Mitä rakkaus sulle merkitsee...

Anonyymi-ap

Mitä haluaisit että mies sanoisi sinulle ja miten haluaisit että sinua lähestytään?

22

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piip rakas? Ja sit ei tartteis puhuu mitään.

• Anonyymi

En tiedä mitä rakkaus on. Olen rehellinen. Mutta ei ainakaan suhde missä olin.

• Anonyymi

Miks kukaan lähestyis, niinpä.

• Anonyymi

Haluaisin, että sanoisi: Toivon, että olet onnellinen. Minä olisin onnellisin sinun kanssa. Olisitko minun.

• Anonyymi

…Ja tahdon hänen vaativan minut lähelleen, koska tarvitsee minua.

• Anonyymi

Toivon että tulisi vastaan iltakävelyllä, hymyiltäisiin vaan toisillemme ja heittäisi siitä olalleen ja mentäisiin hyvin rivakkaa vauhtia rakastelemaan ☺️

• Anonyymi

Hyiiiii 😝

• Anonyymi

Ei sanoilla niin väliä, kunhan silmiin katsoen ja hymyillen ja leppoisia jutellen. Tärkeintä on lämmin tunnelma, ei hienot sanankäänteet.

• Anonyymi

Moi ja halaus tai vaikka pelkkä halaus.

• Anonyymi

Rakkaus merkitsee niin monia asioita, etten ala tähän runoilemaan niitä.

• Anonyymi

Tuo voisi olla myös hyvä tapa toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus merkitsee niin monia asioita, etten ala tähän runoilemaan niitä.

Sama täällä ja halin haluaisin.

• Anonyymi

Se merkitsee sitä että kun katsot minua vielä vuosienkin jälkeen samoin kuten tänään ja se sama tunne nousee kuin vuosia sitten kuin ei päivääkään olisi kulunut edellisestä ja vaikka pyristelen vastaan pääsemättä ja kokien sen huumaavan tunteen enkä voi muutakuin vain antautua.
      Voit lähestyä minua kysymällä että voisimmeko jutella. Kun näin sinut tänään siinä liikennevaloissa niin olin jo sulaa vahaa vaikka peitin tunteeni enkä uskaltanut moikata vaikka niin olisin halunnut. Olisikohan aika murtaa tää vuosien puhumattomuus?

• Anonyymi

Se riippuu, missä tilanteessa ollaan. Tunnelma vie tai sitten ei. Miehillä on usein paha tapa esittää jotain muuta kuin ovat.

• Anonyymi

Haluaisin, että mies olisi jättänyt naisen rauhaan, jos ei ole ollut aikeita rakastaa. 💔☔

• Anonyymi

Ihan samoin ajattelen minäkin.

• Anonyymi

Ois hyvä antaa joku suorempi merkki koska muuten luulen kuvittelevani kaiken.

• Anonyymi

Rakkaus merkitsee kaikkea naisen ja miehen välillä. Ollaan ystäviä, rakastavaisia, kumppaneita ja elämme arkea yhdessä. En pysty näkemään itseäni yksin eläjänä. Tahdon tehdä kaikkea sellaista yhdessä mikä on mahdollista. Tietysti toisella voi olla omiakin harrastuksia. Aluksi mies voisi sanoa vain hei ja siitä puhe sitten lähtisi jatkumaan. Tai jos hän on jostain saanut puhelinnumeroni hän voisi laittaa viestin ja ehdottaa tapaamista jossain paikassa.

• Anonyymi

Aina hyviä : lähdeks joskus kaffelle/kävelylle?
      Voidaanko puhua tuol kahden kesken

• Anonyymi

Rakkaus on sellainen elämän kantava voima. Rakastuneena ja rakastettuna olet paljon energisempi, iloisempi ja saat enemmän asioita aikaiseksi. Valoa ja värejä on paljon.
      Ilman rakkauden tunteita elämä on pelkkää suorittamista tai elossa pysymistä.

Minulle riittäisi jos mies ottaisi vakka käsistäni kiinni ja katselisi rakastavin silmin silmiini. Aina ei tarvita sanoja, antaa tunteiden puhua.

• Anonyymi

Jos on aito kiinnostus ja tunteita sekä halu tutustua niin ihan sama mitä sanoo. Enemmän se merkitsee, että näyttää ja sanoo jos niitä tunteita on.

• Anonyymi

Arvostaisi minua omana itsenäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe