Frida Kahlon elämänkerran. Mutta jossain netissä näin että joi paljon. Mutta ymmärrän myös, että eli kroonisen kivun kanssa
Ehkä menen kirjastoon ja etsin sen
14
266
Vastaukset
- Anonyymi
Kipua on monenlaista
- Anonyymi
Siitä oli joskus joku dolumenttielokuvakin tölsyssä.
- Anonyymi
Netin tietoon ei kannata luottaa
- Anonyymi
Paraskin puhumaan..,-sivusta
- Anonyymi
Kuulema bussi kolaroi ja tolppa siellä lävisti lantioseudun.
- Anonyymi
Kannattaa. Frida oli vallankumous, rakkaus ja elämä.
- Anonyymi
Onko susta tullut vasemmistolainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko susta tullut vasemmistolainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ihastuttava laulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ei ehkä mulle🩷en tallentanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ihastuttava laulu.
On yksi minun lempilauluistani.
En tunne häntä, mutta joka tapauksessa elämänkerrat on kiehtovia, edustaa sitten mitä aatesuuntaa tahansa.
Kerro sitten kirjastomiehelle terveisiä. Siis hänelle joka kiertää ympyrää ja höpisee itsekseen. Vaikutti oudolta, mutta tervehdin häntä, niin ihan asiallisesti vastas. Että niin se ulkovaikutelma pettää.- Anonyymi
Mitäs feikki tietää?🤔
- Anonyymi
Hän loukkaantui pahasti ratikkaonnettomuudessa ja siitä jäi pysyvät vaivat ja kivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249