäisi kaikkien osata, ja hyvin. Sen ohella kun mietitään kuinka laajalla alueella eri kieliä kannattaa osata niin kyllä espanja ja venäjä ovat olennaisia siltä osin. Suomi on syrjässä niin pelkän englannin pitäisi riittää.
Espanjaa puhutaan Väli-Amerikassa ja E-Amerikassa. Usan lounaisosissakin se on olennainen kieli. Venäjästä täytyy muistaa että se oli joskus Neuvostoliiton ydin, eli venäjän kieli on ilmeisesti juurtunut Venäjän reunavaltioiden alueille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003