Ja yleensä niillä kiusaajilla on jotain pielessä,kulissiperhe,alkoholismia, väkivaltaa. Tämän huomasin aikoinaan. Itsellä sisäinen rauha ja hyvä elämä niin ihmiset kai on kateellisia siitäkin,kun joillain on hyvä olla?
Jännä miettiä miten erilaiset ihmiset joutuu Varkaudessa silmätikuksi
20
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Täh.
- Anonyymi
ei poikkea
- Anonyymi
kurkku juusto
- Anonyymi
harmaan massan mukana
- Anonyymi
hitto kun se hajotti se mun piipun
- Anonyymi
minä oon haukut saanut
- Anonyymi
minä oon nyt sellaet haukut saanut
- Anonyymi
Jopas jotakin?
- Anonyymi
Kiusaajilla on aina itsellään jotain pahasti pielessä, ei kai ne muuten olisi kiusaajia. Yleisimpinä syinä mm. olematon itsetunto sekä narsismi, psykopatia jne. mielenterveyden ongelmat.
- Anonyymi
Ps hyvinvointialue on pahin kiusaaja jos lähihoitaja ei osaa lääkärin tasoisia lääkelaskuja joita ei tarvitse missään työtehtävässä saa hän palkan alennusta 10% ja 10% joka kuukaudelta jonka nämä laskut on laskematta. Eli pääsen tekemään hyvinvointi alueelle ORJATYÖTÄ.
- Anonyymi
Kulissit ja tittelit tärkeämpiä kuin esim. oma perhe ja lapset. Velkaa on enemmän kuin laki sallisi ja esitetään jotain aivan muuta. Teennäistä puhetta ja somekulissia. Ja sama jatkuu, vaikka kulissit jo kaatuikin.
- Anonyymi
Suomi joutuu tarkkailu luokalle Eussa
Täällä varkaus Tussu köllipoju kiinnostaa kiviäkin juuri näin - Anonyymi
Mikä traktori on paras?
- Anonyymi
Ursus.
- Anonyymi
Valtra.
- Anonyymi
John Deere.
- Anonyymi
Leyland.
- Anonyymi00342
Etsitkö seuraa tänä iltana? 💋 Klikkaa ja juttele https://Erin.hoty.lat/Erin#/?/?/das0gip5j
Ketjusta on poistettu 322 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73843
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104698- 35567
- 40565
- 46560
- 29552
- 31540
- 50520
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34517- 35454