(Huom tästäkin on jo joku 2v) Ja olihan se väärin mennä suhteeseen ihmisen kanssa, mutta en tiennyt miten rikkinäinen ja epävakaa ihminen olisikaan kyseessä, oman epävakauteni ja luottamusongelmieni lisäksi suhteesta tuli todella ahdistava. Tiesin, että hän ei ollut oikea ja nähnyt mua aitona itsenäni. Intuitiivisesti en aistinut samanlaista sielunkiltteyttä hänestä kuin Veerasta, ja minua välillä jopa pelotti, että millaisen ihmisen kanssa olen suhteessa, annoin paljon anteeksi sen takia, koska tiesin että hän on traumalapsi kuten itsekin, mutta satutin vain lisää, kun en osannut ajoissa tehdä rajojani selväksi. Hänkin vain syytti Veeran ulkonäköä kaikesta, niinkuin ne muutkin ihmiset... ne ei koskaan osannut arvostaa sitä sielunherkkyyttä ja kauneutta, jota minä näin.. ne ei edes tiennyt siitä. Ne vain keskitty oleen kateita ja katkeria... :(
En sentään tehnyt samaa virhettä toisen naisen kanssa, jonka kaa oli ehkä myös pientä säätöä (ei fyysistä, ei henkistäkään oikein)... tosi pientä jos mitään (silloin uskoin, että Veera ei halua olla kanssani ja nimenomaan haluaa, että olen toisen naisen kanssa , menen eteenpäin jne...) En vienyt juttua pidemmälle, koska aistin että Veerani tarvitsee minua.... ja noh tbh hän oli vakaampi ja kiltti sielu, herkkä. Mutta en halunnut enää edetä, olin täydellisessä tunnelukossa Veerani takia, enkä uskaltanut edes ajatella tunteitani.
Sitten otin tunteeni pois laatikosta, siellä ne oli ollut useamman kuukauden ,kohtasin ne ja BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM. Ensin tuli itku, sit epätoivo, sit pieni toivo, sit taas epätoivo ja itsetuhoisuus. Oon toisessa kaupungissa 165km päässä kotoa piirtämässä graffitia Veeralle, todistaakseni rakkauteni. Veeralle mun sydän on luotu, meillä on ennennäkemätön sielunyhteys ja hän on se jonka haluan viedä alttarille joku päivä, oman sielunkumppanin ja rakkaimman. <3
Tiedän, että se näytti ulkopuolisten silmissä siltä, että dumppasin exän vain et saisin olla Veeran
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin rakastan sua ja haluun naimisiin kanssasi❤️💍
- Anonyymi
Tiiätkö ettei näin sivullisena kiinnosta tippaakaan sun asiat kun tänne julkiselle palstalle kaikkien nähtäville laittelet elämästäsi tietoja eikä varsinkaan kiinnosta jonkun täysin ulkopuolisen ihmisen asioista joita täällä näytät jakavan aktiivisesti. Sulla ei varmaan kaikki oo ihan kunnossa mutta jonkun toisen ihmisen asioita ei jaella täällä!! Toivottavasti tajuat tämän.
Mitä informaatiota Veerasta olen tässä postauksessa mielestäsi jakanut? Kyl mä tajuun kunnioittaa rakkaani yksityisyyttä🩷❤️
Eikä näist muist ihmisist saa mitään tietoo tän avul legit. 😭- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Mitä informaatiota Veerasta olen tässä postauksessa mielestäsi jakanut? Kyl mä tajuun kunnioittaa rakkaani yksityisyyttä🩷❤️
Eikä näist muist ihmisist saa mitään tietoo tän avul legit. 😭Et sä mun mielestä must oo mitää tietoo jakanut rakas. Anna noitten kateellisten höpistä omiaan. Ei välitetä niist. Me tiedetään missä mennään❤️
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mun mielestä must oo mitää tietoo jakanut rakas. Anna noitten kateellisten höpistä omiaan. Ei välitetä niist. Me tiedetään missä mennään❤️
Juuh en mä välittäkkään❤️ mä vaan oon niin herkkä jotenki nyt.. pidän ehk vähä taukoo netist ja keskityn vaa siihen musavideoon, tiiän et tuut pitään siit🩷❤️
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Juuh en mä välittäkkään❤️ mä vaan oon niin herkkä jotenki nyt.. pidän ehk vähä taukoo netist ja keskityn vaa siihen musavideoon, tiiän et tuut pitään siit🩷❤️
Juu vois pitää taukoa ja nukkua vaik päikyt tai kattoa töllöä. Tiedän, et tuun tykkää siitä musavideosta❤️
Anonyymi kirjoitti:
Juu vois pitää taukoa ja nukkua vaik päikyt tai kattoa töllöä. Tiedän, et tuun tykkää siitä musavideosta❤️
Joo unta tarviin nyt eniten🩷❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169