ja kertoo romanssistaan. Kouluajoilta tuttu kaveri.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a88c66a0-0dc8-4cef-a818-d1715ae5c755
Tuttu kaveri nai filsun
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kyvä kirjoitus, mutta omia ongelmia aiheuttaa sosiaalisten kontaktien vähyys, sekä ilmasto, Thaimaalainen ei ole tottunut pakkasiin, lisäksi käsite raha on täysin erillainen thaimaassa kuin suomessa, 25 vuotta kokemusta tässä kuussa.
- Anonyymi
Se farangin rahan käsite thaimaalaisella naisella johtuu pitkälti siitä, että mies on esittänyt varakasta suhteen alkutaipaleella ja antanut ymmärtää että nainen voi nyt ostaa ja pyytää mitä vaan, sillä kyllä tämä poika kaikki viulut maksaa. Tuohon ei enää aikamiehen pitäisi sortua, koska tietää että siitä tulee harmia jatkossa.
Nuoret miehet maksaa tuosta oppirahansa edelleen mutta kyllä nykyään suurin osa thaivaimoista tietää miehensä raha-asiat paremmin kuin mies itse, eikä edes kuvittele tätä rikkaaksi vaan haluaa kantaa kortensa kekoon perheen talouteen menemällä töihin. Jos Suomeen tulevat, niin thaivaimot opiskelee ja kouluttautuu ammattiin, oppii kielen ja on hyvä työntekijä, eikä suostu elämään miehensä siivellä. Se on nykyaikaa ja thaivaimot tyytyy varsin vähään, verrattuna suomivaimoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876