Nyt mua jo ihan itkettää tää tilanne, kun haluisin vaan olla sun lähellä J, vaikka se ei ole mahdollista tällä hetkellä tai ehkä koskaan...
Nää tunteet vaan voimistuu
10
383
Vastaukset
- Anonyymi
🫂
- Anonyymi
Jarruttelemamatta jättäminen voi johtaa tekoon, jota ei alun perin ollut tarkoituskaan tehdä. Toinen tärkeä periaate on välttää tilanteita, joissa kompromissit ovat todennäköisiä. Sen joka haluaa säilyttää siveytensä ei pitäisi joutua keskenään jonkun sellaisen kanssa josta on kiinnostunut. Saati seurustella sinkkuna sellaisen kanssa, johon on syytä olla luottamatta. Sen joka haluaa olla moraalinen tulisi pysyä erossa siitä, jonka tietää olevan valmis kanssaan sänkyyn. Muista Salomon sanat pojalleen: "Pysy kaukana hänestä, äläkä mene hänen talonsa oven lähelle" (Sananlaskut 5:8). Tiedän että tämä neuvo kuulostaa hyvin kapea-alaiselta aikana, jolloin siveyttä pidetään vanhanaikaisena. Raamattu on ikuinen, eivätkä Jumalan oikean ja väärän mittapuut muutu kulttuurin oikkujen mukaan. Hän kunnioittaa ja auttaa niitä, jotka yrittävät noudattaa hänen käskyjään. Itse asiassa apostoli Paavali sanoi: "Hän ei anna teitä kiusata yli kestokykynne" (1. Korinttilaisille 10:13). Pidä linjasi ja käytä päätäsi edelleen. Tulet vielä olemaan iloinen siitä.
- Anonyymi
Mieheltäkö? Itkeekö miehet...
- Anonyymi
Enemmän tällä palstalla miehet itkee kuin naiset.
- Anonyymi
Mun mies itkee kyl ja aika paljonkin. Se on sitä herkkyyttä, josta rakastan hänessä❤️
- Anonyymi
No ainakin tämä palstaäijä tykkää vuodattaa tätä jiisirkusta, joka on muuten jatkunut jo parisenkymmentä vuatta eri variaatioina
- Anonyymi
Naiselta aloitus
- Anonyymi
Näinhän sinä jaksat aamuyöstä alkaen tiedotella etenkin tähän palstaäijän jiisaagaan liittyen, mikä saattaa olla hyvin paljastavaa suhteessa sinun pakkoajatuksiin
- Anonyymi
On se mahdollista jos sen halutaan sitä olevan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169