⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5 BOSCH 5/5 ⭐⭐⭐⭐⭐
Kun katsoo eri nettikauppojen asiakkaiden arvioita, tulokset ovat 4½ - 5 tähteä.
No voittihan Boschin akkuleikkuri pari vertailuakin ja vastassa oli myös wanhoja polttiksia. Tiedän hyvin mitä kehun, koska olen itsekin leikannut Boschilla jo 16 kesää ja sitä ennen oli Brigss&Strattoneita.
/ ! \ Boschin ikoniset akkuruohonleikkurit ovat saaneet huippuarviot käyttäjiltä. / ! \
Anonyymi-ap
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Voittoa tavoittelematon säätiö Robert Bosch Stiftung GmbH omistaa noin 94 prosenttia Robert Bosch GmbH osakepääomasta, mutta sillä ei ole vaikutusta Bosch Groupin strategiseen tai liiketoiminnalliseen suuntaan.
- Anonyymi
Yhdelle joku on hyvä ja jollekin toiselle joku toinen. Postimerkin kokoiseen pihaan sähköpeli voi olla hyvä.
- Anonyymi
Akkupeli ei ole mihinkään hyvä. Polttis isolle pihalle ja työnnettävä kelaleikkuri postimerkille.
- Anonyymi
Nettikaupat väärentää ja manipuloi asiakasarvioita. Ainakin ulkomaiset. Usko sinä satuja ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448