Mulla on auto jonka tankin saa täyteen Puolangalla 30 euroa halvemmalla. Ristijärven hinta on 20 euroa halvempi. Vain tyhmä tankkaa hyrskällä kun kajaanin hinta on 25 senttiä halvempi ja samalla ostetaan kaikki muukin sillä reissulla. Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa hyrskän kauppiaille käykää hakemassa itsekin naapuripitäjistä halavemmalla....
Polttoaineen hinta
6
560
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnu jäähä matikan tunnit väliin?
Kajaanissa bensa on korkeintaan 10-12 snt halvempaa litralta kuin hyrskällä. 50 litran ostoksen kohdalla säästö on 5-6 euroa. Ei sillä kovin kauas Kajaaniin tankkaamaan päin ajele ja jos säästää aikoo, aikeeksi jää.- Anonyymi
Pääasia että ihminen kokee olevansa onnellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että ihminen kokee olevansa onnellinen
Niin ja kun auton käyttökustannukset on muutakin kuin polttoaine,renkaat Jakopää öljyt ajetut kilometrit yms. Tämä sentti hyöty unehtuu monella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kun auton käyttökustannukset on muutakin kuin polttoaine,renkaat Jakopää öljyt ajetut kilometrit yms. Tämä sentti hyöty unehtuu monella.
Vain idiootti ajaa autolla missä on jakopäänä kuminauha
- Anonyymi
Auto on kuluerä joka kuluttaa, mitä hyöty on.
- Anonyymi
Oho,,! no tietysti noin jos sulla tankki vetää 300 litraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653