Miks ihmeessä? Joku hätänä?
No nyt kaikki parkuu
16
273
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on menossa tämän laitoksen (un)happy hour, tuplasti kitinää samalla rahalla ja kaverille kanssa.
- Anonyymi
Varsinkin kaverille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kaverille...
Ei kaveria sovi jättää ilmankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kaverille...
..Siinä kaverille: 💋
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
kuolletetaan niiden rahoja, töitä ja elämää. saavat takaisin sitä mitä tekivät ja tapetaan muutama nainen ja mies, ja hakataan kunnolla. kidutetaan ja revitään elämää muille 😜 ja tehdään kaikki sama heille takaisin 😘😂
- Anonyymi
Tämä sovittu👍😜
- Anonyymi
Ihan miten vaa tylsää oligarkkien tms arkkivihollinen palstasetä
- Anonyymi
no sinä. lähinnä ärsytät ihmisiä. täällä. ehkä vahvuutesi on oikeassa elämässä. ja työn puolesta et sovi tänne. ainakin ihmiset jotka minä tunnen, ja joilla on lapsia ja ovat vaikeassa tilanteessa.
- Anonyymi
yleinen kuva minkä saan sinusta niin ihmiset ei ainakaan täällä mielly jos kerskailet elämällä ja pidät kiinni että kukaan ei hyödy, mutta muna on kova. Eli saat ainoastaan kovia mimmejä, ja työsi puolesta heistä ammattiin hyödyttävät lähtevät karkuun.
- Anonyymi
itse halusit että kerron, eli et ole mielenkiintoinen. ja mitä teet tai tyyli sopii tosi harvoille.
- Anonyymi
deittailu baarin kautta sopisi sinulle, ja deittipalstat mutta ulkonäkösi ei kerää taas naistyyppiä mitä etsit. ja jos ole mukava, ja tarjoile kukaan ei kiinnostu
- Anonyymi
deittailu voi olla viatonta ja kivaa, ja voi sopia että maksetaan kumpikin omansa ja saa jotain kivaa erilaista tekemistä tai kivoja drinkki tai ruokapaikkoja käydä. kahviloita tai keikkoja jne. mihin ei aina lähtisi muuten. siinä tutustuu toiseen, ennen kuin puhutaan muusta. naiset ärsyyntyy jos heti kysellään pitääkö auttaa lapsissa, etsiikö elättäjää vai panoa 😘
- Anonyymi
Not my monkeys not my circus
- Anonyymi
ja osa kertoi että vähän niin kuin kirjoittamaton sääntö että jos he väjln antaa sopivassa paikassa ruokaan ja koti juttuihin, niin vastaavasti voitte tarjota baarissa. ei siis mitään huorajuttuja. minä en ole käynyt vuosiin baarissa en oo näissä pysynyt mukana 🙂
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/Xkf7x8xU2xE?si=ICPDPntw6BFu2Kc7
Vastaisiko tunnelmaa, samaa kun kesä alkaa, kirmaisut laitumelle auringon paisteeseen. Saa se mielen toisille parkumaan ja toisille hymyilemään pitkän talven jälkeen, ilakoimaan, prätkillä ajamaan yms .....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298