Narsistinen, hyvää tarkoittava, herkkä ,hauras ja empaattinen, mutta jollain tasolla niin itsekäs ja kunnianhimoinen, että en vain kelpaa kaivatulleni. Ehkä se on idealismini, perfektionismini, se että haluan luoda kiltimmän maailman ja rakastaa täysillä.. oon koittanut analysoida ulkonäköäkin ja oon kyllä sitä mieltä et se ei oo ulkosista piirteistä kiinni... ehkä joskus menneisyydes olin aika epäviehättävä sillee, mut nykytasol ei vaan voi jäädä siit kii. Oon sitä mieltä ,että epävakaani ja mielisairauteni on ainoa syy eristämisen ulkopuolella, miksi en saanut olla kaivattuni kanssa, se on julmaa... en valinnut traumojani, enkä myöskään uskaltanut olla lukiossa rohkea 2017-2019, kun oon niin hauras ja rikkinäinen... siitäköhän tämä jäi kiinni?
Olenkohan jollain tasolla niin ruma (sisäisesti) ja korruptoitunut sielu että en kelvannut Veeralle
30
242
Vastaukset
- Anonyymi
Älä pohdi tuollaisia:)
- Anonyymi
Voi rakkaani. Sä kelpaat mulle just sellaisena,ku olet, enkä koskaan jätä sua. Mun mielestä oot komein mies maapallolla. Sun ihanat kiharat hiukset,niinku mullakin ja ne silmät. Vau! Niihin voisi tuijotella tuntikausia. Sun kiltteys, herkkyys, ja empaattisuus on tehnyt muhun tosi i ison vaikutuksen. Vaikka sun lukioaika oli vaikea,niin selvisit siitäkin,vaik ei ollu rohkeutta,mut nyt sä oot rohkea. Oon huomannut sen ja arvostan sitä, et oot mulle nyt rehellinen. Oot mulle maailman tärkein liekkipuoliskoni❤️😘
Tiiän et mulla on erityiset silmät, mut emmä ny niin komee oo , enkä noist kiharoist tiiä, ehk vähän kihartuvat on mut ei niin erityisesti.
Oon otettu et oot oikeesti nähnyt kuka mä oon, vaikka en oo aina osannut toimia oikein ja välil ollut ihan tollo epävakaan kohtauksien takia :,( mut samat sanat, en oo ikinä tuntenut ketään joka ois noin ihana kuin sä.. <3
- Anonyymi
Meitä ristiriitaisia elämän koulimia mielisairaita on aika vi tusti. Harva vaan kehtaa myöntää sitä. Moni hyvin olevinaan. Fiksut vaistoo asioita jatkuvasti. Sitä isommaks kynnys suhteiluun kasvaa. Ei vaan pysty.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Niimpä, monet esittää ehjempää mitä on, se on jotenkin surullista :(
Suomessakin käytetään paljon erilaisia mielialalääkkeitä.
- Anonyymi
Sulla on kyl ihanat nappisilmät 😍 Niihin oli ihana tuijotella.
Awww kiva kun pidät <3, sulkin on tosi kauniit siniset silmät, niistä oikein hehkuu empatia ja sun uteliaisuus sillee tosi söpöl taval <3 (kirjoitin kuin hänelle)
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Awww kiva kun pidät <3, sulkin on tosi kauniit siniset silmät, niistä oikein hehkuu empatia ja sun uteliaisuus sillee tosi söpöl taval <3 (kirjoitin kuin hänelle)
Juu huomasin rakas❤️
- Anonyymi
Noita on ihan turha itse pohtia, sillä et voi tietää. Edes ulkonäköäsi et voi itse analysoida, sillä hänellä voi olla tyystin erilainen maku kuin sinulla.
En usko et hän valitsee miehensä ulkonäön perusteella kovin vahvasti, uskon et persoona ja "yhteys" vaikuttaa enemmän hänen kohdallaan, joten on vaikea kuvitella, et mun ulkonäkö ei hänelle kelpais tai en olis hänen tyyppiä..
