Paljon on ollut teillä ja miten laskenut?Työterveyslääkäri haluaa minulta tämän ottaa? Olen nyt ollut juomatta kohta 3 kk. Sitä ennen join lähes joka päivä eli alkoholia meni reippaasti. Cdt ja maksakokeet olivat normaalit. Millaisia kokemuksia teillä ko labrasta? Lopetin tietoisesti alkoholin käytön terveyssyistä. Eniten pelkään ajokortin viemistä.
PEth arvo?
9
769
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin pitkään olet jo ollut kokonaan juomatta, ei mitään ongelmaa. Jos monta vuotta tenutit reippaasti ilman taukoja ennen taukoa, voi olla korkeammalla viitteissä, mutta silti viitteissä. Uskoisin, että alle viitteen on kuitenkin jo.
- Anonyymi
B peth näkyy 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B peth näkyy 2 viikkoa.
Kyllä se runsaasti juovilla näkyy pidempään
- Anonyymi
Mulla oli peth 38
- Anonyymi
Ei noin korkeaa arvoa tuossa testissä olekaan.
Arvot näkyy alkaen 0.0- joskus saattaa kenties olla jopa 3.0 (?), mutta se on vaatinut jo täysin järjetöntä ryyppäämistä.
Jo 0.3 ja sen yli menevä arvo kertoo suurkulutuksesta.
- Anonyymi
Mulla oli myös korkea liki 50
- Anonyymi
Mulla 100
- Anonyymi
Normaali arvot on: 0,05 täysraittius, 0,30 sosiaalinen käyttö.
- Anonyymi
Miten jos arvo on 0,06, onko se täysraittius vai yksi satunnainen käyttö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1966118Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1585679BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2474247- 2333579
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1293395Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j473321Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1273224HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai102492Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2022086