UPM se taas päästelee parastaan

Anonyymi-ap

Haju on karmea, joessa vaahtoaa. Onko tunareilla ollut väärät venttiilit auki, vai mikä tällaiseen tilanteeseen on ajanut? Osaamattomuutta taitaa olla!

64

1198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhille kouvolalaisille saippuat valmiina pesuvedessä menkäähän pesulle kun haisette niin pahalle

• Anonyymi

Kyllä te siellä apinatarhassa haisette! Pysykää porttien sisäpuolella ja laittakaa tulppa sinne kaasu piippuihinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te siellä apinatarhassa haisette! Pysykää porttien sisäpuolella ja laittakaa tulppa sinne kaasu piippuihinne!

Jaahas, pidetäänkin siis hajunohjausläpän suuntaus ihan koko kesän suunnattuna Kouvolaan.
        Terveisin hajunohjausläpänsuuntaaja, 85 000€ vuodessa

• Anonyymi

Ne on niitä korvaamattomia Paperiliittolaisia.

• Anonyymi

Unodit mainita että Hyväpalkkaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unodit mainita että Hyväpalkkaisia.

Joiden maksamista veroista, sinunkin elättäminen maksetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joiden maksamista veroista, sinunkin elättäminen maksetaan.

Väärä arvaus.

• Anonyymi

Sama tuttu tivoli taas vauhdissa viikonlopun huumassa.

• Anonyymi

Jep köyhiä aina vaan kiukuttaa

• Anonyymi

Kuinka monta tuhatta kuutiota lorahti tällä kertss jokeen? Taisitte idiootit tehdä ennätyksen. Ympäristö rikoshsn tuo on ja siitä pitäää laittaa päitä pölkylle! Melkoista osaamattomuutta, vai onko kaikki kynnelle kykenevät jo tehneet exoduksen apina tarhasta? Toivottavasti tulee paskaläjä UPM:lle kovat sanktiot ympäristön turmelemisesta!

• Anonyymi

Kai siellä tehtaalla edelleen joku vastaa ympäristö asioista, vai onko siitäkin tingitty? Paljon on entisiä työntekijöitä, joten siitä voi päätellä Kymin tehtaan johtamis tavoista.

• Anonyymi

Onhan tämä aika haastava tilanne kun palkka tulee 2 viikon välein mutta kun ei vaan saa tuhlattua vaan joka toinen tili jää koskemattomana makailemaan pankkiin. Enää ei osake- ja rahastosijoituksia oikein jaksa touhuta kun salkku on ihan mittavassa kunnossa eikä huvittaisi sijoitusasuntojakaan enempää hankkia mutta kai se on pakko taas yksi tai kaksi ostaa kun ovat niin halpoja ja tunkua tuntuu vuokralle olevan.

• Anonyymi

Sinähän joutaisit sinne jätevesilaitokselle juttujesi kanssa vaikkapa ihan mekaaniseksi kohoksi. Huutelet sitten näitä huvittavia tarinoitasi, kun alkaa pinta nousta liian korkealle. Tai toisaalta voisit mennä ohjaamaan tiiliralli liikennettä, mutta siellä saattaa tulla tarinoidesi johdosta nenä kipeäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän joutaisit sinne jätevesilaitokselle juttujesi kanssa vaikkapa ihan mekaaniseksi kohoksi. Huutelet sitten näitä huvittavia tarinoitasi, kun alkaa pinta nousta liian korkealle. Tai toisaalta voisit mennä ohjaamaan tiiliralli liikennettä, mutta siellä saattaa tulla tarinoidesi johdosta nenä kipeäksi.

Aiaiaiai kun kateellista taas harmittaa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiaiaiai kun kateellista taas harmittaa🤣

Kuka olisi kateellinen tivolin töppäilyistä? Taisi olla Kymin historian pahimmat töppäykset peräkkäin! Eikö massi miestä edes hävetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olisi kateellinen tivolin töppäilyistä? Taisi olla Kymin historian pahimmat töppäykset peräkkäin! Eikö massi miestä edes hävetä?

