Paljon on ollut teillä ja miten laskenut?Työterveyslääkäri haluaa minulta tämän ottaa? Olen nyt ollut juomatta kohta 3 kk. Sitä ennen join lähes joka päivä eli alkoholia meni reippaasti. Cdt ja maksakokeet olivat normaalit. Millaisia kokemuksia teillä ko labrasta? Lopetin tietoisesti alkoholin käytön terveyssyistä. Eniten pelkään ajokortin viemistä.
PEth arvo?
9
654
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin pitkään olet jo ollut kokonaan juomatta, ei mitään ongelmaa. Jos monta vuotta tenutit reippaasti ilman taukoja ennen taukoa, voi olla korkeammalla viitteissä, mutta silti viitteissä. Uskoisin, että alle viitteen on kuitenkin jo.
- Anonyymi
B peth näkyy 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B peth näkyy 2 viikkoa.
Kyllä se runsaasti juovilla näkyy pidempään
- Anonyymi
Mulla oli peth 38
- Anonyymi
Ei noin korkeaa arvoa tuossa testissä olekaan.
Arvot näkyy alkaen 0.0- joskus saattaa kenties olla jopa 3.0 (?), mutta se on vaatinut jo täysin järjetöntä ryyppäämistä.
Jo 0.3 ja sen yli menevä arvo kertoo suurkulutuksesta.
- Anonyymi
Mulla oli myös korkea liki 50
- Anonyymi
Mulla 100
- Anonyymi
Normaali arvot on: 0,05 täysraittius, 0,30 sosiaalinen käyttö.
- Anonyymi
Miten jos arvo on 0,06, onko se täysraittius vai yksi satunnainen käyttö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5273590- 1602515
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1732510Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141895Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81848Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481820Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811534Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien321519Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131516- 101383