Talous sivuilla vaan juttuja jostain Dubai influenssereista
Taidan lopettaa Hesarin tilauksen
25
184
Vastaukset
- Anonyymi
seittemän päevvöö
- Anonyymi
Niin on nykyään ennen juttuja Masa Yardista ja Rauma Repolasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on nykyään ennen juttuja Masa Yardista ja Rauma Repolasta
Uutiset satuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutiset satuttaa
Tariffit vaikuttaa osakkeiden hintaan
- Anonyymi
Tuleeks sulle ihan paperiversio?
- Anonyymi
Onko jotain muita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain muita
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Minulle tulee vain Aamu lehti, Huvudstadsbladet paperilla. Uusi Suomi tulisi mutta ei enää ilmesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tulee vain Aamu lehti, Huvudstadsbladet paperilla. Uusi Suomi tulisi mutta ei enää ilmesty
Ei oo tainn 35 vuoteen
- Anonyymi
Käsittämättömään pjaskaan sinäkin olet rahojasi laittanut. Hyvä, että tulit vihdoin järkiisi.
- Anonyymi
Nykyään luen vain Ylilauta keskusteluja. Suom 24 valta mediaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään luen vain Ylilauta keskusteluja. Suom 24 valta mediaa
Hyvä. 👍 Monesti, kun tapahtuu jotain merkittävää, kuten vakavia rikoksia niin se tieto tulee eka ylilaudalle. Sieltä mediat, sekä poliisi käy lukemassa mitä on milloinkin tapahtunut. Mv-lehteä kannatta myös lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. 👍 Monesti, kun tapahtuu jotain merkittävää, kuten vakavia rikoksia niin se tieto tulee eka ylilaudalle. Sieltä mediat, sekä poliisi käy lukemassa mitä on milloinkin tapahtunut. Mv-lehteä kannatta myös lukea.
Tuolla taisi olla myös keskustelua em jutusta
- Anonyymi
Onks tää taas sara sieppi
- Anonyymi
Jutun mukaan ”luksuselämällä on myös varjopuoli”
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Mikä se on?
Ei uskota. Ihmiset näyttää onnellisilta Dubaissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on?
Ei uskota. Ihmiset näyttää onnellisilta Dubaissa.Se kai on koko influensseribisneksen ydin. Kuka ostaisi jo näyttäisivät onnettomilta?
- Anonyymi
Persekkö sillä siellä kuluu😝maksuväline miinuksella jo? Routa se porsaan kotiin ajjaa kohta kelpaa suomi taas niiku kaikille jotka ulkomaille lähti kurrit ym starat
Ei ollutkaan varaa elää losis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekkö sillä siellä kuluu😝maksuväline miinuksella jo? Routa se porsaan kotiin ajjaa kohta kelpaa suomi taas niiku kaikille jotka ulkomaille lähti kurrit ym starat
Ei ollutkaan varaa elää losisJotkunhan asuneet siellä vuosikausia. Tää varmaan follow up aiemmin toukokuussa julkaistuun juttuun. Siinä oli haastateltu, niin asuneet suomalaiset 10. - 15 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkunhan asuneet siellä vuosikausia. Tää varmaan follow up aiemmin toukokuussa julkaistuun juttuun. Siinä oli haastateltu, niin asuneet suomalaiset 10. - 15 vuotta
Mikä juttu se oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu se oli?
Haastateltiin suomalaisia jotka asuu ja tekee bisnestä Dubaissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastateltiin suomalaisia jotka asuu ja tekee bisnestä Dubaissa
Ketä ne oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ne oli
En tuntenu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuntenu
Sara siepou
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311