Onko tuollaista tapahtunut, vai onko se aina mies, joka parisuhteessa tuota ehdottaa ?
Onko kenenkään miehen vaimo ehdottanut kolmatta pyörää
32
1624
Vastaukset
- Anonyymi
Lienee harvinaista herkkua tuo, eli varsin epätodennäköistä.
- Anonyymi
Itsellä muija halusi kuvata, kun sen kaveri otti poskeen eli kyllä noin voi käydä, riippuu suhteen avoimuudesta.
- Anonyymi
Tuollaista ei oikeasti tapahdu ku näitten uunojen korvien välissä
- Anonyymi
Sinulle taas ei ole tapahtunut ikinä mitään koska kukaan ei ole sinua ikinä halunnut, joten sinun on helppo projisoida oma tylsä elämäsi muihin.
- Anonyymi
Meillä tuo tapahtui noin 7 vuotta sitten. Istuin terassilla lukemassa päivän lehtiä, kun vaimo tuli siihen ja tokaisi, että hän haluaisi, että voimme käydä vieraissa ja hän haluaisi kolmannen mukaan meidän touhuihin. Joudun reissaamaan aika paljon työn takia.
Menin todella hämilleni ja pystyin sanomaan vain, että ok jos tahdot. Tämän jälkeen vaimo poistui paikalta, eikä asiaan palattu kun vasta jonkin ajan päästä kun vaimo ilmoitti, että meille on tulossa yövieras kuten sovittiin... - Anonyymi
On, ainakin minun vaimoni. Olimme harrastaneet seksiä hotellissa, ties kuinka monta kertaa viikon aikana. Vaimollani oli silloin aikoinaan ja vielä nytkin mieltymys pukeutua perinteisesti, sukat, sukkanauhat, jne. Korkkareita hän käytti myös, yleensä sängyssä. Vaimo oli päälläni ja ratsasti. Ja kun H-hetki tuli, vai pitääkö sanoa O-hetki, hän jäi mietteliäänä hajareisin päälleni. Kysyin, että mitä hän mietiskeli ? Vaimo sanoi pienen miettimisen jälkeen, että ei hän kehtaa kertoa, kun sä suutut. Minä vänkäsin vastaan, että en suutu, kerro nyt. Ja vaimo kertoi, että hän kuvitteli, että jos oltaisi tässä asennossa, niin miltä tutuisi, jos toinen nuorempi mies, ottaisi häntä kiinni vyötäröltä, ja työntyisi häneen takaapäin ja sinä puristelisit rintojani.
Voi jumppa huiti, mietin ja kysyin, että kakkoseenko ? Ja vaimo siihen, että ei ...kun sinne. Ja kun kysyin, että mistähän löydetään tuollainen kaveri ? Vaimo sanoi, että vaikka se kundi jonka kanssa hän meni samalla hissillä laskettelurinteeseen. No niin, siinä se. Minä ihmettelin, että oliko tuo edes 16 vuotta vanha ? Tuosta kundista ei apua vaimon fetissiin tullut, mutta hänen kaverinsa lupasi antautua hyvässä tarkoituksessa. - Anonyymi
Minun vaimo lähti kysymättä vieraisiin ja sinne jäikin sitten lopulta.!
- Anonyymi
Sitäkin tapahtuu välillä :)
- Anonyymi
Minä olen alunperin ehdottanut toista miestä vaimolle.
Nyt vaimokin ehdottaa miehiä mukaan ja nauttii kun on useampi mies panemassa.
Saunassa käydään kaikki yhdessä kun meillä sanotaan ja yleensä illalla pannaan vaimoa kimpassa.
Meillä oli kerran tarkoitus olla 2N ja 6M öltiin jo mökillä 5M ja 1N (vaimoni) niin toinen nainen ilmoitti etteivät tulekkaan mökille.
Mietittiin Pitääkö meidän perua kun vaimo on yksin ja 5 miestä.
Vaimo kuitenkin lupasi antaa meidän panna häntä niin pitkään kuin paikat kestää, ja kesti ne hänen paikat ja saimme aina kun jonkun kulli nousi niin sai panna. Meillä on vuosien varrella ollut erilaisia parinvaihto juttuja, osa pidempiä suhteita, osa lyhyempiä.
Omat haluni ovat muuttuneet tosi paljon. En ole enää kiinnostunut saamaan vierasta miestä. Kiihotun sen sijaan aivan hurjasti siitä, että mieheni on toisen naisen kanssa. Muutama tällainen ihana kokemus on kertynyt.
Minusta on erityisen kiihottavaa ottaa mieheltäni suihin samalla kun hän suutelee ja hyväilee toista naista. Ihana saada hänen kalunsa oikein kovaksi toista naista varten.
Kiihottaa myös katsoa kuinka mieheni itse nauttii ja toinen nainen nauttii heidän pannessaan.
Jo pelkkä ajatus saa minut kuumaksi. Näiden sessioiden jälkeen meillä on kotonakin kuumaa ja kiihkeää seksiä paljon.
Nyt toivon, että löytyisi bi-nainen vakituiseen suhteeseen kanssamme.- Anonyymi
Meidän ainaisen seksin vähyyden vuoksi minä nainen olen tätä ehdottanut. Ja se ei sovi miehelle. Sille tuli erektiovaikeuksia sen takia oli niin iso juttu. Mutta oon puhunut ja tutustunu moneen pariskuntaan kellä oli vuosia avoin suhde ja niillä ainakin on ihan tasapuolisesti toisilla nainen ehdottanut ja toisilla mies.
- Anonyymi
Vaimo 56v on ehdottanut ja ollaan myös kokeiltu
- Anonyymi
Onko saanut mustaa kyrpää?
- Anonyymi
Meillä vaimo ilmoitti et tarvitsee enemmän seksiä(itellä halut häntä kohtaan olivat laskeneet), asiasta käytiin keskustelua ja sovittiin et kutsuu meille jonkun iltaa istumaan ja panemaan. kimpailtiin ja he harrastivat kaksin myös. no liitto päätty eroon, oli muitakin asioita missä meidän toiveet ei yhtyneet.
- Anonyymi
Kihlattu ehdotti kuusitoista vuotiaana että haluaa toisen miehen mukaan!!
- Anonyymi
Ihana narttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana narttu!
No aika yllätyksenä tuli kun olimme muuttaneet yhteen alle vuotta aiemmin parin kuukauden seurustelun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika yllätyksenä tuli kun olimme muuttaneet yhteen alle vuotta aiemmin parin kuukauden seurustelun jälkeen.
No otitteko toista miestä tyydyttämään tarpeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No otitteko toista miestä tyydyttämään tarpeet?
Pitihän sitä jokusen kerran kokeilla kerta hän halusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän sitä jokusen kerran kokeilla kerta hän halusi.
Ja tyttö nautti kun sai kahta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tyttö nautti kun sai kahta
Erittäin paljon, etsimme miehen netistä.
- Anonyymi
Vaimo hkertoi jo aika suhteen alussa, ettei muitten nussiminen ole sitten pettämistä, aikoo panna jos tekee mieli. Lupasi, ettei pihtaa minultakaan. Onhan hänellä niitä vakimiehiä ollut, se kyllä kirpaisee, antaa niille joskus joka päivä, jos on kovin kiimassa uuteen Kulliin.Menee illat siihen, että kuskaan eri miehen luokse nussimaan ja haen myöhemmin kotiin.
No vaimo on kotimatkalla hyvällä tuulella ja kiusaa; eikö ole kivaa, mun pillu on hyvin nussittu, liukas ja lämmin, eihän sua hävetä, se mies käski muuten kiittää kun saa sun vaimon vittua.- Anonyymi
Eihän tuota häpeää voi välttää, kotona vaimo makaa sängyllä, pillu auki, hyvin pesty ja hyvin nussittu. Hymyilee ja nauraa, voi raukkaa, sun vaimon pillua on taas pantu, älä välitä, huomenna annan taas jollekin, tule nyt vaan sisään.
