Mökkejä saa hyvin ja halvemmalla off season. Voitais olla koko viikko sisällä ja käydä vaan välillä hakemassa lisää ruokaa
Lapinmatka myöhään syksyllä
40
431
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vain sisällä? 🤔
- Anonyymi
Jos sä välttämättä haluut ulkona, mutta voi olla vähän kylmää ja pimeää siellä ja porot tsiigaa
- Anonyymi
Totta. Lähdetään porukalla sinne koko palsta.
- Anonyymi
Ei noin pällin kanssa kukaan lähde, kun ei osaa laittaa mitään tunnisteita.
- Anonyymi
Erkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki
Onko tuo sinä vai kaivattusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo sinä vai kaivattusi?
Erkki Pälli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki Pälli
Ota lääkkeet palstasetä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkeet palstasetä!
Oon jo ottanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo ottanu
Kokeile jotain toisenväristä lääkettä, joka auttaa sinne yläpäähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki Pälli
Minulla oli aikoinaan opettaja, jonka sukunimi oli Pälli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama.
- Anonyymi
Kylläpä on kiva ajatus. Onks lapissa sieniä?
- Anonyymi
En tiedä onko suppilovahveroita tai kanttarelleja, mutta minulla on kynsissä sieni, jaloissa sieni ja hiivasieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko suppilovahveroita tai kanttarelleja, mutta minulla on kynsissä sieni, jaloissa sieni ja hiivasieni.
Mee hyvä mies lääkäriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee hyvä mies lääkäriin!
Olen nainen.
- Anonyymi
Kyllä on. Myös mökin seinät valkoiset sienikasvusta. Voi raapia sieltä suoraan pataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Mee hyvä nainen lääkäriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Myös mökin seinät valkoiset sienikasvusta. Voi raapia sieltä suoraan pataan.
Kieltämättä kätevää. Tykkäätkö noin niinku sienistä ollenkaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee hyvä nainen lääkäriin!
Miksi menisin? Hyödynnän sieniä ruuanlaitossa mm kastikkeissa ja keitoissa. Hiivaa hyödynnän leivonnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin? Hyödynnän sieniä ruuanlaitossa mm kastikkeissa ja keitoissa. Hiivaa hyödynnän leivonnassa.
Totta tuokin.
- Anonyymi
Lapin ruskaa ja Karhu kierroksesta kuullu positiivistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapin ruskaa ja Karhu kierroksesta kuullu positiivistä.
- Anonyymi
Rotanraato
- Anonyymi
joo niin voi saada saaliiksi klojakin..noniinjou barracud-kala jossain saa kalastella afrikon rannikolla jossian
- Anonyymi
Ootko joku Hämingwäy
- Anonyymi
Mennään vaan.
- Anonyymi
mieli mullassa ehkä roppaki sillo
- Anonyymi
Tavoitteita.
- Anonyymi
Piilopirtissä kahden.
- Anonyymi
Metsän mökin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsän mökin
Tonttuja
- Anonyymi
Pohjoisen mies odottaa jo täällä Verkkua.
🧔🏻♂️❤️🚬👱🏻♀️- Anonyymi
Joko olette kimpassa🤔
- Anonyymi
Tulossa ollaan kohta...❤️
- Anonyymi
Pohjoisen naiset odottaa etelän miehen isoo k*rpää
- Anonyymi
ei kyllä innosta. Nyt kun täällä maalla asutaan, toki myös kaupunki kuuluu elämään, niin myös Lappi on menettänyt itsessä otetta. Kiva päästä ulkomaille, kaupunkiin, myös kivat koti-illat ovat mukavaa, niitä arvostaa vielä enemmän kun tekee enemmän töitä myös muualla, ei vaan etänä. ja Lapin ihmiset on itsellä kokenut arvonalennuksen, toki myös monet muut.
- Anonyymi
sori vaan mutta viimeinen vuosi oli kaiken niitti kaikkeen ja ihan kaikkeen ja monet ihmiset menetti minun silmissä täydellisesti kasvonsa. alkoi keväästä ja kesästä 2023, syksy oli vaihtelevaa ja välillä päästiin jo kovasti kaikki järjestämään, mutta ote vaan teillä vaan paheni. kuten joka paikassa, toivottavasti tulee teille kaikki vielä pshana takaisin. joka teko mitä ootte viimeiset vuodet tehnyt. hyi helvetti, en oo karseampaa porukkaa nähnyt missään. ja hyvin erottuu tietyt sivut ja tyylit. hyi vittu.
- Anonyymi
täytyy sanoa että 8 vuoteen en oo karseampia ihmisiä nähnyt missään, hyi saatana ja joka asiassa. hyi helvetti mitä sakkia. siis hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249