Saankohan koskaan painaa poskeani poskeasi vasten? Vetää syvään henkeä ja tuntea ihosi tuoksun. Niskasi sormieni alla. Voisin vain tunnustella sinua siinä lähelläni, silmät kiinni hengittää sinun lämpöäsi. Tuntisin kenties ajamattomien kasvojesi pienen karheuden suupielilläni. Nenäni hipaisemassa nenääsi, huuleni huuliasi, kun ei olisi mihinkään kiire. Saankohan koskaan sinua?
Saankohan koskaan rutistaa sinua syliini?
36
852
Vastaukset
- Anonyymi
Saat kun teet asiallejotain 😘
- Anonyymi
Monesti olen ajatellut tuota poskea vasten pään painamista, koska poskea olen joskus melkein poskella hipaissut halatessa. Se tuntuu asialta, jonka haluaisin kokea. Sitä on ikävä!
- Anonyymi
🥹🥹🥹
- Anonyymi
Saat olen sunun
- Anonyymi
Huvittaa kun puuhastelin tuolla ja sitten tuli voimakas tarve tulla köllöttelemään ja käymään täällä, ja vastassa oli tämä mielikuvituskarkki. Ihana oli haaveilla tekstisi kautta❤️💞
- Anonyymi
Uskotaan yhdessä siihen! :)🪽😘
- Anonyymi
Manifestoidaan ;). Manifestointi on ajatuksen tasolla tapahtuva suunnitelma, intentio, ja mitä enemmän sitä miettii sen todennäköisemmin se myös toteutuu. Kunhan se ei äidy pakkomielteiseksi niin tilanne on ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manifestoidaan ;). Manifestointi on ajatuksen tasolla tapahtuva suunnitelma, intentio, ja mitä enemmän sitä miettii sen todennäköisemmin se myös toteutuu. Kunhan se ei äidy pakkomielteiseksi niin tilanne on ok.
Uskotaan yhdessä <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu:) Liikaa suren enkä oikein täysillä pysty uskomaan voiko tämä outo yliluonnollinen valtavan voimakas side sinuun edes olla todellista. Ei kai vain mielikuvitusta siis osittain. Mä mietin olenko ainoa nainen tällä hetkellä sun sydämessäs? Vai olenko vain joku vaihtoehto? Voiko meistä tulla me? Olemme varmasti kaksoisliekkirakkaus. Me jaamme sielumme. Enkä tule koskaan olemaan täydellinen ilman sua. Ja sama toisinpäin. Hui 🫶⚓🔥
- Anonyymi
Rakas minäkin sinua
- Anonyymi
Uskallan haaveilla❤️
- Anonyymi
Kaunis kuvaelma!!! kasvot koskettelevat toisiaan ja huulet huulia, Elämä on tässä hetkessä juuri täydellisimmillään, mielihyvää rakastavaisille.
https://www.youtube.com/watch?v=daVOnsL2wkU - Anonyymi
Ihan kuin me❤️🔥 toivon ja haluan.
- Anonyymi
Minäkin halusin puolet elämästäni miestä joka puhui hevonkukkua… nyt hän saa olla muiden kanssa, minä löysin töistä puolikkaani, minua 19 vuotta nuorempi mutta ehkä hänelle olen unelma❤️ huomenna nähdään …
- Anonyymi
Nyt tarkkailuun nää viestit! Tässä on todella julmasta vainoamisesta kyse!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tarkkailuun nää viestit! Tässä on todella julmasta vainoamisesta kyse!!!
Niinkö luulet....?
- Anonyymi
Buranan!
- Anonyymi
Oh, 10 vuotta ei 19
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Saat vaikka heti, jos haluat ja uskallat 🙂
- Anonyymi
Voin mä kääntyä, jos se tekee sut onnelliseksi 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin mä kääntyä, jos se tekee sut onnelliseksi 😆
Ukon känttyrät haaveilee!
- Anonyymi
Haluatko sinä minut oikeasti?
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Kysyisin samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan
No sitten saat.❤️🥰
- Anonyymi
Et kaipaa!
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Siinä onki ajatukset ollu.
- Anonyymi
Tämä ei tainnut tulla unessa, vaan oli kirkas kuva viime yönä valveen rajamailla.
Menimme maistraatissa naimisiin. Pohdin, että kenet otan mukaamme sinne.- Anonyymi
Ihana, että joku saa sinussa tuollaisen haavekuvan aikaiseksi. Pidä siitä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana, että joku saa sinussa tuollaisen haavekuvan aikaiseksi. Pidä siitä kiinni.
Kiitos. Tilanne on oikeastaan ehkä ihan hyvä jos miettii mitä on tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tilanne on oikeastaan ehkä ihan hyvä jos miettii mitä on tapahtunut.
Hienoa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka ja saatte toisenne.
- Anonyymi
Et saa.
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249