- Anonyymi
Tuollainen itsenäinen nainen, joka ottaa vallan suhteessa on ihanteellinen. Minäantaudu täysin. Olisi ihanaa alistua kokonaan, minulle saa tehdä kaikkea satuttavaa, niin fyysisesti ja henkisesti, kunhan saan lopuksi nussia, vaikka vittu olisi kuinka käytetty
- Anonyymi
Mies ehdotti ja minä hyväksyin. Tuohon juttuun sisältyi myös muita fetisseja, kuin tuo aisankannatus.
- Anonyymi
Varmasti suostuisin jos viisikymppinen vaimoni ehdottaisi. Nauttisin katsella kun iso tissinen ja leveä perseinen narttu ottaisi kunnolla isoa kyrpää sisään. Saisi myös puolestani laskea sisään spermansa. Itse tulisin jälkiliukkaille. Löytyisi vaan sopiva kaveri jostain, Keski-Suomessa ollaan. Miten saisi asiaa eteen päin....
- Anonyymi
62v. nuori ukkomies olisi kiinnostunut.. :)
- Anonyymi
Eiköhän tuotakinnole sattunut jos haluaa toisen miehen ni oman miehen taidot ei taida riittää si taas jos toisen naisen ni siihen saattanee olla jo montakin eri syytä si taas
- Anonyymi
Meillä jo pitkä parisuhde takanapäin ja tuossa talvella vaimo ehdotti, että olisi kiva kokeilla jotakin muutakin miestä kuin minä. En sitä tietenkään torpannut ajatuksena, vaan tätä jalostettiin pitkin kevättä. Loppujen lopuksi tultiin siihen tulokseen, että hänelle toista miestä ja minulle vuorostaan toista naista. Molemmille siis uusia elämyksiä.
Vaimo sitten ehdottikin että mennään tuonne Kirkkonummen Wildclubille ja niin tuli liput hankittua. Ensimmäisellä kerralla ei itse aktiin päästy vieraiden kanssa, toisiemme kanssa kylläkin useasti. Harmillisesti tuo Wildclub lopettaa nyt toimintansa, joten vielä ei olla huipennusta saatu aikaiseksi, mutta täytyy keksiä jotakin uutta... - Anonyymi
Omalla kohdalla tyttöystävä, nyt jo vaimo, alkoi aika pian tavattuamme sängyssä fantasioimaan tuollaisesta ja toi sitä ajatusta esiin usein muutenkin. Se kyllä ihan alkuun vähän kirpaisi kun pari ekaa tyttöystävää oli kumpikin pettänyt, mutta kyllähän tuo fantasiana kiihotti että on muitakin mukana. Me keskusteltiin siitä hyvin usein ja monelta eri kantilta ja siinä tajusi sen että seksi on eri asia kuin parisuhde ja rakkaus, ja vaikka rakkaudesta voi harrastaa seksiä, se ei tarkoita sitä että ilman rakkautta ei voisi olla seksiä ja välittämistä. Sitten hän näki erään ystäväni ja sanoi suoraan että haluaisi harrastaa hänen kanssaan seksiä ja siitä se oikeastaan sitten lähti käyntiin niin että fantasiakeskustelut alkoi vaihtua suunnitelmallisemmaksi ja tosielämää koskevaksi.
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta sitten seukkasin hetken eronneen lapsettoman naisen kanssa. Siitä ei tullut sen kummempaa, mutta sitten tutustuin toiseen ja jonkun kuukauden päästä kävi ilmi että hän on tämän exän ystävä. Tavattiin joskus tansseissa ja kahviteltiin. Sitten kyläiltiin ja saunottiinkin yhdessä. Sitten tämä toinen rouva kysyi suoraan mitä tuumaisin kun tämä exä oli kysynyt käviskö lainata minua vielä. Panin heitä lopuksi vuorotellen toisen katsellessa ja ihmeekseni hekin suutelivat ja nuolivat toisiaan. Oltiin usein sen kesän aikana yhdessä tansseissa ja lopuksi sängyssä.
- Anonyymi
Ei ihan ehdottanut, mutta kun krapulassa läpällä vihjaisin kaverista joka oli jäänyt meille yöksi. Rouva kysyi kolmistaan vai? Nielaisin pari kertaa ja sitten se oli menoa ja pantiin rouvaa oikein koko krapulan edestä! M54
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832