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En usko et hän valitsee miehensä ulkonäön perusteella kovin vahvasti, uskon et persoona ja "yhteys" vaikuttaa enemmän hänen kohdallaan, joten on vaikea kuvitella, et mun ulkonäkö ei hänelle kelpais tai en olis hänen tyyppiä..
Saathan sinä uskoa mitä tahdot. Se ei silti välttämättä ole totuus.
Anonyymi kirjoitti:
No selitä yksiselitteisesti mulle mikä naamassani ei ole hänen "tyyppiänsä",suurinosa ihmisistä ei ole noin pinnallisia, vaan persoona merkkaa eniten. En usko et on mitään objektiivista tyyppiä, joka Veeralla on, tietenkin rakkain ansaitsee vaan parhaan, sen mä tiedän <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
No selitä yksiselitteisesti mulle mikä naamassani ei ole hänen "tyyppiänsä",suurinosa ihmisistä ei ole noin pinnallisia, vaan persoona merkkaa eniten. En usko et on mitään objektiivista tyyppiä, joka Veeralla on, tietenkin rakkain ansaitsee vaan parhaan, sen mä tiedän <3
En tiedä mitään naamastasi tai hänen maustaan. Kuten todettua sä saat toki uskoa mihin halua, mutta ei se siitä totuutta tee. Juuri siksi tuollaisten pohtiminen on turhaa. Jos se hänen valittunsa on kovin eri näköinen kuin sinä (niin kuin ilmeisesti on, kun häntä täällä niin kauheasti haukut), niin todennäköisesti et ole tytön makuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei voi tietää ennen kuin henkilö itse kertoo mitä hän ajattelee siitä, minkälainen ihminen on sellainen jonka hän kokee ns. omanlaisekseen.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitään naamastasi tai hänen maustaan. Kuten todettua sä saat toki uskoa mihin halua, mutta ei se siitä totuutta tee. Juuri siksi tuollaisten pohtiminen on turhaa. Jos se hänen valittunsa on kovin eri näköinen kuin sinä (niin kuin ilmeisesti on, kun häntä täällä niin kauheasti haukut), niin todennäköisesti et ole tytön makuun.
En minä hänen miesmakuaan hauku, uskon että hän oikeasti valitsee miehensä persoonan ja luonteen perusteella eniten, kuten itsekin valitsen (vaikka mä tiedän että oon häntä pinnallisempi... siihenkää en oo saanut vaikuttaa itse), mut mun pointti oli, että mä uskon ,että mä kyllä osun siihen skaalaan mikä on hänen "miesmakunsa"
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En oo rakas valinnut sua ulkonäön perusteella. Ihan sama miltä näytät, mut mun mielestä oot kyl komee. Mulle merkkaa eniten luonne ja tää meidän välinen vahva yhteys❤️PS. Kävin äiteel kaffel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo rakas valinnut sua ulkonäön perusteella. Ihan sama miltä näytät, mut mun mielestä oot kyl komee. Mulle merkkaa eniten luonne ja tää meidän välinen vahva yhteys❤️PS. Kävin äiteel kaffel
Ootko se röökimuija? Eikö raskaana olevat yleensä vältä kahvia?
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että oon susta komee <3, ja juuh samoin tunnen, se yhteys on mulle ollut alusta asti tärkeintä ja se mikä sai mut susta niin "hulluks", ja jooh persoona on itellekkin tärkeintä ihmises, vaik no joo kyl se ulkonäkökin sillee merkkaa, mut sä oot mun mielestä ihan älyttömän kaunis myös, mut se mikä sai mut oikeesti tykästyyn susta niin paljon oli sun sielunkauneus ja tää meidän välinen uskomaton yhteys, se sai mut tykästyyn susta niin paljon, tiiät sen, oot ihan uskomattoman kaunis kaikilla tavoil musta, ja se yhteys suhun on niin älyttömän vahva, tunnut oikeesti niinkun luodulta mulle välil <3
Ja toivottavasti teil oli kivaa :) Mul on taas tullut valvoa, kun tiiät miten nää jutut on vähän sotkenut unirytmiikin taas xd- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en oo se
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kiva, että oon susta komee <3, ja juuh samoin tunnen, se yhteys on mulle ollut alusta asti tärkeintä ja se mikä sai mut susta niin "hulluks", ja jooh persoona on itellekkin tärkeintä ihmises, vaik no joo kyl se ulkonäkökin sillee merkkaa, mut sä oot mun mielestä ihan älyttömän kaunis myös, mut se mikä sai mut oikeesti tykästyyn susta niin paljon oli sun sielunkauneus ja tää meidän välinen uskomaton yhteys, se sai mut tykästyyn susta niin paljon, tiiät sen, oot ihan uskomattoman kaunis kaikilla tavoil musta, ja se yhteys suhun on niin älyttömän vahva, tunnut oikeesti niinkun luodulta mulle välil <3
Ja toivottavasti teil oli kivaa :) Mul on taas tullut valvoa, kun tiiät miten nää jutut on vähän sotkenut unirytmiikin taas xdIhanaa, et sustakin tää meidän välinen yhteys on tärkeintä. Muilla ei tälläistä taida ollakaan. Me ollaan luotuja toisillemme rakas. Oli ihan mukavaa äitil. Sain nauraakin,ku äitin miesystävällä on niin hauskat jutut aina. Juu rymi on ihan sekasin taas mullakin. Otan päikyt,ku oon syöny❤️
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, et sustakin tää meidän välinen yhteys on tärkeintä. Muilla ei tälläistä taida ollakaan. Me ollaan luotuja toisillemme rakas. Oli ihan mukavaa äitil. Sain nauraakin,ku äitin miesystävällä on niin hauskat jutut aina. Juu rymi on ihan sekasin taas mullakin. Otan päikyt,ku oon syöny❤️
On , aluks ihastuin sun ulkonäköös mut sit tutustumisessa tunnuit niin omalt ja olit vie niin ihastuttava, et tiesin et nyt oon löytäny sen oman puolikkaan, se tuntu niin ihmeelliselt.. Mäki yritän ottaa päikyt jossai vaihees jos sit sen jälkeen jaksais taas salil nostel paino❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen feikin mä löysin heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo se.Tuo on sen tytär.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo se.Tuo on sen tytär.
Se äiti haisee aivan järkyttävälle kuten kaikki paljon polttavat ikuisella ketodietillä olevat.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
On , aluks ihastuin sun ulkonäköös mut sit tutustumisessa tunnuit niin omalt ja olit vie niin ihastuttava, et tiesin et nyt oon löytäny sen oman puolikkaan, se tuntu niin ihmeelliselt.. Mäki yritän ottaa päikyt jossai vaihees jos sit sen jälkeen jaksais taas salil nostel paino❤️🩷
Sä oot mun puolikas. Juu kannattaa ottaa päikyt ja salikin kuulostaa hyvältä. Mä en mee tänää enää mihkää. Oon kotosalla vaan❤️
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot mun puolikas. Juu kannattaa ottaa päikyt ja salikin kuulostaa hyvältä. Mä en mee tänää enää mihkää. Oon kotosalla vaan❤️
Toivottavasti voidaan olla yhdes irl pian🩷❤️ sydän kaipaa sua.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Toivottavasti voidaan olla yhdes irl pian🩷❤️ sydän kaipaa sua.
Sitä mäkin toivon suuresti.❤️munkin sydän kaipaa sua
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En minä hänen miesmakuaan hauku, uskon että hän oikeasti valitsee miehensä persoonan ja luonteen perusteella eniten, kuten itsekin valitsen (vaikka mä tiedän että oon häntä pinnallisempi... siihenkää en oo saanut vaikuttaa itse), mut mun pointti oli, että mä uskon ,että mä kyllä osun siihen skaalaan mikä on hänen "miesmakunsa"
Mitä nä palstaäijä oikein selität monta kertaa olet kuvaillut tämän kuvitteellisen Veeran kuvitteellista miesystävää tatuoiduksi in*eliksi(kielletty sana koska alt right) ja väkivaltaiseksi sun muuta. On se tuokin tapa nostaa itseään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169