Mutta ei mulla ole mitään negatiivisia tunteita sinuun tai muihinkaan. Ihastuin ihan varmasti aika palavastikin, mutta ymmärrän kyllä enemmän kuin annan ymmärtää. Ei huolta 😘
En tiedä kuinka sekopoltsina mua pidät
12
312
Vastaukset
- Anonyymi
En sekona pidä, mutta itselleni turhan kuluttava tilanne. Parempi kun näkisimme max pari kertaa viikossa...
- Anonyymi
Eiköhän me oltaisi jo asialle jotain tehty jos kumpikin haluaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me oltaisi jo asialle jotain tehty jos kumpikin haluaisi
Niin, se ei ole vaikeaa ollenkaan silloin jos toisen kanssa haluaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se ei ole vaikeaa ollenkaan silloin jos toisen kanssa haluaa olla.
Tämä on totta, toisaalta liian helppo saatavuuskin karkoittaa, ainakin minut
- Anonyymi
Nähdäänkö sit vieläkin useemmin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö sit vieläkin useemmin 🤭
Toivottavasti ei. Ja tämän voi sanoa käsi sydämellä
- Anonyymi
Onko naiselle?
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
Tuo voi näkyä hyvin ristiriitaisena, ymmärräthän sen?
Kehonkieli ja teot voi olla mitä ilmeisempää ja puheet ihan muuta.
Sellainen voi sekoittaa pahastikin toisen mielen.- Anonyymi
Sitähän tämä on ollut ja äärimmäisen kuluttavaa psyykkisesti. Kyllä meille kummallekin on ne ihmiset jossain, ellei ole jo, joiden kanssa ei tarvitse arpoa onko lintu vai kala
- Anonyymi
Kannattaisko selvittää asiat avoimesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko selvittää asiat avoimesti
Toinen ei ole siihen kyennyt, minkäänlaiseen selvittämiseen, eikä ketään voi siihen pakottaakaan. Kyllähän sen nyt järki sanoo, että kyseessä ollut tietynlainen traumatriggerin perässä hiihtäminen jonka on halunnut itselleen osoittaa vääräksi ja odottaen sitä kautta eheytyvänsä.
Asiahan ei näin ole, vaan kaikki on ihmisessä itsessään ja miten kasvaa eri tilanteissa ja tilanteista pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238