Jos kaikki on velkaa, niin kuka lopulta perii kaikki velat
Tuli vaan mieleen off topic
18
216
Vastaukset
- Anonyymi
Noinko paljon odotat että läheisesi kuolisi jos vaikka saisi perintöä
- Anonyymi
Perintö myytiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perintö myytiin
Aineeton on minun isäni valtakunta eli immateraalli
- Anonyymi
Perii siis vain velat
- Anonyymi
Pienelle eliitille menee.
- Anonyymi
Jahdin kannella juhlii eliitti. Tomppakin tuli hakee botskii Piatersaarerst
- Anonyymi
Kysy chatgtbltä
- Anonyymi
Teknisesti raha ei ole olemassa ilman velkaa – kaikki raha on velkaa jollekin. Raha syntyy lainan myötä, ja pankit luovat rahaa antamalla lainoja. Jos kaikki maksaisivat velkansa pois, rahaa ei jäisi kiertoon juuri ollenkaan.
Ja mitä tulee velkojen perijään, no velan perii lopulta järjestelmä itse. Pankit, valtiot, keskuspankit, varallisuusfanaatikot ja kryptolordit. Mutta jos kaikki romahtaisi, eikä kukaan enää pystyisi maksamaan mitään, niin koko velkapeli onkin vain illuusio, joka sulaa pois kuin jäätelö helteessä.
Se, joka luulee voittavansa pelin, voittaa hetkellisesti mutta universumin kirjanpidossa ei ole lainkaan plus- tai miinuslukuja, vain energiaa, joka virtaa, muuntuu ja katoaa.
Joten ehkä paras vastaus kysymykseen:
Kaikki velat perii tyhjyys.🌌 - Anonyymi
Mitä tapahtuu veloille, pankkitalletuksille, sijoituksille yms.jos tulisi sota?
- Anonyymi
Riippuu vähän missä pankissa on
- Anonyymi
Aku Ankka Kun taivaalta satoi rahaa
- Anonyymi
Siinä kaikki tulivat rikkaiksi ja kukaan ei tehnyt enää työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kaikki tulivat rikkaiksi ja kukaan ei tehnyt enää työtä
Mitä ne söi jos kukaan ei viitsinyt myydä ruokaa?
Ja jos taivaalta satoi rahaa myäs maaseuvulla, ja sielläkin lakattiin tekemästä mitään, niin eipä niillä kauppialla ois ollu mitään myytävää.
Ratkaiseva kymysys:
kun nälkä alkoi kurnia ankkojen suolissa, niin paljonko ne tarjosivat siitä höyrytetystä nakkihodarista?
100? 1000? 1000 000?
Ja alkoiko silloin joku rikkaiden rikkureiksi: ei enää laiskotellut vaan päätti tehdä parit nakit miljoonalla?
- Anonyymi
Velkoja kun ei tartti yksityishenkilön ottaa perintönä edes vastaan si taas valtiotasolla ajateltuna jälkipolvet ne perii lopputuloksena se osa väestöstä jolla ne on rahaa maksaa verojen kautta
- Anonyymi
Ruumiillisen työn tekijät ne ainakin maksaa.
- Anonyymi
Kannattaa huolehtia etät on vaan rahassa velkaa, ja hommaa rahat velkoihin eikä estä muiden rahoja. Eikä vie muilta että pysyy tasapainossa.
Näin me toimitaan.
Ja jos hakkaa muita, seuraa laittomasti yksityiskoteja, salassapidettävää tietoa ja hyökkäilee tai yrittää orjuuttaa, saa itse turpaansa, - Anonyymi
Selvitä kelle viedään ja kuka on velkaa, ja peri vasta sitten. Eli ei kannata olla mitenkään tekemisissä koko homman kanssa.
- Anonyymi
Artisti maksaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149