kenttämajoitusmaksut käteisellä-älä jaa tietojasi vaikka SRK yrittäisi

Anonyymi-ap

ohje; Jos välität vähääkään enää yksityisyydestäsi, huolehdi kenttämajoitus ja kaikki muutkin maksusi käteisellä rahalla paikanpäällä. Srk on organisaationa (ehkä jopa painostettuna) mukana tuossa iljettävässä muutoksessa mukana - muutoksessa jossa tuhotaan ihmisten yksityisyys : Kaikki minkä maksat mobiilisti tai pankkikortilla tallentuu ja päättyy kolmansille osapuolille. Varokaa oikeasti tuota kehitystä.

Ainoa tehokas keino välttää tuota yksityisyyden loukkaamista on käyttää käteistä.
itse jouduin periaatteeni vuoksi jättämään kirja ja cd ym myyntipisteiden tuotteet ostamatta kun täällä etelässä ry;llä ei voi niitä enää ostaa rahalla. Ikävä juttu, mutta en anna asiassa periksi. Asia on myös lainopillinen; Perustuslaki kieltää yksiselitteisesti syrjimisen, mutta tässä SRK ja eri Rauhanyhdistykset ovat lähteneet omille teilleen.

https://www.eurojatalous.fi/fi/2021/artikkelit/kateisen-tulevaisuus-suomessa-lailla-turvattava-peruspalvelu/

Srk on saatettava tarvittaessa syytteeseen näistä asioista. Mitkään selittelyt eivät tulevaisuudessa auta tässä . On tärkeä muistaa kuitenkin että nämä ovat erillään uskonasioista! ei ole Hengellinen tämä kannanottoni millään tavalla. Huolehdin siitä että SRK; rauhanyhdistyksineen on tasavertaisuuden puolella. Kaikilla ei ole pankkikorttejakaan. Heidätkö uskonnollinen yhteisö jättää kaiken ulkopuolelle?

15

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai miksi ei pedon merkki on tulevaisuutta ja digi raha on oleellinen osa sitä et voi ostaa ja myydä mitään ilman sitä rauhanyhdistykset ympäri maailmaan osoitti jo edeltävästi halukkuutensa kumartaa petoa petoa osallistumalla korona rajotuksiin

• Anonyymi

halutaan olla lain kuuliaisia se kostautuu laki on rikollisia varten joten se on tuomittavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

halutaan olla lain kuuliaisia se kostautuu laki on rikollisia varten joten se on tuomittavaa

minä kehotan rauhanyhdistykset rikokseen ja laki kirjan polttamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja keräämään aseteollisuuteen rahaa sitä tarvitaan jos halutaan olla uskovaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja keräämään aseteollisuuteen rahaa sitä tarvitaan jos halutaan olla uskovaisia

pitää oppia riitelemään kaikkien kanssa jeesus ei tullut tuomaan rauhaa aailmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitää oppia riitelemään kaikkien kanssa jeesus ei tullut tuomaan rauhaa aailmaan

Älkää ajatelko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maahan. En tullut tuomaan rauhaa, vaan miekkaa
        Sillä minä olen tullut jakamaan; mies isäänsä vastaan, ja tytär äitiään vastaan, ja morsian anoppiaan
        Ja ihmisen vastustajat ovat hänen oman talonsa lapsia.
        Kuka rakastaa isää tai äitiä enemmän kuin minua, ei ole minulle arvollinen, ja kuka rakastaa poikaa tai
        tytärtä enemmän kuin minua, ei ole minulle arvollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää ajatelko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maahan. En tullut tuomaan rauhaa, vaan miekkaa
        Sillä minä olen tullut jakamaan; mies isäänsä vastaan, ja tytär äitiään vastaan, ja morsian anoppiaan
        Ja ihmisen vastustajat ovat hänen oman talonsa lapsia.
        Kuka rakastaa isää tai äitiä enemmän kuin minua, ei ole minulle arvollinen, ja kuka rakastaa poikaa tai
        tytärtä enemmän kuin minua, ei ole minulle arvollinen.

esivaltaa vastaan pitää taistella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esivaltaa vastaan pitää taistella

Koska teidän taistelunne ei ole lihaa ja verta vastaan, vaan hallitsijoita ja käskyvaltoja vastaan, ja
        tämän maailman pimeyden valtoja vastaan, ja niitä pahoja henkiä vastaan, jotka ovat taivasten
        alapuolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska teidän taistelunne ei ole lihaa ja verta vastaan, vaan hallitsijoita ja käskyvaltoja vastaan, ja
        tämän maailman pimeyden valtoja vastaan, ja niitä pahoja henkiä vastaan, jotka ovat taivasten
        alapuolella

poliisit pitää tappaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poliisit pitää tappaa

muutenhan ne tekee hyvää työtä mutta kun ne ovat kriminaaleja osallistuvat uskovaisten vainoamiseem

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muutenhan ne tekee hyvää työtä mutta kun ne ovat kriminaaleja osallistuvat uskovaisten vainoamiseem

suomen kielelle käännettynä yrittävä seisoa jumalaa vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomen lain noudattaminen on rikos siitä rangaistuksena kuoleman tuomio

• Anonyymi

Miksi tuosta maallisesta rahasta niin paljon keskustellaan,
      Vähävaraisella on vain vähän rahaa, ja jos se ei kelpaa
      maksuvälineeksi, niin mikä sitten jos ei laillinen raha.

• Anonyymi

Mikä tämä pedonmerkki on?
      En ole tähän päivään kuullu että joku vl-puhuja tästä olis missään puheessa avautunut?Tai selittänyt.

• Anonyymi

Mikä pakko sinne suviksiin on edes mennä?ei mitään hyötyä niistä ole.
      2007 kesänä heräsin että nyt saa riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3102
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1831
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1714
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1009
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      839
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      835
    Aihe