Onko luvallista viedä koiria alueelle. Metsästäjätkö haukuttavat koiriaan alueella. Tämä tapaus tältä viikolta.
Pappilanluhta Lieksa
19
281
Vastaukset
- Anonyymi
Susi söi sepon maaomenat.
- Anonyymi
JUODAAAN VIIIINAAAAAA
JOO JOO JOO JOO JOO JOO JOO!!! - Anonyymi
Pappilanluhdassa ei saa mutta sataman uimarannalla saa kakattaa koiria kesällä
- Anonyymi
Koiria ei saa uittaa uimarannoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiria ei saa uittaa uimarannoilla.
Otetaan kuva ja laitetaan someen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan kuva ja laitetaan someen.
Olen 65v mies. Minulla ei ole somea eikä koiraa. Minulla on kissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 65v mies. Minulla ei ole somea eikä koiraa. Minulla on kissa.
Aloittaja on koiravihaaja ja keksii omia juttujaan saadakseen eripuraa. Olisit silloin ottanut kuvan, etkä kötise jälkeen päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on koiravihaaja ja keksii omia juttujaan saadakseen eripuraa. Olisit silloin ottanut kuvan, etkä kötise jälkeen päin.
On kuvat ja auto ja omistaja kuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuvat ja auto ja omistaja kuvissa.
Julkaisen kuvan nyt tässä!
https://aijaa.com/RJ4WXn
- Anonyymi
Metsästäjä-skitsofrenikko iski jälleen 😂😂 Oot sä varsin surkuhupaisa tapaus 😂😂
- Anonyymi
Joka helkatin aamu ajaa satamaan ukkoja jotka päästää koiransa irti. Koirat paskovat mm hiekkarannalle. Tuo tapa on vakiintunut ja pysynyt samana jo yli 20 vuotta!
- Anonyymi
Jospa ne tietää, että ituhipit menee sinne rannalle tupruttamaan piippujaan ja siksi antavat koirien sinne paskoa?
- Anonyymi
oon pannu papin pimua paljaalla ja anpunu sorsia pappilassa ilkukka
- Anonyymi
Minäkin käyn siellä packalla 🙋🏼♂️
- Anonyymi
Onko siellä miellyttävä packoa? Harkitsen tässä nimittäin packalle lähtöä, tulollaan on oikeen kunnon savet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä miellyttävä packoa? Harkitsen tässä nimittäin packalle lähtöä, tulollaan on oikeen kunnon savet!
Mukava kykkiä uimarannalla hiekassa paskalla nyt ei vain kelit suosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Litntutornista paskoo hyvin läsätää hirsilattijaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kykkiä uimarannalla hiekassa paskalla nyt ei vain kelit suosi
Olen jokasään packoja packon vaikka sataisi rautanauloja ja olisi pakkasta -79
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jokasään packoja packon vaikka sataisi rautanauloja ja olisi pakkasta -79
9 euron paska kerran viikkoon urheilukatu vesilasku 9 euroa ploms
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888