New York Timesin mukaan Musk käytti myös ekstaasia ja psykedeelisiä sieniä. Hän matkusti myös päivittäin lääkelaatikon kanssa, jossa oli noin 20 pilleriä, mukaan lukien Adderallia.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011269503.html
huumepomo?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muskin on aiemmin kerrottu käyttäneen LSD:tä, kokaiinia, ekstaasia ja psykedeelisiä sieniä osallistuessaan yksityisiin juhliin.
- Anonyymi
Senhän näkee jo otsallaankin. Joka kerta kun sen näkee telkkarissa, se huhtoo ja hilluu ja huitoo käsillään ja hyppii ympäri. Aineissahan se on.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20165029
Presidentti Donald Trumpin läheinen liittolainen Elon Musk käytti suuria määriä erilaisia huumeita samalla, kun hän kampanjoi Trumpin puolesta viime vuoden vaaleissa, kertoo The New York Times laajassa selvityksessään.
Musk rahoitti Trumpin kampanjaa 275 miljoonalla dollarilla, matkusti mukana kampanjakiertueella ja esiintyi itsekin aktiivisesti kampanjatilaisuuksissa.
Samaan aikaan Musk käytti vahvaa nukutusainetta ketamiinia niin paljon, että alkoi kärsiä virtsarakon vaivoista. Siinä sivussa hän käytti ekstaasia ja psilosybiinisieniä. Lisäksi Muskin päivittäiseen lääkeannokseen kuului noin 20 pilleriä, joiden joukossa oli ilmeisesti ainakin Adderall-stimulanttia.
Tiedot perustuvat NYT:n haastattelemiin lukuisiin sisäpiirilähteisiin.
Toimiessaan hallinnossa Musk on kuitenkin käyttäytynyt arvaamattomasti, lehti huomauttaa. Hän on viime kuukausina muun muassa haukkunut ministereitä, elehtinyt lavalla natsitervehdyksen tapaisesti, heilutellut moottorisahaa sekä esiintynyt sekavana haastattelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798