Se on niin tyhmä, että ei se tajua edes hävetä. Niin tyhmä, että ei ymmärrä, kuinka tyhmiä nuo massi jutut on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin tyhmä, että ei se tajua edes hävetä. Niin tyhmä, että ei ymmärrä, kuinka tyhmiä nuo massi jutut on.

sinähän se tyhmä olet kun lainaat omia kommenttejasi ja vastailet niihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinähän se tyhmä olet kun lainaat omia kommenttejasi ja vastailet niihin

Oletko sinä se tollo vatipää, joka lirautti jätevesiä jokeen? Tuleppa Kuusaan sillalle, niin katsotaan kula on kuka! Voit käydä maistelemassa pilaamaasi vettä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se tollo vatipää, joka lirautti jätevesiä jokeen? Tuleppa Kuusaan sillalle, niin katsotaan kula on kuka! Voit käydä maistelemassa pilaamaasi vettä samalla.

kula kula kula kula

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kula kula kula kula

Tsihihiii vammanen vatipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsihihiii vammanen vatipää

kula kula kula kula

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kula kula kula kula

Vatipää ja vammainen sellainen 🤡🤡🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kula kula kula kula

🤡🤡🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatipää ja vammainen sellainen 🤡🤡🤡

Arvaappas köyhä paljonko hajunohjausläpänsuuntaaja saa tiliä kun seuraavan palkan kylkeen tulee lomatilikin??

• Anonyymi

Ainiin, unohtui mainita, että saat lomapalkan kera lähes saman kuin minä normi kuukautena. Itse olen tykännyt pitää lomarahat vapaina, koska vapaa aikaa ei voi korvata millään. Tee sinä muidenkin edestä ylkkää, niin voi muut pitää lomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin, unohtui mainita, että saat lomapalkan kera lähes saman kuin minä normi kuukautena. Itse olen tykännyt pitää lomarahat vapaina, koska vapaa aikaa ei voi korvata millään. Tee sinä muidenkin edestä ylkkää, niin voi muut pitää lomia.

RUAAAAHHHAAAHHAAAA!!! Sinun "palkkasi" on 37,31 euroa päivässä.
        Se on vain hieman pienempi kuin minun perustuntipalkkani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaappas köyhä paljonko hajunohjausläpänsuuntaaja saa tiliä kun seuraavan palkan kylkeen tulee lomatilikin??

Tarkoitatko omaa hajun suuntausläppää? Se taitaa falskata sulla pahemmin kuin siltsulla. Tykkäät ilmeisesti, kun suo isot herrat hoonaa? Siitäkö sulle maksetaan ja tykkäät jopa tehdä ylkkää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko omaa hajun suuntausläppää? Se taitaa falskata sulla pahemmin kuin siltsulla. Tykkäät ilmeisesti, kun suo isot herrat hoonaa? Siitäkö sulle maksetaan ja tykkäät jopa tehdä ylkkää?

Eihän nyt sentään mitään ylkkiä tehdä. Vuodessa tulee lähes 100 k€ siitä että muistaa mennä työpaikalle silloin kun on työvuoro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nyt sentään mitään ylkkiä tehdä. Vuodessa tulee lähes 100 k€ siitä että muistaa mennä työpaikalle silloin kun on työvuoro

Vuorotöitä en edes viitsisi ajatella tuolla palkalla. Terveys menee vuorotöissä, joten onneksi aikoinaan ymmärsin kouluja käydä, niin ei tarvitse tyytyä noin pieneen palkkaan ja etenkään vuorotyöhön. Lisäksi siisti sisätyö, niin mikäpäs tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuorotöitä en edes viitsisi ajatella tuolla palkalla. Terveys menee vuorotöissä, joten onneksi aikoinaan ymmärsin kouluja käydä, niin ei tarvitse tyytyä noin pieneen palkkaan ja etenkään vuorotyöhön. Lisäksi siisti sisätyö, niin mikäpäs tässä.

