Onko liian suuri

Anonyymi-ap

Ikäero:Nainen 60,mies 47🤔

41

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kysyt? Itse lähes kuuskymppisenä miehenä jo tiedän, että luonteilla on merkitystä ja jos tuntemukset kohtaa niin kaikki on mahdollista 🫣😇

• Anonyymi

EOS

• Anonyymi

Esim. Eini on 64. Kyllä kelpaa varmaan monelle nuoremmalle.

• Anonyymi

Onhan tuo ihan järkky ikäero noin päin.

• Anonyymi

Toisinpäin menee kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinpäin menee kyllä.

Minusta on erikoista, että on hyväksyttävämpää se, että mies ottaa paljon nuoremman puolison, kun toisin päin 🤔
        Eipä tämä 13 vuoden ikäero meissä oikeastaan millään tavalla näy...ei edes ulkonäöllisesti...se on kuitenkin sen verran pieni ikäero aikuisilla ihmisillä, ettei se merkittävää eroa tee. Minua myös luullaan usein nuoremmaksi...

• Anonyymi

Läski 47 v tai 60 v ei kelpaa hyvännäköiselle sporttiselle kuuskymppiselle naiselle. Siis ikä ei merkitse mitään lapset on tehty. Tosin huomenna 62 v ystävättären 19 v ylppärit. Sitä se hyvä kunto tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on erikoista, että on hyväksyttävämpää se, että mies ottaa paljon nuoremman puolison, kun toisin päin 🤔
        Eipä tämä 13 vuoden ikäero meissä oikeastaan millään tavalla näy...ei edes ulkonäöllisesti...se on kuitenkin sen verran pieni ikäero aikuisilla ihmisillä, ettei se merkittävää eroa tee. Minua myös luullaan usein nuoremmaksi...

Niin on tosiaan aika hassua ett miehet vanhenee nopeammin kuin naiset. Silloinhan se on ihan ok olla sen nuoremman miehen kanssa. Näyttävät saman ikäisiltä jos nainen ikäistään nuoremman näköinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on tosiaan aika hassua ett miehet vanhenee nopeammin kuin naiset. Silloinhan se on ihan ok olla sen nuoremman miehen kanssa. Näyttävät saman ikäisiltä jos nainen ikäistään nuoremman näköinen

No riippuu kyllä ihan täysin yksilöstä.
        Moni nainen on nelikymppisenä täysin kulahtanut ja hyvin harva 60 pyykin kohdalla enää varsinaisesti mitenkään ulkomuodollaan puoleensavetävä.

Sama koskee miehiä. Moni kolmekymppinen nutturapää on täysin lysähtänyt vätys, huonot hampaat jne.
        Samoin monella viisikymppisellä miehellä sisäkumi paistaa ja kunto on luokkaa Ö.

Mutta poikkeuksiakin on.

Sinänsä ikäerolla ei ole yhtään mitään merkitystä, jos parilla synkkaa yhteen ja molemmat ovat tyytyväisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No riippuu kyllä ihan täysin yksilöstä.
        Moni nainen on nelikymppisenä täysin kulahtanut ja hyvin harva 60 pyykin kohdalla enää varsinaisesti mitenkään ulkomuodollaan puoleensavetävä.

Sama koskee miehiä. Moni kolmekymppinen nutturapää on täysin lysähtänyt vätys, huonot hampaat jne.
        Samoin monella viisikymppisellä miehellä sisäkumi paistaa ja kunto on luokkaa Ö.

Mutta poikkeuksiakin on.

Sinänsä ikäerolla ei ole yhtään mitään merkitystä, jos parilla synkkaa yhteen ja molemmat ovat tyytyväisiä.

Niin vakka kantensa löytää ei kaikki ole sporttisia taitaa vähemmän olla niitä tilastojen mukaan. Toiset on esteettisiä ulkonäkö muun lisäksi merkkaa ja toiset ei. Ehkä paremmassa kunnossa olevan vähän vanhemman 50 + on vaikea löytää kumppania jos on eronnut tai puoliso edesmennyt.

• Anonyymi

Jos naisella vielä värkki kestää ja toimii niin mikä ettei.

• Anonyymi

Kuule parisuhde on paljon paljon muuta kuin seksi. Seksihullut löytävät kantesa kyllä se on maailman helpointa. Hyvän kumppanin löytyminen sitten onkin vakeampaa jopa harvinaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule parisuhde on paljon paljon muuta kuin seksi. Seksihullut löytävät kantesa kyllä se on maailman helpointa. Hyvän kumppanin löytyminen sitten onkin vakeampaa jopa harvinaista.

Noin se juuri on!

• Anonyymi

Minulla ja miehelläni on juuri tuo ikäero 13 vuotta ja minä olen vanhempi. Meillä menee hyvin ja on oltu kotvasen kuluttua 4 vuotta yhdessä...tosin me ollaan jonkin verran nuorempia...mutta miksipä ei toimisi. Rohkeasti vaan yrittämään...ja jos ei toimi, niin sitten eteen päin 😊

• Anonyymi

Vanhempi mies nuorempi nainen ikä näkyy aina. Toisinpäin hyväkuntoinen vanhempi nainen nuorempi mies usein mies näyttää vanhemmalta tai saman ikäisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhempi mies nuorempi nainen ikä näkyy aina. Toisinpäin hyväkuntoinen vanhempi nainen nuorempi mies usein mies näyttää vanhemmalta tai saman ikäisiltä.

Esim huippumalli Heidi Klum 51 v mies 20 v nuorempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. En tiedä miksi mutta monet miehet vanhenee naisia nopeammin. Onko se siitä tupakoinnista, alkoholin käytöstä tai liikkumattomuudesta (lihavuus) ym. syistä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim huippumalli Heidi Klum 51 v mies 20 v nuorempi.

Joo mies saa heti 10-20 v. lisää ikään kun kasvattaa parran. Eli näyttävät saman ikäisiltä tai heidi näyttää jopa nuoremmalta. Toi Paul on myös lihonut melkoisesti sitten bändiaikojensa. Eli ei mitään tietäis ton parin ikäerosta jos eivät olis julkkiksia.

• Anonyymi

Mun serkulla on toiminut monta vuotta tuo ikäero ja ovat kutakuinkin samaa ikäluokkaa.

• Anonyymi

Ei ole. On siinä rajoilla että on mahdollista, jos persoonat sopivat yhteen!

• Anonyymi

12+ vuotias nainen on sovelias yli sATAVUOTIAALLE kuin Paul Newman.

... yeah well... pelijuttuni, joku helppo hauska niin tytöillekin hauska, ja että toimisi mm. Anndroid-puhelimissakin eli OpenGL-juttua ei erittäin tehokahsta DirectX siis niin

• Anonyymi

Mitä sitä kyselemään tai edes miettimään. Jos hyvältä tuntuu, niin anti mennä vaan.

• Anonyymi

Noin se on.

• Anonyymi

Ei oo.Ihan on heidän asia se.

• Anonyymi

Ei nykyaikana

• Anonyymi

Näistä ikäero asioista on puhuttu täällä paljon. Ei sitä kukaan toinen voi tietää miten hyvin tai huonosti pari sopii toisilleen. Sen tietää vasta sitten jos lähtee yrittämään. Luonteiden yhteensopivuus, keskusteluyhteys, molempien halu selvittää ongelmat ja päätös pysyä yhdessä vaikka mitä tapahtuisi, merkitsee enemmän. Saman ikäisyyskään ei ole tae siitä, että suhde onnistuu yhtään sen paremmin jos on vääristä syistä menty yhteen.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus.

• Anonyymi

Ei ole. Minulla ja hänellä ikäeroa noin 27 vuotta enkä epäile yhtään etteikö onnistuisi olla yhdessä. Ainoa mikä puuttuu on varma tieto hänen kiinnostuksesta minuun 😉🙊
      Koen tämän myös niin erityislaatuiseksi että se on tärkein tekijä kun ajattelen yhdessäoloa mahdolliseksi. Haluan tulla luontevasti toimeen toisen kanssa ja luottamus ja lojaalius on ehdottoman tärkeää. Minua ei kiinnosta mikään vähempi ja leikkimielinen.
      t. nuorempi osapuoli

• Anonyymi

27 vuotta on aika paljon numeroina mutta ihmisistä ja keskinäisistä kemioista se vain riippuu. Rakkaus ei katso ikää. Se tapahtuu ihan yllättäen.

• Anonyymi

Kaks vuotta sitte hyökättiin heti kimppuun tämmöseen aloitukseen.

• Anonyymi

Aika paljon minusta.

• Anonyymi

Toisinpäin menisi

• Anonyymi

Miksi kyselet tämmösiä? Jos tykkäätte toisistanne ja kaikki sujui, miksi välität muiden mielipiteistä? Outoa.

• Anonyymi

Eiköhän sen ihan jokainen päätä itse?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Kaikki on vaan väliaikaista. Kyllä se ikäero vähenee kun toinen kuolee.

• Anonyymi

Jonkun mielestä lie on ja jonkun ei

• Anonyymi

Olen 59v mies ja naisystäväni on 31.

Painukaas nyt vittuun siitä utelemasta enempiä :).

• Anonyymi

Sinua ei katso pirukaan enää 5 vuoden päästä. Mummon saat ottaa.

• Anonyymi

Ei kenenkään mielipiteellä ole merkitystä. Jos olette onnellisia niin se on sitte hyvä! Kun kyseessä on oma elämä ja onni niin jos tykkäät hänestä niin anna palaa nauti onnestasi. Aina löytyy selittäjiä ja kateellisia mutta pääasia on mitä te itse tunnette vain sillä on merkitystä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe