loppusanoja

Anonyymi-ap

Siitä on kauan kun viimeksi kuulin sinusta, mutta edelleen ajattelen sinua joskus - pelkästään hyvällä. Olin silloin kauhean ihastunut sinuun, vähän ehkä sääli että en osannut enkä etenkään uskaltanut sanoa sitä suoraan. En ole mitään nytkään vailla, enkä odota sinulta vastausta, halusin vain kertoa. Toivon että sinulla on kaikki hyvin elämässäsi.

35

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki on hyvin ja sanoit sen omilla sanoilla. Arvostan sitä❤️

• Anonyymi

Eli olet tyytyväinen elämään ilman minua?

• Anonyymi

Älä harmistu, mikään ei ole muuttunut. Huomenna joku toinen kuitenkin vastailee minun tilallani, etkä voi huomata mitään eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä harmistu, mikään ei ole muuttunut. Huomenna joku toinen kuitenkin vastailee minun tilallani, etkä voi huomata mitään eroa.

Tämä… välität hänestä edelleen?

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä… välität hänestä edelleen?

Sivusta

Kyllä, mutta ei ole oikein sopivaa mennä tunnustamaan sellaista. Menneistä voi ehkä vähän puhua.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!

Hyvä kommentti sivusta, mutta väärään kohtaan ketjua. :)

• Anonyymi

Et ole hän. Pilkkuvirheistä tietää.

• Anonyymi

Hyvä juttu, vihkoon menee kun vierestä viedään, vai miten se sanonta menikään..

• Anonyymi

Ei se mitään ja onnea tulevasta vauvasta .

• Anonyymi

Minä sinuun niin ihastuin. Kaikkea hyvää sulle ja puolisollesi.

• Anonyymi

Toisen loukkaaminen sanoilla, miten helppoa.

• Anonyymi

Kuka haluaa välinpitämättömyyttä toiselta, olisit jättänyt sanomatta. Märkä rätti, se on tuollainen viesti.

• Anonyymi

Hyvin kuvattu.

• Anonyymi

Täytyy olla katkera, kun haluaa toiselle sanoa noin. Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?

• Anonyymi

Kaikesta sitä viitsitäänkin loukkaantua. Ei mikään ihme, jos joku ei ota sinuun yhteyttä.

• Anonyymi

Kauniita sanoja jollekin. Elämässä tulee vastaan monta ihastusta ja johonkin niistä kannattaa tarttua. On pakko uskaltaa ottaa riski siinä kohtaa kun tajuaa, että se on nyt tai ei koskaan.

• Anonyymi

Totta jokaisessa suhteessa tulee hetki, jolloin on tehtävä ratkaiseva liike. Sen tuntee, kun on se hetki. Tietää, että tästä mennään vain eteenpäin tai taaksepäin. Ratkaisun hetki.

• Anonyymi

Tottahan se on. Menneet menneitä. Niitä ei kannata muistella, keskittyä kaikkeen kivaan tulevaan ihan muiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Erikoista että lopuksi riittää se että ITSE toivoo toiselle hyvää.
      Ei siis viitsi selvittää onko sillä toisella OIKEASTI hyvin.

Itserakasta aloittelijalta

• Anonyymi

Kai kysyä voi, mutta ei hän minulle sitä kertoisi, jos ei menisi, joten miksi tehdä asioista kiusallisia turhilla, asiattomilla uteluilla. Emme ole varsinaisesti puheväleissä.

• Anonyymi

Kiitos einoliisa keravalta kauniista viestistä

T. pirjopekka rovaniemeltä

• Anonyymi

😂😘

• Anonyymi

Voisiko nämä olla kauniita alkusanoja?

• Anonyymi

Luuletko, että tästä tulee hänelle hyvä mieli? Ota suoraan yhteyttä ja kysy kuulumisia, jos aidosti välität. Hienoa, että sinulla on hyvä ja huoleton mieli, etkä ole mitään vailla.
      Ihan sivusta

• Anonyymi

Take care Fintlant män

• Anonyymi

Harmi, kun et kertonut hänelle. Jos noi päätit, sekin on silloin ihan hyvä. Voi hyvin!

• Anonyymi

Kelle tämä oli? Miksi se pitää salata. Tämä käy periaatteessa monelle muullekin?

• Anonyymi

No ei ole, hyvin siis.

• Anonyymi

Piti oikein lukea uudestaan, ihan vaan noiden joidenkin kommenttien takia. Kyllä täällä Suomessa on vahvasti loukkaantumisen kulttuuri. Mitään et voi sanoa, etteikö joku siitä pahastuisi. Mielestäni kaunis kirjoitus.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus? Ei tälle yleisölle!
        Mieti vähän säkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis kirjoitus? Ei tälle yleisölle!
        Mieti vähän säkin!

???

• Anonyymi

Se ilmeisesti särkee joidenkin palstalaisten fantasioita siitä, miten se joku tietty jossakin ajattelee juuri heitä ihan lääpällään, ja miten heitä suuri rakkaustarinansa on ihan juuri alkamassa. Sitä en tiedä, että miksi anonyymista tekstistä pitää ottaa itseensä niin, että loukkaantuu, mutta kai siinä on taustalla jokin tarve kokea itsensä tärkeäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ilmeisesti särkee joidenkin palstalaisten fantasioita siitä, miten se joku tietty jossakin ajattelee juuri heitä ihan lääpällään, ja miten heitä suuri rakkaustarinansa on ihan juuri alkamassa. Sitä en tiedä, että miksi anonyymista tekstistä pitää ottaa itseensä niin, että loukkaantuu, mutta kai siinä on taustalla jokin tarve kokea itsensä tärkeäksi.

Just niin
        Fantasia kun menee rikki nii se onki maailmanloppu.
        Toisin monella palstalla ei oo kun ne korvienväli haaveet
        Ei oo sitä ihmistä todella !

• Anonyymi

Turha vinkua perästäpäin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe