Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet asian kiusalliseksi. Voi kun sen tietäisin.
Hyvää huomenta!
78
832
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhäistä.
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä miten kokee. Mulle voisi kertoa, elämää se vain on.
- Anonyymi
Joo, toiset osaa suhtautua..
- Anonyymi
Kerro, kerro vain. Niin asiat menevät eteenpäin.
- Anonyymi
Luultavasti osaan jo suhtautua kypsästi tässä iässä. Toisen ja toisen tunteiden kunnioittaminen kasvaa henkisen kehityksen myötä iän kanssa. Olen iloinen että osaat tuntea. Toivottavasti saat kuitenkin vielä tunteillesi vastakaikua😍
- Anonyymi
Nii varmaa juu häiskä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii varmaa juu häiskä
No eiku kokeilee, siitä vaan👍
- Anonyymi
voidaan olla kyllä,työpaikastahan tietysti puhuit. Jos olet oikea henkilö niin ehkä mullakin on kerrottavaa minun tunteistani :)
- Anonyymi
❤️❤️❤️Ole rohkea ja kerro..
- Anonyymi
Mikä siellä työpaikalla on niin seksikästä sitten, palstasetä
- Anonyymi
Jos fiksuista aikuisista kyse, ei tarvitse edes pohtia tuollaista.
- Anonyymi
Joo, no sä et taida kyl ainakaa olla. Sivusta
- Anonyymi
Niinhän se menee. Itse pitää se päätös tehdä ja kantaa seuraukset, oli se valinta sitten olla rohkea tai arkajalka.
- Anonyymi
Jos olisi minusta kyse, voisit kertoa. Tilanne on kuitenkin mahdoton rakkaudelle, joten voimme vain syventää ystävyyttä.
- Anonyymi
Harva haluaa olla tuollaisessa tilanteessa. Parempi minusta jättää kertomatta kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva haluaa olla tuollaisessa tilanteessa. Parempi minusta jättää kertomatta kokonaan.
Sekin on puolestani ok, jos olisin siis osapuoli tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tai lähteä muihin hommiin.. 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tai lähteä muihin hommiin.. 🙈
Ei työpaikkaa kannata vaihtaa tuollaisen asian takia. Rakkaus on kaunis tunne eikä siinä ole mitään pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei työpaikkaa kannata vaihtaa tuollaisen asian takia. Rakkaus on kaunis tunne eikä siinä ole mitään pahaa.
jep. ei työpaikkaa vaihdeta sen takia. jos toinen ei tunne samanlailla niin kyllä ne tunteet toiseltakin loppujen lopuksi häviiää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep. ei työpaikkaa vaihdeta sen takia. jos toinen ei tunne samanlailla niin kyllä ne tunteet toiseltakin loppujen lopuksi häviiää
Se voi viedä joskus yllättävän kauan.. Aina se jää silti kauniiksi tunteeksi toista kohtaan, sillä tavalla se ei lopu. Rakkaudesta jää aina jälki vaikka ei saisi vastakaikua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua olla limbossa. Rakastunut kuitenkin haluaa vakaasti uskoa mahdollisuuksiinsa, koska hormonipöllyt on sekoittaneet pään.
Vaikka mitä tulisi vastaan niin sitä saattaa elätellä toiveita. Siksi olisi tärkeää sanoa esim. Kauniisti suoraan jos ei kiinnosta, oli siviilisääty mikä vaan.
Ei se ole tyhmyyttä rakastaa ja on väärin jättää toinen arvelemaan varsinkin jos kyseessä herkkä ylitulkkaaja..
Pilvilinnoista joutuu joskus tippumaan ja ennemmin se raastava kipu kuin esimerkiksi haaveiden elättely..
/Sivusta vaan
- Anonyymi
Älä kerro jos et luota hänen käytökseen tai yleensä hyvään luonteeseen, jos pidät hänestä paljon ja koet että toinenkin pitää sinusta, todennäköisesti olet ihastunut myös jollain tapaa luonteessa olevaan ihmismäisyyteen, kerro silloin ja anna hetki aikaa sulatella kuulemaansa. Kaksi aikuista ihmistä osaa kyllä suhtautua toisiinsa jos pitävät toisistaan, suhde saattaa lähentyä kun varmuus toisenkin tunteista tulee näin selvitettyä, ihmiset ovat usein liian "tarkkoja" toisen suhtautumisesta tälläiseen tietoon, se on kuitenkin erittäin iso asia ja kunnioitusta herättävä ilmoitus. Rakkaus on myös usein voitokas, silloin kun uskaltaa siihen rohkeasti suhtautua ja tahtoa sitä omalle kohdalleen.
https://www.youtube.com/watch?v=lJO0BxAmNrU - Anonyymi
Kerro vaan, jos oisit yksi ihana nainen niin kertoisin samantien omista tunteistani ja voistaisiin sitten vaikka halata ja suudella myös jos tilanne on sopiva.
