Vinksahtaneita idealisteja tämä siis hajatelma
Ehkä narsistit ovat vain
20
205
Vastaukset
- Anonyymi
Kapteeni Ahab
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Aha Marilyn kakkonen siinä huomenta
Senkö takia en saa olla rakkaani kanssa koska minulta periytyi äidin puolelta narsistisia piirteitä ja minut traumatisoitiin,järkytettiin ja saatiin kokemaan itseni arvottamaksi lapsena, jolloin mulle tuli todella iso haarniska esim. siellä lukiossa vuosina 2017-2019.
- Anonyymi
Nuku ja eheydy unessasi 🫂
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
voisin yrittää tai sit meen salille lol
Mee sä rakas salil, ni mä meen käymään äitil❤️
- Anonyymi
Omalla tavalla ehkä joo pitää vain muistaa että on lähestulkoon mahdotonta ettäkö narsisti pystyisi ajattelemaan muuta kuin omaa etuaan ja tai hyötyään
- Anonyymi
Kyllä ja osaa kääntää tämän toisen osapuolen niskaan että hän olisi tuommoinen.
- Anonyymi
I never wanted to be like this but then the life happens. These games are sick. You are sick too. And i can say i hate you because you say that same v itun pska day by day. I dont trust YOU
- Anonyymi
Tarkoitatko sinä palstaäijä nyt sitä, että pää on pilvissä eikä ajatukset kohtaa realiteetteja? Sitähän se minäki
- Anonyymi
Narsismi on vaikea persoonallisuushäiriö, ei ole mistään idealismista kyse.
- Anonyymi
Eiköhån tuo aloittajaäijä sen ymmärrä ilman näitä sinun setämiesmäisiä mietelauseita ja btw
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhån tuo aloittajaäijä sen ymmärrä ilman näitä sinun setämiesmäisiä mietelauseita ja btw
Taisi osua arkaan paikkaan sinulla, ku tällai reakoit asiaan "nainen"? Mistä edes päättelit hänen sukupuoltaan, taidat vain omista harhakuvitelmista näitä poimia tänne? Minusta sun kommentti on enemmän katkeran naisen ulinaa vaan.
Sivusta
- Anonyymi
Narsistit eivät ole idealisteja vaan täysin itsekkäitä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Kyllä kyse on vääristyneestä omakuvasta. Kyse on mielen sairaudesta. Kaksi erilaista narsismin kategoriaa; Grandioottinen narsismi (esim. Trump) tai Haavoittuva narsismi.
- Anonyymi
Juuri noin se on.
- Anonyymi
Moni ei näköjään osannut tulkita aloittajaäijän tiettyä itsekorostusta. Huokaus😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146