Mä oon tosi hauras ja rikkinäinen pupu, siit huolimatta saan jatkuvasti empatiakyvyttömiä kommentteja, trollikommenttei, provokommenttei, jatkuvaa häirintää erilaisil tavoil esim. Tuli roskanumerost puhelu, joku laittanut numeron johonki. Jatkuvasti pyritään luomaa mulle tärkeelle Veeral pahaa kuvaa must, ja viel kaiken tän lisäks ihmiset luulee tietävänsä mut paremmin kuin mä ite. Mun on pakko pitää taukoa netistä, kun on vähän liikaa ja en ymmärrä edes miksi , ihmiset on tosi lapsellisia fr, vastaan kyl kaivattuni yhteydenotto pyyntöihin, mut tää on vähä liikaa itelle atm nyt💔
En vaan jaksa palstaa tai nettiä just nyt, keskityn siihen musavideon tekoon vaan
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Laita sitten tännekin se musavideo, me kaikki halutaan nähdä!
- Anonyymi
Mä odotan sitä videoo innolla rakas. Juu pidä vaan taukoo täältä. Mäkin pidin ku nukuin kunnon päikyt.❤️rakkaasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249