- Anonyymi
Mä tunteilisin takasin 🥰 siinähän sitten oltais ja mietittäisiin, että mitäs sit ja miten tässä nyt näin pääsi käymään 😘
- Anonyymi
Onhan se toki iso piha niin voidaan olla vaikka vastakkaisilla puolilla.
- Anonyymi
Hyvin tietysti😊
- Anonyymi
Ei me olla enää samassa paikassa koskaan jos et kerro
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Oletko lähdössä jonnekin? -sivusta
- Anonyymi
En koe kiusalöiseksi
- Anonyymi
Mä voisin olla aina samassa paikassa, kertoi hän mitä vain.
Pelkään vain, että ajaudumme kiihkon valtaan ja rakastelemme milloin missäkin kun kaikki on selvää ja portti on auki. 😄😂❤️
/nainen- Anonyymi
No jopa sulla on palstasetä taas ylimitoitettua fantasiaa itestäs oikeammin, hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopa sulla on palstasetä taas ylimitoitettua fantasiaa itestäs oikeammin, hehe
Jossaki portillakin🧐
- Anonyymi
Älä kerro sanoilla jos se arveluttaa, teoilla voi aina kertoa, eikä siinä ylitä mitään rajaa.
- Anonyymi
Minulle tehdään näin.. Olen itse kertonut sanoilla ja hän tekee sen teoilla ja muilla asioilla selväksi. ❤️ On hämmentävä rakastaa, mutta ei välttämättä pääse lähemmäksi. Kunpa pääsisi.
- Anonyymi
Näin minäkin toimisin. Osoittaisin tunteeni käytökselläni ja antaisin hänen reagoida haluamallaan tavalla. Hän saisi viedä juttua siitä joko ystävyyteen tai seurustelun suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tehdään näin.. Olen itse kertonut sanoilla ja hän tekee sen teoilla ja muilla asioilla selväksi. ❤️ On hämmentävä rakastaa, mutta ei välttämättä pääse lähemmäksi. Kunpa pääsisi.
❤️
❤️
- Anonyymi
Työpaikka ilmeisesti? Helpointa on näyttää tunteita olemalla ystävällinen ja ylenpalttisen avulias. Jokainen tajuaa vinkin, mutta ei mene rajojen yli.
- Anonyymi
Suhtaudun ainoastaan lämpimästi, koska oon lukenut sun ihastuksen jo kauan sitten 😘
- Anonyymi
Mikset sitten ole tehnyt mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten ole tehnyt mitään?
Koska oot varattu niin mitä hittoa voisin tehdä ilman että nolaan itseni?
- Anonyymi
Helposti voit kertoa. Olen järkevä ja ymmärtäväinen/ ajattelevainen mies. En kokisi asiaa mitenkään kiusallisena vaan pikemminkin helpottavana asiana, koska on itsellänikin valtavasti lämpöisiä tunteita kohtaasi. Rohkeasti vaan rakas. 😘🤗
- Anonyymi
Tunteista kertominen on erityisen riskialtista, koska hyppäät siinä intiimiin läheisyyteen tuosta noin vain ja jos kyseessä esim työpaikka, niin ei ole asiallista käytöstä. Siinä voi kiinnostunutkin ottaa askeleen taakseppäin.
Tunteista kertominen kuuluu siihen kun ollaan jo tutustuttu, vietetty aikaa yhdessä ja totuttu toisen läheisyyteen. Tunteista puhuminen on suhteen kehityksessä se next level.
Ota sovinnaisuustavat käyttöön ja pyydä kyseistä henkilöä treffeille.
Anna toisellekkin henkilölle aikaa kehittää tunteita ja tutustua sinuun.- Anonyymi
Kukin tyylillään. Ei ole yhtä oikeaa tapaa toimia tässäkään.
- Anonyymi
Treffikutsua odotellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tyylillään. Ei ole yhtä oikeaa tapaa toimia tässäkään.
Ei varmaankaan, mutta korrekti käytös on vähän sama kun Jeesuksen neuvot. Ei tarvi katua eikä hävetä myöhemmin jos homma ei tuurilla ja tunteilla onnistukkaan.
Ja jos on saanut jo selvää vastakaikua ja välit on lämpimät, niin treffipyyntö on silloinkin oikea valinta. Se kertoo arvostuksesta ja kunnioituksesta. Tyhmä kuvittelee, että seuraava pysäkki on lakanoiden välissä. Kaikki ei ole niin helppoja ja sen tosiasian loukkaaminen on moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan, mutta korrekti käytös on vähän sama kun Jeesuksen neuvot. Ei tarvi katua eikä hävetä myöhemmin jos homma ei tuurilla ja tunteilla onnistukkaan.
Ja jos on saanut jo selvää vastakaikua ja välit on lämpimät, niin treffipyyntö on silloinkin oikea valinta. Se kertoo arvostuksesta ja kunnioituksesta. Tyhmä kuvittelee, että seuraava pysäkki on lakanoiden välissä. Kaikki ei ole niin helppoja ja sen tosiasian loukkaaminen on moka.Tässä on oikea marssijärjestys. Ensin tutustutaan vähän ja katsellaan onko vastakaikua, sitten treffipyyntö. Treffeillä voi puhua tunteista, jos näyttää menevän siihen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on oikea marssijärjestys. Ensin tutustutaan vähän ja katsellaan onko vastakaikua, sitten treffipyyntö. Treffeillä voi puhua tunteista, jos näyttää menevän siihen suuntaan.
Ei voi jos ei pääse treffeille koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pääsisi, jos on vastakaikua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pääsisi, jos on vastakaikua?
Asiat ei ole niin yksinkertaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos on saanut jo selvää vastakaikua ja välit on lämpimät, niin treffipyyntö on silloinkin oikea valinta. Se kertoo arvostuksesta ja kunnioituksesta. Tyhmä kuvittelee, että seuraava pysäkki on lakanoiden välissä. Kaikki ei ole niin helppoja ja sen tosiasian loukkaaminen on moka.Joo ei tietenkään tarvitse hypätä suoraan lakanoiden väliin 😄
En minä miestä siihen tarkoitukseen halua.
Mutta en ole uskovainen. Tuo Jeesus vähän särähtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on oikea marssijärjestys. Ensin tutustutaan vähän ja katsellaan onko vastakaikua, sitten treffipyyntö. Treffeillä voi puhua tunteista, jos näyttää menevän siihen suuntaan.
Empä oikein tiedä kannattaako alkaa heti tilittämään jos saa vähän vastakaikua. Välittämistäkin voi osoittaa muutenkin kun tunneryöpytyksellä toisen silmille. Onko niille koetuille tunteille edes realistista pohjaa noin aikaisessa vaiheessa, vai kuvastaako ne vain seksuaalista ihastusta, kaipuuta ja toiveita?
Ihminen on syvä kokonaisuus. Jos on jotain ihmistä pitänyt silmässään ilolla, niin onko se kuitenkaan varsinaista tuntemista?
Jos mies alkaisi heti treffeillä tilittään, niin pitäisin häntä itsekkäänä ja lapsellisena, kärsimättömänä ja ehkä jopa halukkaana pääsemään nopeasti eroon näistä "tunteistaan". Kärsimättömyys koetaan intohimoksi mikä on ihan epätosi.
Todellinen herrasmies ymmärtää naisen herkkyyden ja moniulotteisuuden ja haluaa suojella sitä, koska haluaa sen säilyttävän kauneutensa, myös hänelle itselleen. Todellinen intohimo johonkin ihmiseen on kuin krooninen tauti josta ei pääse ikinä.
Nykymiehet haluaa olla sellaisia toohottajia. Kaikki täytyisi tapahtua niin niin ketterästi ja kepeästi jotta se alleviivaisi omaa näennäisen huolettomuuden statusta🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten mies on epäkypsä eikä valmis mihinkään päätöksiin. Parempi, että olet itseksesi ja kehität omaa elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä oikein tiedä kannattaako alkaa heti tilittämään jos saa vähän vastakaikua. Välittämistäkin voi osoittaa muutenkin kun tunneryöpytyksellä toisen silmille. Onko niille koetuille tunteille edes realistista pohjaa noin aikaisessa vaiheessa, vai kuvastaako ne vain seksuaalista ihastusta, kaipuuta ja toiveita?
Ihminen on syvä kokonaisuus. Jos on jotain ihmistä pitänyt silmässään ilolla, niin onko se kuitenkaan varsinaista tuntemista?
Jos mies alkaisi heti treffeillä tilittään, niin pitäisin häntä itsekkäänä ja lapsellisena, kärsimättömänä ja ehkä jopa halukkaana pääsemään nopeasti eroon näistä "tunteistaan". Kärsimättömyys koetaan intohimoksi mikä on ihan epätosi.
Todellinen herrasmies ymmärtää naisen herkkyyden ja moniulotteisuuden ja haluaa suojella sitä, koska haluaa sen säilyttävän kauneutensa, myös hänelle itselleen. Todellinen intohimo johonkin ihmiseen on kuin krooninen tauti josta ei pääse ikinä.
Nykymiehet haluaa olla sellaisia toohottajia. Kaikki täytyisi tapahtua niin niin ketterästi ja kepeästi jotta se alleviivaisi omaa näennäisen huolettomuuden statusta🤣Ajatuksesi juoksee eri linjoilla. Elämä kokemukseni perusteella väitän, että tunteista kannattaa puhua treffeillä heti jos näyttää vähänkin molemminpuoliselta. Odottaminen ei tuo hommaan mitään lisäarvoa. Yleensä se on haitta jatkossa.
- Anonyymi
Eli mitään kikkelikuvia ei sovi lähetellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tietenkään tarvitse hypätä suoraan lakanoiden väliin 😄
En minä miestä siihen tarkoitukseen halua.
Mutta en ole uskovainen. Tuo Jeesus vähän särähtää.Tiedätkö tää woke kulttuurikin on vaan yksi uskonto, ei mitään todellista avarakatseisuutta.
Joka asiaan ja pikkusanaankin pitää tarttua joka ei tue sitä omaa kulttia ja juuri oikeaa ilmaisutapaa, sivistyksestä viis! Tuskin keskiajan uskovaisetkaan oli wokeihmisten kaltaisia kyttääjiä kiveen hakattuine uskomuksineen.
Wakeywakey.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksesi juoksee eri linjoilla. Elämä kokemukseni perusteella väitän, että tunteista kannattaa puhua treffeillä heti jos näyttää vähänkin molemminpuoliselta. Odottaminen ei tuo hommaan mitään lisäarvoa. Yleensä se on haitta jatkossa.
No se on sinun kokemus. Hyvähän se, että olet päätynyt treffeille samantyyppisten ihmisten kanssa joiden kanssa olet voinut toteuttaa itseäsi kuten ehdottomasti haluat. Ehkä kaipaat helppoutta elämääsi, sehän on trendikästä.
Itse olen kokenut, että pitkä tie antaa merkityksellisyyttä. On jo historiaa eikä toinen ole ihan kuka tahansa vastaantulija. Jos on ollut vaikeuksia, niin nekin ovat osa jotain yhteistä.
Kerron jotain mielenkiintoista: vanha ihastukseni. Arastelin alusta asti, että josko suhteeseen sekaantuu häiritsevästi menneisyyksiemme kuviot; vanhemmat, henk.koht historia,sosialiteetti jne. Mutta sitten tuli kummallinen hetki kokemassani ajassa, tuosta noin vaan kun istuin tässä sohvalla kaikessa rauhassa. Kaikki ikäänkuin taittui ajassa ja se kaikki, mitä meidän välillämme on tapahtunut, ihan kaikki, olikin yhtäkkiä isompi kuvio kuin mikään omaksuttu kuvio. Ikäänkuin hän ja minä, olisimme omine itsenämme irtautuneet menneisyyden painolastista suhteessa toisiimme, kuin kahleet olisivat katkenneet. Näin hänet vapaasti. Tämä oli minun kokemukseni tietenkin.
Sitäpaitsi ihmiset jotka kuvittelevat, että jos elämästä pääsee helpolla tulevat pettymään karvaasti.
- Anonyymi
näenkin niin joo silmillä paremmin, olin siis leikkaukawassa kumpikin silmä...
ja niin jotaiin hauskaa peliäkin tyttöjren ja nuorison kanssa suunniterlla - Anonyymi
On totta, että tunteiden ilmaiseminen voi tehdä tilanteesta monimutkaisen. Se voi joko tuoda ihmiset lähemmäksi tai saada aikaan etäisyyttä. Se riippuu paljon vastaanottajasta ja heidän tunteistaan sekä siitä, miten he kokevat yhteyden.
Mutta vaikka tunteista puhuminen voi olla vaikeaa, se on silti tärkeää, koska vain sitä kautta voi selvitä, mitä toinen ajattelee ja tuntee. Rohkeus kertoa omista tunteistaan on arvokasta, vaikka lopputulos olisikin epävarma. - Anonyymi
Suhtautuisin lämmöllä ja ymmärtäväisesti.
- Anonyymi
En muista voi sanoa mitem suhtautuu, mutta itse olisin hyvin hienotunteinen miestä kohtaan, jos tulisi minulle tunteensa kertomaan. Vaikka työpaikalla tai missä muualla voisi nähdä säännöllisesti niin en käyttäytyisi välttelevästi. Eihän tunteilleen mitään voi, ja tässä iässä osaa jo suhtautua kivasti.
- Anonyymi
Lisään vielä, että kerran yksi hieroja jonka luona kävin säännöllisesti, ihastui minuun. Oli pakko lopettaa käyminen siellä, koska tietenkin vähän kiusallista kun olen melkein alasti ja hän koskee minua ja tiedän olevan ihastunut. Harmi, kun hän oli paras hieroja. Jos ei tuollaista asiakassuhdetta ole, tai on molemminpuoliset tunteet, niin silloin en välttele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että kerran yksi hieroja jonka luona kävin säännöllisesti, ihastui minuun. Oli pakko lopettaa käyminen siellä, koska tietenkin vähän kiusallista kun olen melkein alasti ja hän koskee minua ja tiedän olevan ihastunut. Harmi, kun hän oli paras hieroja. Jos ei tuollaista asiakassuhdetta ole, tai on molemminpuoliset tunteet, niin silloin en välttele.
No sitte ei ollu varmaa kemiaa palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte ei ollu varmaa kemiaa palstaäijä
No niin äijäksi luulija, en ole äijä, enkä asu palstalla. Eiköhän tuosta rivien välistä lie selvää, että oli omalta puolelta puhdas asiakassuhde. P.S. käyttäisit energiasi sen todellisen palstaäijän kirjoitusten kommentoimiseen niin säästät aikaa itsellesi, ja minulle.
- Anonyymi
J-naisen kanssa ei mitään ongelmaa. Maailma on auki.
- Anonyymi
Hei! Oletko mies vai nainen? Jos olet mies, samaa olen itse miettinyt, mutta tiedän, etten tule sitä valitettavasti ensimmäisenä tekemään.
- Anonyymi
Muru. Sä tiedät kysymättäkin minkä on mun vastaus.
En koe asiaa kiusalliseksi millään muotoa. En nyt enkä sitten, mitä ikinä tapahtuisikaan.
Meidän juttu on special. - Anonyymi
Missä olla yhtä aikaa- huaneistossaniko?
- Anonyymi
Voit kertoa jos haluat... Ei se mitenkään vaikuta huonolla tavalla enkä koe kiusalliseksi. Tulisin valtavan onnelliseksi ja varmaan juteltaisi sen jälkeen paljon. ❤️
- Anonyymi
voi olla vaativaa jutua nuorrten naisten kanssa jorain peliäkin
joku meikkivätikin yodella summan sininen joku... mutta niin - Anonyymi
Ei kai ensin tarvitse tunteista kertoakaan. Eikö vain jutustelu, kuulumisien tiedustelut jne kerro jo jostakin kiinnostuksesta. Kylllä toinen siihen aina vastaa ja tilanne kehittyy koko ajan, kun vain yhteydessä on. Paljastuu silloin toisenkin tunteet melko nopeasti.
- Anonyymi
Ei toimi. Kyllä pitää osoittaa halulla nähdä ja viettää aikaa yhdessä.
- Anonyymi
Ehkä heti lämpenem, naiselta
- Anonyymi
Ilahtuisin! Kertoisin sinulle minun tunteistani.
En pelästy enkä pahastu vaan arvostaisin sinua. - Anonyymi
Täällä on päivän aikana tullut monta positiivista vastausta. Ihastukseni on fiksu ihminen, en tiedä, miksi edes mietin asiaa jotenkin negatiivisen kautta. ap.
- Anonyymi
Eipä nuo mua häirihe mu usein en edes välitä kun ei toinen edes tarkoita mitä sanoo mu noi periaatteena mitäpä sitä ei panon takia satuilisi yleensä asia johon miehet syyllistyy si taas jos nainen sitä tekee ni ehkä ois syytä uskoa että on vähintäänkin tyydyttävä pano
- Anonyymi
Voidaan olla. Leuka ylös!
- Anonyymi
Eiei ihan supersiististi ollaan edetty. Ei juteltu pehmoisia tietenkään, kun eihän me kuitenkaan voida olla edes samassa paikassa, mulkoillaan kun nähdään ja vinoillaan anonyymisti mitä ehditään, ja tästä syystä tilanne ei ole nyt yhtään kiusallinen. 🙄
- AnonyymiUUSI
Ei tarvi kertoo mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986