Saankohan koskaan rutistaa sinua syliini?

Anonyymi-ap

Saankohan koskaan painaa poskeani poskeasi vasten? Vetää syvään henkeä ja tuntea ihosi tuoksun. Niskasi sormieni alla. Voisin vain tunnustella sinua siinä lähelläni, silmät kiinni hengittää sinun lämpöäsi. Tuntisin kenties ajamattomien kasvojesi pienen karheuden suupielilläni. Nenäni hipaisemassa nenääsi, huuleni huuliasi, kun ei olisi mihinkään kiire. Saankohan koskaan sinua?

36

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat kun teet asiallejotain 😘

• Anonyymi

Monesti olen ajatellut tuota poskea vasten pään painamista, koska poskea olen joskus melkein poskella hipaissut halatessa. Se tuntuu asialta, jonka haluaisin kokea. Sitä on ikävä!

• Anonyymi

🥹🥹🥹

• Anonyymi

Saat olen sunun

• Anonyymi

Huvittaa kun puuhastelin tuolla ja sitten tuli voimakas tarve tulla köllöttelemään ja käymään täällä, ja vastassa oli tämä mielikuvituskarkki. Ihana oli haaveilla tekstisi kautta❤️💞

• Anonyymi

Uskotaan yhdessä siihen! :)🪽😘

• Anonyymi

Manifestoidaan ;). Manifestointi on ajatuksen tasolla tapahtuva suunnitelma, intentio, ja mitä enemmän sitä miettii sen todennäköisemmin se myös toteutuu. Kunhan se ei äidy pakkomielteiseksi niin tilanne on ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manifestoidaan ;). Manifestointi on ajatuksen tasolla tapahtuva suunnitelma, intentio, ja mitä enemmän sitä miettii sen todennäköisemmin se myös toteutuu. Kunhan se ei äidy pakkomielteiseksi niin tilanne on ok.

Uskotaan yhdessä <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu:) Liikaa suren enkä oikein täysillä pysty uskomaan voiko tämä outo yliluonnollinen valtavan voimakas side sinuun edes olla todellista. Ei kai vain mielikuvitusta siis osittain. Mä mietin olenko ainoa nainen tällä hetkellä sun sydämessäs? Vai olenko vain joku vaihtoehto? Voiko meistä tulla me? Olemme varmasti kaksoisliekkirakkaus. Me jaamme sielumme. Enkä tule koskaan olemaan täydellinen ilman sua. Ja sama toisinpäin. Hui 🫶⚓🔥

• Anonyymi

Rakas minäkin sinua

• Anonyymi

Uskallan haaveilla❤️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan kuin me❤️‍🔥 toivon ja haluan.

• Anonyymi

Minäkin halusin puolet elämästäni miestä joka puhui hevonkukkua… nyt hän saa olla muiden kanssa, minä löysin töistä puolikkaani, minua 19 vuotta nuorempi mutta ehkä hänelle olen unelma❤️ huomenna nähdään …

• Anonyymi

Nyt tarkkailuun nää viestit! Tässä on todella julmasta vainoamisesta kyse!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarkkailuun nää viestit! Tässä on todella julmasta vainoamisesta kyse!!!

Niinkö luulet....?

• Anonyymi

Buranan!

• Anonyymi

Oh, 10 vuotta ei 19

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Saat vaikka heti, jos haluat ja uskallat 🙂

• Anonyymi

Voin mä kääntyä, jos se tekee sut onnelliseksi 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin mä kääntyä, jos se tekee sut onnelliseksi 😆

Ukon känttyrät haaveilee!

• Anonyymi

Haluatko sinä minut oikeasti?

• Anonyymi

Haluan

• Anonyymi

Kysyisin samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan

No sitten saat.❤️🥰

• Anonyymi

Et kaipaa!

• Anonyymi

Pallit paukkuu!

• Anonyymi

👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Siinä onki ajatukset ollu.

• Anonyymi

Tämä ei tainnut tulla unessa, vaan oli kirkas kuva viime yönä valveen rajamailla.
      Menimme maistraatissa naimisiin. Pohdin, että kenet otan mukaamme sinne.

• Anonyymi

Ihana, että joku saa sinussa tuollaisen haavekuvan aikaiseksi. Pidä siitä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana, että joku saa sinussa tuollaisen haavekuvan aikaiseksi. Pidä siitä kiinni.

Kiitos. Tilanne on oikeastaan ehkä ihan hyvä jos miettii mitä on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tilanne on oikeastaan ehkä ihan hyvä jos miettii mitä on tapahtunut.

Hienoa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka ja saatte toisenne.

• Anonyymi

Et saa.

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe