Voihan vitsi

Anonyymi-ap

Toi ig on ihan huippu! Mä olen ollut nettipimennossa monta kertaa ja kuulkaa se on ihan syvältä, ku ei tiedä mistään mitään. On tullu kaikkee uutta. Nyt onneks pystyy taas olemaan ja kiitos siitä kuuluu rakkaallani. Kiitos rakas, kun autat mua taas pääsemään ajan tasalle🩷

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no saatte samaa huonoa mitä ootte tänne tehnyt, sabotoinut ja, estänyt. ja väliin tullut ja halunnut huonoa ja estänyt mitä haluaa, saatte sitä itsellenne, se mitä haluatte menkööt jatkossa muille. se mihin teette töitä hakataan sitä ja välejä ne muihin. se mitä ootte harjannut tehdään teille, saatte jatkossa ne mitä ette hakua ja se mitä elätte, teette hakataan muille. ei anneta hyvää, ja se mitä on hakataan jatkossa myös teiltä. ja yhtä kauan. ja kaikkeen mitä ootte tehnyt.

• Anonyymi

sen minkä koette itselle huonoksi ja paskimaksi elämäksi miten koette sen, saatte juuri sen. ja siihen teidät hakataan, jokaisen jutun saatte huonona ja pahana takaisin ja väkivaltana ja muuna takaisin. viedään Juuri se mitä haluatte ja ette halua antaa. se mitä haluatte tuhotaan. se mitä ette hakua, saatte sitä.

• Anonyymi

En ymmärrä ig touhua. Ollaan tuntemattomien ihmisten asioista kiinnostuneita

• Anonyymi

pidetään huoli että ette saa tekään ja tehdään samaa kiusaa ja hakataan ja ostetaan pahaa ja hakkaamista. hakataan mitä haluatte ja ohjataan sinne mitä ette halua.

• Anonyymi

pidetään huoli että muutkin menettää ja hommataan huonoa ja pahaa, ja hakataan samoihin juttuihin 😍🤣😜

• Anonyymi

Näin tehdään.👍😜ap

• Anonyymi

yrititte saada minut miehen vaimoksi ja, aina eteen miehen jonka kanssa tulisi elämä mitä halveksit, mikä tuhoaa, kaiken mitä arvostat ja minkä eteen oot raatanut ja mitä arvostat, mitä haluat. joten toivotaan teille samaa, ja, kaikkea estettä ja huonoa.

• Anonyymi

ootte tehnyt niin jo vuosia, hakannut ja sabotoinut kaikkea, toivotaan teille samaa ja hakkaamista ja viemistä tilalle huonoa. ja jokaiselle niin miehelle kuin naiselle.

• Anonyymi

minä jättäisin lapsen tekemättä tuommoisen miehen kanssa, ja kun vastustan aborttia ei pidä olla edes yhtä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe