pikkuhousujen haistelu

Anonyymi-ap

Tahtoisin kuulla onko muilla vastaavia fetissejä, kun nuuhkin usein tytärpuoleni pikkuhousuja likapyykki korista ja runkkaan..

7

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Exän teinin stringejä erehdyin kerran nuuskaisemaan kun oli "unohtunut" näkösälle. Aivan järjetön pillun tuoksu ja voi taivas mitä tapahtui. Kyrpä meinasi haljeta ja pari vetoa ehti vetää kun lasti lähti liikkeelle. Meinasi taju lähteä laukeamisesta. Elämäni jäeisyttävin laukeaminen. Tämän jälkeen aina sydän hakkasi kun teini ilmoitti menevänsä suihkuun ja tiesin mitä pyykkikorissa odottaa

• Anonyymi

Aloitin tytärpuolen pikkareiden haistelun ja nuolemisen pari vuotta sitten, kun hän oli 13 vuotias, Siitä asti on jatkunut. Välillä oon onnistunut löytämään juuri riisutut pikkarit, jotka edelleen lämpimät ja paljon tuoksuja ja pillulimoja.
      Kiima nousee uskomattomasti kun haistelen ja nuollen limoja, samalla kuvitellen kuinka nuolisin tuota nyt 15v upeavartaloista teiniä. Välillä kun runkkaan, niin otan koko haarakiilan suuhuni ja maistan nuoren pillun kaikki upeat maut

• Anonyymi

Tuo edellisen viestin exän teini oli jo 17 - 18, mutta en vieläkään ymmärrä miten stringien tuoksu voi olla niin kiimainen. Aina nähdessäni hänet tuli mieleen, että siellä haarovälissä mehustuu taas herkkupikkarit. Hän tosiaan ilmoitti aina kun meni suihkuun. Silloin alkoi verenpaine nousta, että kohta on kiimantuoksua tarjolla. Vessaan en voinut jäädä herkuttelemaan, koska laukeamisesta oli pakko huutaa, joten äkkiä autolla johonkin luontoon tuhmailemaan

• Anonyymi00006

Joo

• Anonyymi00007

Joskus olin serkun luona. Yöllä kun serkku ja sen muija nukkui menin vessaan otin serkun Muijan käytetyt pikkarit likapyykistä. Haistelin nuolin niitä oman aikani kunnes lopulta tungin ne suuhuni kokonaan. Pikkareiden ollessa suussani täysin tämä kyseinen muija kenen pikkarit ne ovat koputtaa vessan oveen että äkkiä pois sieltä hänellä on WC hätä. Onneks oli ovi lukossa

• Anonyymi00008

Hänellä oli ripuli ja sen takia ne pikkaritkin oli sinne pyykkikoriin päätyneet. Mahtoi olla makoisat aromit? 😆

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe