Hemuli Herlevi on monen naisen märkä päiväuni - ja ehkä myös nikosaarislaistenkin!
Hemuli on ottanut osaa ihmiskokeeseen, jossa testataan kuinka vaikea ihmisen on syödä itsensä hengiltä... Ruokaa kuluu ja toistaiseksi niin Hemuli kuin Ossikin jatkavat voimista paksusti!
Kaunis könsikäs Akseli Herlevi tunnetaan nyt virallisesti Hemulina!
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ylipainoinen possu jonka olemus todella sairaan näköinen. Varmaan verenpaine tapissa.
- Anonyymi
Ehkäpä viikon tyhmin suoritus?
- Anonyymi
Yököttää nuo heidän matka ohjelmat, kun silmät tapillaan vedetään jatkuvasti rasvaista mättöä napaan, lähikuvassa vielä suu joka hotkii tuota apetta niin että rasvat tippuu suupielistä, ei ole kyllä hyviä esimerkkejä kellekään, pikemminkin nämä ylipainoiset syöttöpossut voisivat ahmia vähäkalorisia ruokia.
- Anonyymi
Hemuli on jantterin neljäs nimi, Jormanpojan jälkeen. Eikö ollut pokkaa laittaa Hemulia ensimmäiseksi nimeksi?
Hemuli ei ole namuli. Enemmän semmoinen lötkö lörtsy ukkeli. - Anonyymi
Kuvitelkaapa tuo könyämässä naisen päällä, iso vatsa estää "meisselin" pääsemästä herkkureikään.
- Anonyymi
Jokainen saa syntyessään sen nimen/nimet, mitkä vanhemmat päättää. Aikuisena sitten jokainen päättää itse, mitä nimiä haluaa. No, hänellä noita nimiä oli ennenkin. Pääasia, että itse on nimiinsä tyytyväinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820