Siitä on kauan kun viimeksi kuulin sinusta, mutta edelleen ajattelen sinua joskus - pelkästään hyvällä. Olin silloin kauhean ihastunut sinuun, vähän ehkä sääli että en osannut enkä etenkään uskaltanut sanoa sitä suoraan. En ole mitään nytkään vailla, enkä odota sinulta vastausta, halusin vain kertoa. Toivon että sinulla on kaikki hyvin elämässäsi.
loppusanoja
35
731
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on hyvin ja sanoit sen omilla sanoilla. Arvostan sitä❤️
- Anonyymi
Eli olet tyytyväinen elämään ilman minua?
- Anonyymi
Älä harmistu, mikään ei ole muuttunut. Huomenna joku toinen kuitenkin vastailee minun tilallani, etkä voi huomata mitään eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä harmistu, mikään ei ole muuttunut. Huomenna joku toinen kuitenkin vastailee minun tilallani, etkä voi huomata mitään eroa.
Tämä… välität hänestä edelleen?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä… välität hänestä edelleen?
SivustaKyllä, mutta ei ole oikein sopivaa mennä tunnustamaan sellaista. Menneistä voi ehkä vähän puhua.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
Hyvä kommentti sivusta, mutta väärään kohtaan ketjua. :)
- Anonyymi
Et ole hän. Pilkkuvirheistä tietää.
- Anonyymi
Hyvä juttu, vihkoon menee kun vierestä viedään, vai miten se sanonta menikään..
- Anonyymi
Ei se mitään ja onnea tulevasta vauvasta .
- Anonyymi
Minä sinuun niin ihastuin. Kaikkea hyvää sulle ja puolisollesi.
- Anonyymi
Toisen loukkaaminen sanoilla, miten helppoa.
- Anonyymi
Kuka haluaa välinpitämättömyyttä toiselta, olisit jättänyt sanomatta. Märkä rätti, se on tuollainen viesti.
- Anonyymi
Hyvin kuvattu.
- Anonyymi
Täytyy olla katkera, kun haluaa toiselle sanoa noin. Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
- Anonyymi
Kaikesta sitä viitsitäänkin loukkaantua. Ei mikään ihme, jos joku ei ota sinuun yhteyttä.
- Anonyymi
Kauniita sanoja jollekin. Elämässä tulee vastaan monta ihastusta ja johonkin niistä kannattaa tarttua. On pakko uskaltaa ottaa riski siinä kohtaa kun tajuaa, että se on nyt tai ei koskaan.
- Anonyymi
Totta jokaisessa suhteessa tulee hetki, jolloin on tehtävä ratkaiseva liike. Sen tuntee, kun on se hetki. Tietää, että tästä mennään vain eteenpäin tai taaksepäin. Ratkaisun hetki.
- Anonyymi
Tottahan se on. Menneet menneitä. Niitä ei kannata muistella, keskittyä kaikkeen kivaan tulevaan ihan muiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Erikoista että lopuksi riittää se että ITSE toivoo toiselle hyvää.
Ei siis viitsi selvittää onko sillä toisella OIKEASTI hyvin.
Itserakasta aloittelijalta- Anonyymi
Kai kysyä voi, mutta ei hän minulle sitä kertoisi, jos ei menisi, joten miksi tehdä asioista kiusallisia turhilla, asiattomilla uteluilla. Emme ole varsinaisesti puheväleissä.
- Anonyymi
Kiitos einoliisa keravalta kauniista viestistä
T. pirjopekka rovaniemeltä- Anonyymi
😂😘
- Anonyymi
Voisiko nämä olla kauniita alkusanoja?
- Anonyymi
Luuletko, että tästä tulee hänelle hyvä mieli? Ota suoraan yhteyttä ja kysy kuulumisia, jos aidosti välität. Hienoa, että sinulla on hyvä ja huoleton mieli, etkä ole mitään vailla.
Ihan sivusta - Anonyymi
Take care Fintlant män
- Anonyymi
Harmi, kun et kertonut hänelle. Jos noi päätit, sekin on silloin ihan hyvä. Voi hyvin!
- Anonyymi
Kelle tämä oli? Miksi se pitää salata. Tämä käy periaatteessa monelle muullekin?
- Anonyymi
No ei ole, hyvin siis.
- Anonyymi
Piti oikein lukea uudestaan, ihan vaan noiden joidenkin kommenttien takia. Kyllä täällä Suomessa on vahvasti loukkaantumisen kulttuuri. Mitään et voi sanoa, etteikö joku siitä pahastuisi. Mielestäni kaunis kirjoitus.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus? Ei tälle yleisölle!
Mieti vähän säkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kirjoitus? Ei tälle yleisölle!
Mieti vähän säkin!???
- Anonyymi
Se ilmeisesti särkee joidenkin palstalaisten fantasioita siitä, miten se joku tietty jossakin ajattelee juuri heitä ihan lääpällään, ja miten heitä suuri rakkaustarinansa on ihan juuri alkamassa. Sitä en tiedä, että miksi anonyymista tekstistä pitää ottaa itseensä niin, että loukkaantuu, mutta kai siinä on taustalla jokin tarve kokea itsensä tärkeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ilmeisesti särkee joidenkin palstalaisten fantasioita siitä, miten se joku tietty jossakin ajattelee juuri heitä ihan lääpällään, ja miten heitä suuri rakkaustarinansa on ihan juuri alkamassa. Sitä en tiedä, että miksi anonyymista tekstistä pitää ottaa itseensä niin, että loukkaantuu, mutta kai siinä on taustalla jokin tarve kokea itsensä tärkeäksi.
Just niin
Fantasia kun menee rikki nii se onki maailmanloppu.
Toisin monella palstalla ei oo kun ne korvienväli haaveet
Ei oo sitä ihmistä todella !
- Anonyymi
Turha vinkua perästäpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149