Mitä haluaisit että mies sanoisi sinulle ja miten haluaisit että sinua lähestytään?
Mitä rakkaus sulle merkitsee...
22
384
Vastaukset
- Anonyymi
Piip rakas? Ja sit ei tartteis puhuu mitään.
- Anonyymi
En tiedä mitä rakkaus on. Olen rehellinen. Mutta ei ainakaan suhde missä olin.
- Anonyymi
Miks kukaan lähestyis, niinpä.
- Anonyymi
Haluaisin, että sanoisi: Toivon, että olet onnellinen. Minä olisin onnellisin sinun kanssa. Olisitko minun.
- Anonyymi
…Ja tahdon hänen vaativan minut lähelleen, koska tarvitsee minua.
- Anonyymi
Toivon että tulisi vastaan iltakävelyllä, hymyiltäisiin vaan toisillemme ja heittäisi siitä olalleen ja mentäisiin hyvin rivakkaa vauhtia rakastelemaan ☺️
- Anonyymi
Hyiiiii 😝
- Anonyymi
Ei sanoilla niin väliä, kunhan silmiin katsoen ja hymyillen ja leppoisia jutellen. Tärkeintä on lämmin tunnelma, ei hienot sanankäänteet.
- Anonyymi
Moi ja halaus tai vaikka pelkkä halaus.
- Anonyymi
Rakkaus merkitsee niin monia asioita, etten ala tähän runoilemaan niitä.
- Anonyymi
Tuo voisi olla myös hyvä tapa toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus merkitsee niin monia asioita, etten ala tähän runoilemaan niitä.
Sama täällä ja halin haluaisin.
- Anonyymi
Se merkitsee sitä että kun katsot minua vielä vuosienkin jälkeen samoin kuten tänään ja se sama tunne nousee kuin vuosia sitten kuin ei päivääkään olisi kulunut edellisestä ja vaikka pyristelen vastaan pääsemättä ja kokien sen huumaavan tunteen enkä voi muutakuin vain antautua.
Voit lähestyä minua kysymällä että voisimmeko jutella. Kun näin sinut tänään siinä liikennevaloissa niin olin jo sulaa vahaa vaikka peitin tunteeni enkä uskaltanut moikata vaikka niin olisin halunnut. Olisikohan aika murtaa tää vuosien puhumattomuus? - Anonyymi
Se riippuu, missä tilanteessa ollaan. Tunnelma vie tai sitten ei. Miehillä on usein paha tapa esittää jotain muuta kuin ovat.
- Anonyymi
Haluaisin, että mies olisi jättänyt naisen rauhaan, jos ei ole ollut aikeita rakastaa. 💔☔
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen minäkin.
- Anonyymi
Ois hyvä antaa joku suorempi merkki koska muuten luulen kuvittelevani kaiken.
- Anonyymi
Rakkaus merkitsee kaikkea naisen ja miehen välillä. Ollaan ystäviä, rakastavaisia, kumppaneita ja elämme arkea yhdessä. En pysty näkemään itseäni yksin eläjänä. Tahdon tehdä kaikkea sellaista yhdessä mikä on mahdollista. Tietysti toisella voi olla omiakin harrastuksia. Aluksi mies voisi sanoa vain hei ja siitä puhe sitten lähtisi jatkumaan. Tai jos hän on jostain saanut puhelinnumeroni hän voisi laittaa viestin ja ehdottaa tapaamista jossain paikassa.
- Anonyymi
Aina hyviä : lähdeks joskus kaffelle/kävelylle?
Voidaanko puhua tuol kahden kesken - Anonyymi
Rakkaus on sellainen elämän kantava voima. Rakastuneena ja rakastettuna olet paljon energisempi, iloisempi ja saat enemmän asioita aikaiseksi. Valoa ja värejä on paljon.
Ilman rakkauden tunteita elämä on pelkkää suorittamista tai elossa pysymistä.
Minulle riittäisi jos mies ottaisi vakka käsistäni kiinni ja katselisi rakastavin silmin silmiini. Aina ei tarvita sanoja, antaa tunteiden puhua. - Anonyymi
Jos on aito kiinnostus ja tunteita sekä halu tutustua niin ihan sama mitä sanoo. Enemmän se merkitsee, että näyttää ja sanoo jos niitä tunteita on.
- Anonyymi
Arvostaisi minua omana itsenäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149