Se mä oon ollut lähes koko ikäni. Totuus on julma 😢
Kamala ihminen
12
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kohtaa? Ja minkä takia?
- Anonyymi
Läheisiä kohtaan. Syytä en osaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheisiä kohtaan. Syytä en osaa sanoa.
Luuletko, että haluat tai voit muuttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että haluat tai voit muuttua?
Olen muuttunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuttunut
No sittenhän sinulla on ihan toisenlainen elämä edessäsi, sehän on hyvä.
- Anonyymi
Älä soimaa itseäsi. Korjaa se, minkä voit. Olet tehnyt sen, minkä olet osannut.
- Anonyymi
Yritän korjata. Kyllä tästä nyt tuli uneton yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän korjata. Kyllä tästä nyt tuli uneton yö.
Älä välitä. Itselläni ollut paljon asioita, missä olisin voinut toimia toisin. Ja olisi pitänyt toimia toisin. Lopulta olen tullut tulokseen, että olen toiminut siten, mitä olen siinä kohtaa ja sillä elämänkokemuksella osannut tehdä. Tiedän että kaikki eivät kuitenkaan pohdi näin analyyttisesti, vaan porskuttavat menemään, miettimättä mitä vääryyksiä on tehnyt/tekevät. Eli hyvä asia on siis että olen oppinut elämään moraalisesti. Ja siitä tulee parempi olo itselle. En mene enää muiden mukana tyhmyyksiin, vaan punnitsen itse mikä kannattaa.
- Anonyymi
💖💖
- Anonyymi
Niin olet, jos kirjoitat toisen puolesta. 🤣 Luulijathan luulee mitä vain niille maalaa luettavaksi. 🤣
T. Yxi luulija🤣- Anonyymi
Curvanliemi 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Cyrvanraayo 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238