Toi ig on ihan huippu! Mä olen ollut nettipimennossa monta kertaa ja kuulkaa se on ihan syvältä, ku ei tiedä mistään mitään. On tullu kaikkee uutta. Nyt onneks pystyy taas olemaan ja kiitos siitä kuuluu rakkaallani. Kiitos rakas, kun autat mua taas pääsemään ajan tasalle🩷
Voihan vitsi
9
147
Vastaukset
- Anonyymi
no saatte samaa huonoa mitä ootte tänne tehnyt, sabotoinut ja, estänyt. ja väliin tullut ja halunnut huonoa ja estänyt mitä haluaa, saatte sitä itsellenne, se mitä haluatte menkööt jatkossa muille. se mihin teette töitä hakataan sitä ja välejä ne muihin. se mitä ootte harjannut tehdään teille, saatte jatkossa ne mitä ette hakua ja se mitä elätte, teette hakataan muille. ei anneta hyvää, ja se mitä on hakataan jatkossa myös teiltä. ja yhtä kauan. ja kaikkeen mitä ootte tehnyt.
- Anonyymi
sen minkä koette itselle huonoksi ja paskimaksi elämäksi miten koette sen, saatte juuri sen. ja siihen teidät hakataan, jokaisen jutun saatte huonona ja pahana takaisin ja väkivaltana ja muuna takaisin. viedään Juuri se mitä haluatte ja ette halua antaa. se mitä haluatte tuhotaan. se mitä ette hakua, saatte sitä.
- Anonyymi
En ymmärrä ig touhua. Ollaan tuntemattomien ihmisten asioista kiinnostuneita
- Anonyymi
pidetään huoli että ette saa tekään ja tehdään samaa kiusaa ja hakataan ja ostetaan pahaa ja hakkaamista. hakataan mitä haluatte ja ohjataan sinne mitä ette halua.
- Anonyymi
pidetään huoli että muutkin menettää ja hommataan huonoa ja pahaa, ja hakataan samoihin juttuihin 😍🤣😜
- Anonyymi
Näin tehdään.👍😜ap
- Anonyymi
yrititte saada minut miehen vaimoksi ja, aina eteen miehen jonka kanssa tulisi elämä mitä halveksit, mikä tuhoaa, kaiken mitä arvostat ja minkä eteen oot raatanut ja mitä arvostat, mitä haluat. joten toivotaan teille samaa, ja, kaikkea estettä ja huonoa.
- Anonyymi
ootte tehnyt niin jo vuosia, hakannut ja sabotoinut kaikkea, toivotaan teille samaa ja hakkaamista ja viemistä tilalle huonoa. ja jokaiselle niin miehelle kuin naiselle.
- Anonyymi
minä jättäisin lapsen tekemättä tuommoisen miehen kanssa, ja kun vastustan aborttia ei pidä olla edes yhtä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348