"Työvuoro" ja "vuorotyö" ovat ihan eri asioita. Sekin kyllä sinulle kerrotaan(tuskin kuitenkaan ymmärrät....) sitten jos joskus satut pääsemään johonkin suojatyöpaikkaan. Siihen asti kuitenkin siivestät 37,21 euron päiväpalkalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Työvuoro" ja "vuorotyö" ovat ihan eri asioita. Sekin kyllä sinulle kerrotaan(tuskin kuitenkaan ymmärrät....) sitten jos joskus satut pääsemään johonkin suojatyöpaikkaan. Siihen asti kuitenkin siivestät 37,21 euron päiväpalkalla.

Tsihihiii! Voisiko vammainen hieman avata, mitä tarkoittaa työvuoro? Itse teen 7,5 h x 5 pv viikossa, eikä tässä firmassa kukaan puhu työvuoroista, vaan työpäivästä. Mitä tulotasoon tulee, niin taisi 24 vuoden keskitulot olla meidän tiimillä noin 150 k€. Eli voit onanoida itsesi onneen 100 k€ työvuoroilla! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsihihiii! Voisiko vammainen hieman avata, mitä tarkoittaa työvuoro? Itse teen 7,5 h x 5 pv viikossa, eikä tässä firmassa kukaan puhu työvuoroista, vaan työpäivästä. Mitä tulotasoon tulee, niin taisi 24 vuoden keskitulot olla meidän tiimillä noin 150 k€. Eli voit onanoida itsesi onneen 100 k€ työvuoroilla! 🤣

Varmasti! 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 siinä on teidän tiimi. Niuvanniemen ykkösporukka🤣🤣🤣🤣🤣
        Se partaheppu Mäkkärin pysäkillä on teidän tiimin kymppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti! 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 siinä on teidän tiimi. Niuvanniemen ykkösporukka🤣🤣🤣🤣🤣
        Se partaheppu Mäkkärin pysäkillä on teidän tiimin kymppi.

Sitä en tiedä, kuinka paljon hän tienaa, mutta eipähän ainakaan stressaa ylimääräisistä asioista. Suotakoon se hänelle. Ainakaan minua hän ei häiritse. Mutta tehtaalaista se voi nyrppiä ,kun siellä paskan hajun seassa joutuu käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä, kuinka paljon hän tienaa, mutta eipähän ainakaan stressaa ylimääräisistä asioista. Suotakoon se hänelle. Ainakaan minua hän ei häiritse. Mutta tehtaalaista se voi nyrppiä ,kun siellä paskan hajun seassa joutuu käymään.

Se kaikista pahanhajuisin paska , se sellainen lämmin lötsähtävä puolivetelä lähes mätä ripulikura, haisee juurikin Kouvolassa koska hajunohjausläpänsuuntaaja kääntää hajunohjausläpän aina Kouvolaan. Tehtaalla ei haise kuin raha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kaikista pahanhajuisin paska , se sellainen lämmin lötsähtävä puolivetelä lähes mätä ripulikura, haisee juurikin Kouvolassa koska hajunohjausläpänsuuntaaja kääntää hajunohjausläpän aina Kouvolaan. Tehtaalla ei haise kuin raha.

Tuo on paskapuhetta, vai sinun henkikö se haisee siellä niin pahasti? Olen joskus vieraillut tehtaalla, kun puuta olen sinne myynyt aikoinaan reippaat määrät. Kyllä siellä vaan melkoisen epämiellyttävä haju on. Enkä sitä rahan hajuksi kehtaisi väittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on paskapuhetta, vai sinun henkikö se haisee siellä niin pahasti? Olen joskus vieraillut tehtaalla, kun puuta olen sinne myynyt aikoinaan reippaat määrät. Kyllä siellä vaan melkoisen epämiellyttävä haju on. Enkä sitä rahan hajuksi kehtaisi väittää.

