Kuinka monta kertaa ja missä tilanteissa sontis tekee näin keskimäärin?
Pohdiskelen että olenko normaali
Asd
Koska hanskaan?
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Miten jengiltä kuluu rahaa? Itse olen näin kesän edetessä panostanut paljon liikuntaan. Tänään boulderoimassa, eilen kiipeilyradalla, ahkerasti myös uimassa ennen kuin ne heinäkuussa sulkeutuivat.
Perheen kanssa kun käy, näihin uppoaa huomattavia rahasummia. Muutama päivä sitten käyty leffassa 50 € meni sen sileän tien jo pelkästään yhden illan aikana.
Sitten itelle kunnon lenkkikengät, satalappusia laitettiin urheilukaupan tiskiin. Ajattelin ostaa myös hiukan erätarvikkeita.
Ok, myönnän että homoviiniä on mennyt kerran tällä viikolla ja toisen kerran menee viikonloppuna. Mutta kympillä selviää, jos "sivukulut" eivät kerry.
Nuo ovat tosin vain hyttysen ininää. Kohta alkaa viikon mittainen Suomen kiertua, tulee ravintoloita, museoita ja ennen kokemattomia tutkimusmatkoja. Alkoholivapaa, koska perhe.
Etelän reissulle tämän jälkeen välimeren auvoisaan syleilyyn, all inclusive. Ei kovin alkoholivapaa, mutta otetaan vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen ja tolkku täytyy säilyä. Siinä sitten kelpaa raitistella ensi kesään. Päätarkoitus opettaa lapsillekin kreikan kielen ja sivistyksen alkeet. Minun lapsilleni pitää jäädä lapsuudesta muita muistoja kuin köyhyyttä ja neuvostotyylinen betoniviidakko. Siksi tähän kannattaa panostaa, koulukin menee sitten paremmin kuin Maikkulan katujengin jonneilla. Sivistys on todellista rikkautta!
Miten teidän kulurakenne näin kesällä? Vähän harmittaa kun jää rahaa niin niukasti säästöön tän jälkeen mut... ei se ole tarkoitettu raameihin pistettäväksi, lopulta. Velaksi on typerää elää, mutta niin myös säästää kohtuuttomasti. - Anonyymi
Mistään mainitsemistasi asioita ei ole hyötyä sinulle, vaimolle tai jälkikasvulle, sillä sait perintönä sukurutsan runtelemat geenit. Peilistä sinua tuijottaa kuukasvoinen wannabe älykkö ja keskiluokkainen unelmissaan. Kela Gold nostaa itsetuntoa ja leipäjonossa on hyvä rehvastella. Totuus on, että olet aito sokerisääri ja viihdyt lenkkireissulla enimmäkseen köyrimässä äijäporukassa. Perheesi oikea lomakohde olisi Korkeasaari…aidan toisella puolella.
- Anonyymi
Civicillä on hienoa ajella tuetulle perhelomalle all-inclusive Kupittaalle alkoholin vammauttaneiden kersojen kera toki Kela Gold taskussa. Luvassa virikkeetöntä lepoa terapiahuoneessa, lepositeitä , painisessioita terapeuttien kanssa ja sähköhoitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036382Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244476Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431141
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758