Kuolisi vuoden päästä, mitä tekisit?
Jos tietäisit että kaivattusi
26
391
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkaisin velliperseilyä 😆
No ei, haluaisin silti viettää kaiken ajan hänen kanssaan, vaikka siitä aiheutuisikin suurta tuskaa. - Anonyymi
Toteaisin, että enemmänhän tuo elää kuin minä, joka olen tällä palstalla jumissa.
- Anonyymi
Kuolisin kans. Me kuollaan yhtäaikaa...
- Anonyymi
Ja sit lennetään
- Anonyymi
Yrittisin estää
- Anonyymi
Haluaisin tavata ja ottaa syliin, antaa Suukon poskelle.
- Anonyymi
Todellisuudessa kammoksut kalman hajua ja yrittäisit nopeasti päästä tilanteesta pois koskematta. On kokemusta.
Olen elänyt niinkauan,että tiedän ihmisten ajattelevan ja suunnittelevan ylevämpää kuin mitä todellisuus sitten on. Yksin kuolisin mieluummin jos saa valita.
- Anonyymi
Naisin sitä joka toinen yö kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Mitä niinä muina öinä tapahtuu? Nukkumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niinä muina öinä tapahtuu? Nukkumista?
Tietenkin.Ladataan akkuja ja käytetään bepantteenia.
- Anonyymi
En tiedä mutta noin 10 v.operaatio Justiina on alkanut.
- Anonyymi
Se olisi kyllä maailman kamalinta, en halua ees aatella semmoista 😢😢 me aletaan elää nyt kuin viimeistä päivää toistemme kanssa, ja ollaan ikuisesti yhdessä ❤️
- Anonyymi
Niin ollaan rakas❤️
Kuolisin surusta, luultavasti lopettaisin oman elämäni myös...
- Anonyymi
ei oo kaivattua, vaan hirveä hinku kostaa ja hakata teitä alas, ja tehdä samaa, kiusaa, ja tuhota kaikkea ja hakata ja tappaa, laillisesti teitä.
- Anonyymi
sama.
- Anonyymi
Mitäpä siinä. Jatkathan sinäkin täällä aloitusten tekemistä vaikka olet kirjoitustaidoiltasi alle nollan.
- Anonyymi
Ei tarvinnu ikinä selitellä yhteyttä kun se oli heti olemassa. Kyllä sairas sairaan tunnistaa. Kaks kauneinta lintua a…i & a..e <3
- Anonyymi
Kuoli syksyllä
- Anonyymi
Onpa mieltä nostattava ja positiivinen gallup, palstasetä- viimeinen mahdollisuus halia ym?
- Anonyymi
Jossittelua Kauko rakkauden perässä.
- Anonyymi
sen tiedon kanssa on eletty useamman vuoden jo.
Ei ole vaikuttanut käytännön elämään kaivattuni kanssa. - Anonyymi
Maailma on niin paha ja julma. Alkaisin odottamaan entistä innokkaammin itse poispääsyä.
- Anonyymi
Päästäisin käsipierun
- Anonyymi
Ylläpito voisitteko millään näitä kryptisiä viestejä poistaa.Ne on stalkkaus ja ihmisten yksityisyyteen puuttuvia seuranta viestejä.
Myös yöllä tulee seurantaviestejä missä ilmoitetaan tietyille millon joku nukkuu ja rosvot pääsee hiipiin nurkille.
- Anonyymi
Vihaajat vihaa ja toivoo kuolemaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249