Ikäero:Nainen 60,mies 47🤔
Onko liian suuri
41
470
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kysyt? Itse lähes kuuskymppisenä miehenä jo tiedän, että luonteilla on merkitystä ja jos tuntemukset kohtaa niin kaikki on mahdollista 🫣😇
- Anonyymi
EOS
- Anonyymi
Esim. Eini on 64. Kyllä kelpaa varmaan monelle nuoremmalle.
- Anonyymi
Onhan tuo ihan järkky ikäero noin päin.
- Anonyymi
Toisinpäin menee kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinpäin menee kyllä.
Minusta on erikoista, että on hyväksyttävämpää se, että mies ottaa paljon nuoremman puolison, kun toisin päin 🤔
Eipä tämä 13 vuoden ikäero meissä oikeastaan millään tavalla näy...ei edes ulkonäöllisesti...se on kuitenkin sen verran pieni ikäero aikuisilla ihmisillä, ettei se merkittävää eroa tee. Minua myös luullaan usein nuoremmaksi... - Anonyymi
Läski 47 v tai 60 v ei kelpaa hyvännäköiselle sporttiselle kuuskymppiselle naiselle. Siis ikä ei merkitse mitään lapset on tehty. Tosin huomenna 62 v ystävättären 19 v ylppärit. Sitä se hyvä kunto tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on erikoista, että on hyväksyttävämpää se, että mies ottaa paljon nuoremman puolison, kun toisin päin 🤔
Eipä tämä 13 vuoden ikäero meissä oikeastaan millään tavalla näy...ei edes ulkonäöllisesti...se on kuitenkin sen verran pieni ikäero aikuisilla ihmisillä, ettei se merkittävää eroa tee. Minua myös luullaan usein nuoremmaksi...Niin on tosiaan aika hassua ett miehet vanhenee nopeammin kuin naiset. Silloinhan se on ihan ok olla sen nuoremman miehen kanssa. Näyttävät saman ikäisiltä jos nainen ikäistään nuoremman näköinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on tosiaan aika hassua ett miehet vanhenee nopeammin kuin naiset. Silloinhan se on ihan ok olla sen nuoremman miehen kanssa. Näyttävät saman ikäisiltä jos nainen ikäistään nuoremman näköinen
No riippuu kyllä ihan täysin yksilöstä.
Moni nainen on nelikymppisenä täysin kulahtanut ja hyvin harva 60 pyykin kohdalla enää varsinaisesti mitenkään ulkomuodollaan puoleensavetävä.
Sama koskee miehiä. Moni kolmekymppinen nutturapää on täysin lysähtänyt vätys, huonot hampaat jne.
Samoin monella viisikymppisellä miehellä sisäkumi paistaa ja kunto on luokkaa Ö.
Mutta poikkeuksiakin on.
Sinänsä ikäerolla ei ole yhtään mitään merkitystä, jos parilla synkkaa yhteen ja molemmat ovat tyytyväisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No riippuu kyllä ihan täysin yksilöstä.
Moni nainen on nelikymppisenä täysin kulahtanut ja hyvin harva 60 pyykin kohdalla enää varsinaisesti mitenkään ulkomuodollaan puoleensavetävä.
Sama koskee miehiä. Moni kolmekymppinen nutturapää on täysin lysähtänyt vätys, huonot hampaat jne.
Samoin monella viisikymppisellä miehellä sisäkumi paistaa ja kunto on luokkaa Ö.
Mutta poikkeuksiakin on.
Sinänsä ikäerolla ei ole yhtään mitään merkitystä, jos parilla synkkaa yhteen ja molemmat ovat tyytyväisiä.Niin vakka kantensa löytää ei kaikki ole sporttisia taitaa vähemmän olla niitä tilastojen mukaan. Toiset on esteettisiä ulkonäkö muun lisäksi merkkaa ja toiset ei. Ehkä paremmassa kunnossa olevan vähän vanhemman 50 + on vaikea löytää kumppania jos on eronnut tai puoliso edesmennyt.
- Anonyymi
Jos naisella vielä värkki kestää ja toimii niin mikä ettei.
- Anonyymi
Kuule parisuhde on paljon paljon muuta kuin seksi. Seksihullut löytävät kantesa kyllä se on maailman helpointa. Hyvän kumppanin löytyminen sitten onkin vakeampaa jopa harvinaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule parisuhde on paljon paljon muuta kuin seksi. Seksihullut löytävät kantesa kyllä se on maailman helpointa. Hyvän kumppanin löytyminen sitten onkin vakeampaa jopa harvinaista.
Noin se juuri on!
