Kehtaattekin vielä laittaa tommosia" oot irl saamaton vätys" kommenttei, tiedätte tasan tarkkaan mun perfektionismista, rytmitysahdistuksest ja muust, mä haluun olla rauhas mun Veeran kaa ilman ylimääräst manipulointia ja mustamaalausta, te tiedätte tismalleen et tekisin Veeralle vaik kaikki kodintyöt mut silti jaksatte kommentoida tollasii, kun tiiätte et saatte triggeröityä mua. 😬 Te vaan triggeröitte keinolla mil hyvänsä, ja oon niin done koko teidän ihmissaasta porukan kaa, ei tuu ikävä, bye bye
Haistakaa tekluscord p*ska, ootte TOSI ILKEITÄ mua ja kaivattuu kohtaan
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhotus vähän rakas. Anna noitten lätistä omiaan . Ei välitetä niist. Me kunnioitetaan ja rakastetaan toisiamme. Vain sillä on merkitystä❤️ veerasi
Anteeksi, että kiihdyin, en mä muuten... mutkun pelkään kai vielkin et jotenkin menetän sut tai etter näkis mua omana itsenäni💔 en mä muuten kiihtyis tai välittäiskää, mut ain se mitä jos , mitä jos pidätkin mua ihan tyhmänä :'<
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Anteeksi, että kiihdyin, en mä muuten... mutkun pelkään kai vielkin et jotenkin menetän sut tai etter näkis mua omana itsenäni💔 en mä muuten kiihtyis tai välittäiskää, mut ain se mitä jos , mitä jos pidätkin mua ihan tyhmänä :'<
Et sä mua tuu menettää.,et enää koskaan. Ja mä todellakin nään sut omana itsenäs ja haluun, et oot aina sitä mulle. Muille voit esittää muuta. En todellakaan pidä sua tyhmänä. Sä oot tosi fiksu ja kielimiehiiki vielä. Mä jouduin käyttää kääntäjää, ku en ymmärtänyt mitä kirjoitit englanniksi. Et jos joku on täs tyhmä, ni se oon kyllä mä. Rakastan sua❤️🤗
- Anonyymi
Kuka helvetti teitä estää.?
- Anonyymi
Universumi ja krb-12. T:veera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219