Katsos vaan, kouvolalainen ex-metsänomistaja joka myi perintömetsänsä tehtaalle ja vielä ihan itse vei ne molemmat vaivaiskoivut Muulikärryllä ja Ladalla perille. Kuule kyllä se kakanhaju tuli ihan vaan sun omista housuistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos vaan, kouvolalainen ex-metsänomistaja joka myi perintömetsänsä tehtaalle ja vielä ihan itse vei ne molemmat vaivaiskoivut Muulikärryllä ja Ladalla perille. Kuule kyllä se kakanhaju tuli ihan vaan sun omista housuistasi.

Ei sitä määrää kukaan muulikärryllä aja yhden vuoden aikana, mitä metsistäni on kuitua Kymille rekoilla ajettu. Ja väärin arvasit, muunmuassa puunmyynttuloilla olen hankkinut lisää metsää, joten se niistä "entisistä perintömetsistä". Toki 20 vuotta sitten tuli mukava perintö papaltani, mutta ne on ja pysyy suvun maina aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä määrää kukaan muulikärryllä aja yhden vuoden aikana, mitä metsistäni on kuitua Kymille rekoilla ajettu. Ja väärin arvasit, muunmuassa puunmyynttuloilla olen hankkinut lisää metsää, joten se niistä "entisistä perintömetsistä". Toki 20 vuotta sitten tuli mukava perintö papaltani, mutta ne on ja pysyy suvun maina aina.

RUAHHHAAAHHHAAHHHAAAHHHAAAAHHHHAAAAAAAAHHHAAAHHHAAHHAAA!!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nyt ON NÄKÖJÄÄN jUHANNUSSIMAA ALETTU NAUTTIA OIKEIN URAkallA!!!!! SULLA EI OLE KUIN nokkoSPUSIKKO ULKOhuuSSIN NURKALLA!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RUAHHHAAAHHHAAHHHAAAHHHAAAAHHHHAAAAAAAAHHHAAAHHHAAHHAAA!!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nyt ON NÄKÖJÄÄN jUHANNUSSIMAA ALETTU NAUTTIA OIKEIN URAkallA!!!!! SULLA EI OLE KUIN nokkoSPUSIKKO ULKOhuuSSIN NURKALLA!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

Buahahaa 275 hehtasria on tällä hetkellä metsää ja tavoite kasvattaa tämän vuoden aikana sen verran että kolmosella alkaa luku. Tosin tavoite ei ole mitään pieniä tilkkutäkkejä ostella, vaan mieluusti isompia kokonaisuuksia. Hakkuuaukkoja, enkä päätehakkuita vailla olevia tiloja ole etsimässä, vaan hyvässä kasvuvaiheessa, olevia tiloja etsiskelen. Omaa kalustoa on sen verran, että niillä kykenee harvennukset tekemään. Yhtiöt saavat sitten taistella hinnalla päätehakkuista. Ei tuo 300 ha pinta-alakaan vielä riitä täysin elättämään, mutta on mukava harrastus työn ohella. Josko sitä muutaman vuoden päästä olisi 400 ha, jolloin voisi keskittyä pelkästäänmetsänhoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buahahaa 275 hehtasria on tällä hetkellä metsää ja tavoite kasvattaa tämän vuoden aikana sen verran että kolmosella alkaa luku. Tosin tavoite ei ole mitään pieniä tilkkutäkkejä ostella, vaan mieluusti isompia kokonaisuuksia. Hakkuuaukkoja, enkä päätehakkuita vailla olevia tiloja ole etsimässä, vaan hyvässä kasvuvaiheessa, olevia tiloja etsiskelen. Omaa kalustoa on sen verran, että niillä kykenee harvennukset tekemään. Yhtiöt saavat sitten taistella hinnalla päätehakkuista. Ei tuo 300 ha pinta-alakaan vielä riitä täysin elättämään, mutta on mukava harrastus työn ohella. Josko sitä muutaman vuoden päästä olisi 400 ha, jolloin voisi keskittyä pelkästäänmetsänhoitoon.

