Paljon on ollut teillä ja miten laskenut?Työterveyslääkäri haluaa minulta tämän ottaa? Olen nyt ollut juomatta kohta 3 kk. Sitä ennen join lähes joka päivä eli alkoholia meni reippaasti. Cdt ja maksakokeet olivat normaalit. Millaisia kokemuksia teillä ko labrasta? Lopetin tietoisesti alkoholin käytön terveyssyistä. Eniten pelkään ajokortin viemistä.
PEth arvo?
7
307
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin pitkään olet jo ollut kokonaan juomatta, ei mitään ongelmaa. Jos monta vuotta tenutit reippaasti ilman taukoja ennen taukoa, voi olla korkeammalla viitteissä, mutta silti viitteissä. Uskoisin, että alle viitteen on kuitenkin jo.
- Anonyymi
B peth näkyy 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B peth näkyy 2 viikkoa.
Kyllä se runsaasti juovilla näkyy pidempään
- Anonyymi
Mulla oli peth 38
- Anonyymi
Ei noin korkeaa arvoa tuossa testissä olekaan.
Arvot näkyy alkaen 0.0- joskus saattaa kenties olla jopa 3.0 (?), mutta se on vaatinut jo täysin järjetöntä ryyppäämistä.
Jo 0.3 ja sen yli menevä arvo kertoo suurkulutuksesta.
- Anonyymi
Mulla oli myös korkea liki 50
- Anonyymi
Mulla 100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.971318Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371315Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891175- 1071075
- 711002
- 18986
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva14971- 54956
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f167833Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16811