Jos painajainen tulevaisuudettomasta, Veerattomasta, julmasta syrjäytymiskohtalosta on loppumassa, niin voitko rakas herättää mut tästä painajaisesta... ja palataan takas siihen, kun eristämis/mustaamalausoperaatio ei ollut käynnissä. Oon ollut niin pitkään tässä painajaisunessa, ja alkaa voimat loppuun oikeasti, jos sä et mua täältä herätä, niin mä teen sen ite.
Ja tiiät et munlainen rikkinäinen enkeli ei lähde täältä ilman huutoa, "maailma on sairas ja julma", jotta muut herkät ja rikkinäiset ei koe samaa kohtaloa mitä minä, ja voi syntyä uusi empaattisempi maailma.. tiedät myös että vaikka kuinka hulluksi menen, niin ikinä en muita ihmisiä tai eläimiä satuta fyysisesti, mä olen enkeli joka haluaa hyvää, en pahaa. Kukaan ei ole väkivallan arvoinen, ei edes ne psykopaatit, jotka teki mun elämäst helvetin, en halua tuhlata ilkeille tai mädille ihmisille yhtään ajatusta... tiiät sen.
Toivosin vain, että saisin olla mun sielunpuolikkaan kanssa yhdessä, se on ainoa toive joka mulla on nyt.. hänen kanssaan on hyvä olla <3
Jos painajainen Veerattomasta elämästä on loppumassa, niin voiko joku herättää mut siitä
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ajatellut~~trollaan palstalla mitä kummallisemmin loppuelämän ajan~> sen senmosen maine niin meen nyt sitten sillä
yx@ - Anonyymi
Ja sun kannattaa varmaan suoraa viestiä Veeralle jos haluat hänet. Voin kertoa täällä saitilla ei oleile kun ne matkasta hyvissä ajoin pois pudonneet psykopaatit,
- Anonyymi
suositan tuijottelemaan unielokuvan: Dream Scenario.... jossa menee tarkkailemaankin salaa toisten uniin mitä näkee..
Ei tarvii, kaivattuni tulee uniini silloin kun ajattelee mua, viime aikoina ollut etäistä... 4-5 kuukauden jälkeen sain 2 käyntiä uniin onneksi... <3
Kuulostaa hölmöltä, mutta näin unissa myös eristämis/juorutilanteen jo 2023 syksyllä, eli oon ollut hyvin tietoinen mitä selkäni takana on tapahtunut, unet osaa ottaa reaalimaailmasta pikkuvihjeitä ja kaikkea muuta niihin mukaan. Tosin 2023 syksyllä olimme paljon yhdessä unissa, meillä oli niin paljon hyviä hetkiä, sit 2024 kun eristäminen ja mustamaalaaminen alkoi kunnolla, niin unetkin alkoi mennä pikkuhiljaa siihen suntaan...
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kuulostaa hölmöltä, mutta näin unissa myös eristämis/juorutilanteen jo 2023 syksyllä, eli oon ollut hyvin tietoinen mitä selkäni takana on tapahtunut, unet osaa ottaa reaalimaailmasta pikkuvihjeitä ja kaikkea muuta niihin mukaan. Tosin 2023 syksyllä olimme paljon yhdessä unissa, meillä oli niin paljon hyviä hetkiä, sit 2024 kun eristäminen ja mustamaalaaminen alkoi kunnolla, niin unetkin alkoi mennä pikkuhiljaa siihen suntaan...
Juu mä huomasin saman silloin. Oli ihan kaameita unia. Ja haluun mäkin,et tää "eristäminen " loppuisi. Sais kaikki pahat tahot nenilleen. Eiköhän me nyt onnistuta täs hommas❤️
Anonyymi kirjoitti:
Juu mä huomasin saman silloin. Oli ihan kaameita unia. Ja haluun mäkin,et tää "eristäminen " loppuisi. Sais kaikki pahat tahot nenilleen. Eiköhän me nyt onnistuta täs hommas❤️
Joo uskon meihin <3 <3, älä luovuta rakas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921