HAAAHHHAAAHHHAAAA Jutut on kuin juutalaisella ja todellisuudessa sun "metsäsi" on kelan kustantaman purkukuntoisen rivariyksiön takapihan haapavesakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAAAHHHAAAHHHAAAA Jutut on kuin juutalaisella ja todellisuudessa sun "metsäsi" on kelan kustantaman purkukuntoisen rivariyksiön takapihan haapavesakko.

Menen sinä juutalainen juomaan viiniä sommelon rantaan ja kuin oikein humallut, niin koitappa uida sommelolta kuusaan voimalaitokselle ja sieltä alavirtaan keltin voimalaitokselle. Yritä möhömaha päästä keltissa välppien läpi, niin saa ravut ruokaa!

• Anonyymi

Hajusta en tiedä, mutta varsin ikävä ilmapiiri UPM´lla.
      Eikä siitä tarvi pomoja syyttää.

• Anonyymi

Ketäs sitte pitäis syyttää?

• Anonyymi

Taidat puhua omista kokemuksistasi, jotka kuulostavat vankoilta. Älä ole kateellinen, jokainen suomalianen voi kasvattaa metsä omaisuutta vapaasti. Joten toimi ja osta metsää, vai eikö ole kassa kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat puhua omista kokemuksistasi, jotka kuulostavat vankoilta. Älä ole kateellinen, jokainen suomalianen voi kasvattaa metsä omaisuutta vapaasti. Joten toimi ja osta metsää, vai eikö ole kassa kunnossa?

Oletko hieman tyhmä?
        Kulta. Siinä sinulle se mihin on kannattanut sijoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hieman tyhmä?
        Kulta. Siinä sinulle se mihin on kannattanut sijoittaa.

Vihreään kultaan sijoitan tällä hetkellä, koska arvon nousun lisäksi minulla on myös muita syitä omistaa metsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreään kultaan sijoitan tällä hetkellä, koska arvon nousun lisäksi minulla on myös muita syitä omistaa metsää.

Eihän metsää kannata rahan takia ostaakkaan, sijoitustarkoituksessa kehno kohde jos voittoa haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän metsää kannata rahan takia ostaakkaan, sijoitustarkoituksessa kehno kohde jos voittoa haluaa.

Onhan sekin syy että pääsee kehumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sekin syy että pääsee kehumaan.

Täysin typerää ostaa risukkoa, makselet veroja, hoitohakkuut, pakko hankkia kalliit vakuutukset jatkuvasti yleistyvien myrskyjen varalle , metsänostajat polkee hintoja jatkuvasti... Useampi kilo kultaa kassakaapissa on paljon varmempi, helppohoitoisempi ja tuottavampi sijoitus. Parissakymmenessä vuodessa arvo lähes 10- kertaistunut ja kahden viimeisen vuoden aikana arvo noussut 35% , siihen ei risupusikot pysty ikinä. Taitaakin olla aika myydä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin typerää ostaa risukkoa, makselet veroja, hoitohakkuut, pakko hankkia kalliit vakuutukset jatkuvasti yleistyvien myrskyjen varalle , metsänostajat polkee hintoja jatkuvasti... Useampi kilo kultaa kassakaapissa on paljon varmempi, helppohoitoisempi ja tuottavampi sijoitus. Parissakymmenessä vuodessa arvo lähes 10- kertaistunut ja kahden viimeisen vuoden aikana arvo noussut 35% , siihen ei risupusikot pysty ikinä. Taitaakin olla aika myydä....