- Anonyymi
Minulla ja miehelläni on juuri tuo ikäero 13 vuotta ja minä olen vanhempi. Meillä menee hyvin ja on oltu kotvasen kuluttua 4 vuotta yhdessä...tosin me ollaan jonkin verran nuorempia...mutta miksipä ei toimisi. Rohkeasti vaan yrittämään...ja jos ei toimi, niin sitten eteen päin 😊
- Anonyymi
Vanhempi mies nuorempi nainen ikä näkyy aina. Toisinpäin hyväkuntoinen vanhempi nainen nuorempi mies usein mies näyttää vanhemmalta tai saman ikäisiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi mies nuorempi nainen ikä näkyy aina. Toisinpäin hyväkuntoinen vanhempi nainen nuorempi mies usein mies näyttää vanhemmalta tai saman ikäisiltä.
Esim huippumalli Heidi Klum 51 v mies 20 v nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. En tiedä miksi mutta monet miehet vanhenee naisia nopeammin. Onko se siitä tupakoinnista, alkoholin käytöstä tai liikkumattomuudesta (lihavuus) ym. syistä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim huippumalli Heidi Klum 51 v mies 20 v nuorempi.
Joo mies saa heti 10-20 v. lisää ikään kun kasvattaa parran. Eli näyttävät saman ikäisiltä tai heidi näyttää jopa nuoremmalta. Toi Paul on myös lihonut melkoisesti sitten bändiaikojensa. Eli ei mitään tietäis ton parin ikäerosta jos eivät olis julkkiksia.
- Anonyymi
Mun serkulla on toiminut monta vuotta tuo ikäero ja ovat kutakuinkin samaa ikäluokkaa.
- Anonyymi
Ei ole. On siinä rajoilla että on mahdollista, jos persoonat sopivat yhteen!
- Anonyymi
12+ vuotias nainen on sovelias yli sATAVUOTIAALLE kuin Paul Newman.
... yeah well... pelijuttuni, joku helppo hauska niin tytöillekin hauska, ja että toimisi mm. Anndroid-puhelimissakin eli OpenGL-juttua ei erittäin tehokahsta DirectX siis niin - Anonyymi
Mitä sitä kyselemään tai edes miettimään. Jos hyvältä tuntuu, niin anti mennä vaan.
- Anonyymi
Noin se on.
- Anonyymi
Ei oo.Ihan on heidän asia se.
- Anonyymi
Ei nykyaikana
- Anonyymi
Näistä ikäero asioista on puhuttu täällä paljon. Ei sitä kukaan toinen voi tietää miten hyvin tai huonosti pari sopii toisilleen. Sen tietää vasta sitten jos lähtee yrittämään. Luonteiden yhteensopivuus, keskusteluyhteys, molempien halu selvittää ongelmat ja päätös pysyä yhdessä vaikka mitä tapahtuisi, merkitsee enemmän. Saman ikäisyyskään ei ole tae siitä, että suhde onnistuu yhtään sen paremmin jos on vääristä syistä menty yhteen.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Ei ole. Minulla ja hänellä ikäeroa noin 27 vuotta enkä epäile yhtään etteikö onnistuisi olla yhdessä. Ainoa mikä puuttuu on varma tieto hänen kiinnostuksesta minuun 😉🙊
Koen tämän myös niin erityislaatuiseksi että se on tärkein tekijä kun ajattelen yhdessäoloa mahdolliseksi. Haluan tulla luontevasti toimeen toisen kanssa ja luottamus ja lojaalius on ehdottoman tärkeää. Minua ei kiinnosta mikään vähempi ja leikkimielinen.
t. nuorempi osapuoli- Anonyymi
27 vuotta on aika paljon numeroina mutta ihmisistä ja keskinäisistä kemioista se vain riippuu. Rakkaus ei katso ikää. Se tapahtuu ihan yllättäen.
- Anonyymi
Kaks vuotta sitte hyökättiin heti kimppuun tämmöseen aloitukseen.
- Anonyymi
Aika paljon minusta.
- Anonyymi
Toisinpäin menisi
- Anonyymi
Miksi kyselet tämmösiä? Jos tykkäätte toisistanne ja kaikki sujui, miksi välität muiden mielipiteistä? Outoa.
- Anonyymi
Eiköhän sen ihan jokainen päätä itse?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Kaikki on vaan väliaikaista. Kyllä se ikäero vähenee kun toinen kuolee.
- Anonyymi
Jonkun mielestä lie on ja jonkun ei
- Anonyymi
Olen 59v mies ja naisystäväni on 31.
Painukaas nyt vittuun siitä utelemasta enempiä :).- Anonyymi
Sinua ei katso pirukaan enää 5 vuoden päästä. Mummon saat ottaa.
- Anonyymi
Ei kenenkään mielipiteellä ole merkitystä. Jos olette onnellisia niin se on sitte hyvä! Kun kyseessä on oma elämä ja onni niin jos tykkäät hänestä niin anna palaa nauti onnestasi. Aina löytyy selittäjiä ja kateellisia mutta pääasia on mitä te itse tunnette vain sillä on merkitystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249