Kullan hinta on tällä hetkellä niin korkea, että sitä ei kannata ostaa, vaan myydä. Sen takia olen panostanut metsän ostamiseen, koska omasta takaa on kalustoa, jolla voin itse suorittaa harvennushakkuut. Päätehakkuuseen ei itse kannata kalustoa hankkia, koska se ala on jo kaluttu. Tällä hetkellä puun hinta hipoo ennätyslukemissa, joten mikäs tässä on päätehakkuita tarjota metsäyhtiöille, paitsi tälle yhdelle riistäjälle, kun kuusitukin kiinto alkaa olemaan jo sadassa eurossa ja kuitupuustakin saa jo ihan kohtuullisesti. Alkutalvesta tuli muutaman palstan osalta pelkistä ojalinjoista jo sen verran kiintoja, että niillä jo tämän vuoden pärjäilee, mutta jos sitä vielä pari leimikkoa töräyttäisi näin hyvillä hinnoilla. Ehkä sitä vaan sitten on niin perverssi, kun tykkää metsässä omalla tuoreella kalustolla ryskätä. Mutta näkeepähän tässä oman käden jälkensä ja saapahan valita, mitkä puut jatkavat kasvua tukkipuuksi. Ps. Ensiharvennuksen hoitas metsänhoitoyhdustyksen luottoporukka, joka ei mielestäni ole hinnalla pilattu. Toki sitä joskus kerkeää itsekin raivaussahan varteen, mutta pääosa ajasta menee Valtran N154 Versun puikoissa. Ja on muuten mehevä kone, niin hakkuupään kuin kärryn edessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kullan hinta on tällä hetkellä niin korkea, että sitä ei kannata ostaa, vaan myydä. Sen takia olen panostanut metsän ostamiseen, koska omasta takaa on kalustoa, jolla voin itse suorittaa harvennushakkuut. Päätehakkuuseen ei itse kannata kalustoa hankkia, koska se ala on jo kaluttu. Tällä hetkellä puun hinta hipoo ennätyslukemissa, joten mikäs tässä on päätehakkuita tarjota metsäyhtiöille, paitsi tälle yhdelle riistäjälle, kun kuusitukin kiinto alkaa olemaan jo sadassa eurossa ja kuitupuustakin saa jo ihan kohtuullisesti. Alkutalvesta tuli muutaman palstan osalta pelkistä ojalinjoista jo sen verran kiintoja, että niillä jo tämän vuoden pärjäilee, mutta jos sitä vielä pari leimikkoa töräyttäisi näin hyvillä hinnoilla. Ehkä sitä vaan sitten on niin perverssi, kun tykkää metsässä omalla tuoreella kalustolla ryskätä. Mutta näkeepähän tässä oman käden jälkensä ja saapahan valita, mitkä puut jatkavat kasvua tukkipuuksi. Ps. Ensiharvennuksen hoitas metsänhoitoyhdustyksen luottoporukka, joka ei mielestäni ole hinnalla pilattu. Toki sitä joskus kerkeää itsekin raivaussahan varteen, mutta pääosa ajasta menee Valtran N154 Versun puikoissa. Ja on muuten mehevä kone, niin hakkuupään kuin kärryn edessä!

Täytynee hakea suojeluun ne sun mettäs jos ei tuo kehuminen lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytynee hakea suojeluun ne sun mettäs jos ei tuo kehuminen lopu.

Heh! Olen itseasiassa itse ehdottanut paria pientä syrjemmällä olevaa, omistamaani tilaa suojeluun, valotettavasti suojeluun varatut rahat oli alkuvuonna jo käytetty. Sehän on paras tapa, kun saa puusta tulot ja sen jälkeen ei metsälle tarvitse, eikä saa tehdä mitään.

Et sinä kyllä kovinkaan välkky ole, jos luulet, että voit toisten maita hakea suojeltavaksi. Mutta älä kuitenkaan kateellinen ole, näiden hankkimisen eteen olen tehnyt kovasti töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa työkalusi on romulasta pöllitty terätön pokasaha ja aina puusi on pääsi. Köyhä olet ja köyhänä pystyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh! Olen itseasiassa itse ehdottanut paria pientä syrjemmällä olevaa, omistamaani tilaa suojeluun, valotettavasti suojeluun varatut rahat oli alkuvuonna jo käytetty. Sehän on paras tapa, kun saa puusta tulot ja sen jälkeen ei metsälle tarvitse, eikä saa tehdä mitään.

Et sinä kyllä kovinkaan välkky ole, jos luulet, että voit toisten maita hakea suojeltavaksi. Mutta älä kuitenkaan kateellinen ole, näiden hankkimisen eteen olen tehnyt kovasti töitä.

Miksi olisin köyhälle kateellinen? Sulla mitään metsiä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa työkalusi on romulasta pöllitty terätön pokasaha ja aina puusi on pääsi. Köyhä olet ja köyhänä pystyt.

Kokemulksen vankalla rintaäänelläkö tuon kerroit. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisin köyhälle kateellinen? Sulla mitään metsiä ole.

Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi.

Täällä Kuusaalla tuntuu olevan paljon kateellisia ihmisiä. Pääosa taitaa olla tehtaalla töissä, eikä ole ymmärtänyt laittaa pientä siivua tuloista poikimaan. Kyllähän sen ymmärtää, että rupeaa vituttamaan, jos toinen on jo nuorena ollut ahkera ja vaurastuttanut omaisuuttaan viisailla ja pitkän tähtäimen suunnitelmilla. Toisilla on tavoite vaurastua niin, että voi jättäytyä jo huomattavan paljon ennen eläkeikää pois palkkatöistä ilman että elintasosta joutuu tinkimään. Sellusepot ja paperipenat ne vaan keskittyy lipittämään keskiolutta niin että maha vaan kasvaa ja ainoa tavoite on päästä hengissä eläkkeelle ajelemaan pappa mersulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Kuusaalla tuntuu olevan paljon kateellisia ihmisiä. Pääosa taitaa olla tehtaalla töissä, eikä ole ymmärtänyt laittaa pientä siivua tuloista poikimaan. Kyllähän sen ymmärtää, että rupeaa vituttamaan, jos toinen on jo nuorena ollut ahkera ja vaurastuttanut omaisuuttaan viisailla ja pitkän tähtäimen suunnitelmilla. Toisilla on tavoite vaurastua niin, että voi jättäytyä jo huomattavan paljon ennen eläkeikää pois palkkatöistä ilman että elintasosta joutuu tinkimään. Sellusepot ja paperipenat ne vaan keskittyy lipittämään keskiolutta niin että maha vaan kasvaa ja ainoa tavoite on päästä hengissä eläkkeelle ajelemaan pappa mersulla.

Harmittaahan se köyhää kun paperimies tienaa vuodessa enemmän kuin sinä viidessä vuodessa. Käytähän siivompaa kieltä tai nostan taas vuokraasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista sulle idiootti. Sulla mitään säästöjä ole. Sun säästös paperimies kuittaa viikon palkalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista sulle idiootti. Sulla mitään säästöjä ole. Sun säästös paperimies kuittaa viikon palkalla.

Kovat on luulot sulla. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat on luulot sulla. 😂

Oleppa hiljaa tai vuokrasi nousee taas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppa hiljaa tai vuokrasi nousee taas

Ota lisää viinaa, niin saatat viisastua paskamaha!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota lisää viinaa, niin saatat viisastua paskamaha!

Älä kelarunkkari puutu aikuisten asioihin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kelarunkkari puutu aikuisten asioihin

Kasva sinä paperipena aikuiseksi, mutta puhkaise mahastasi se iso rasvainen rantapallo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      69
      1537
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1004
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      834
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      746
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      724
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe