Niinku aiemmin sanoin että ennustajan ei sais kertoa esim jos joku kyssyy "onko hän minun biologinen lapsi" johon ei sais ennustaja kertoo vastausta niinku mua alko kiinnostaa nyt yksi asia eli siis ....
kun äitini avioliiton aikana sanoi isälleni useita kertoja sen että minä ja muistaakseni myös veljeni ei olla hänen biologisia lapsia niin nää asiat on olleet hirveän ahdistavia ainakin minulle että melkein päivittäin pyörii mielessäin nuo asiat kun oma äiti tommosia puhunut useita kertoja.
emme siis ole ottaneet asiasta selvää koska minä pelekään että jos siin kävis niin paha juttu että kasvattaja-isäni ei oliskaan mun oikee biologinen isä niin hän voisi pian kuolla ja kun hänelle ilmeni äskettäin sydänsairaus niin ei ehkä hänen terveys kestäisi kun hän muutenki elämänsä aikana on joutunu kokemaan jo ihan omassa lapsuuvessaan kauheita asioita ja minä myös varmaan molemmilta vanhemmiltani on saanu DNA:han heidän henkisiä sairasteluja ja traumoja kun molemmilla vanhemmillani on ollu kauheita elämänkokemuksia joka usein myös verenperintönä siirtyy lapsiin ja voi siirtyy myös lapsenlapsiin ja mua esim kiusattihin 10 vuotta joka päivä kaikissa kouluissa ja myöhemmin kiusattiin sosiaalisessa mediassa ja mulla on aika paljon erilaisia sairauksia.
mut tuo isyysasia kiinnostais ehkä tietää mitä joku ennustaja siitä täällä sanois mut toisaalta ehkä olen ottamassa nyt isoa riskiä vai??
on mul nimittäin yhdet epäilyt että oon noin 5 vuojen ajan epäillyt erästä ukkelia että hän vois olla mun biologinen isä kun meillä täsmää niin moni seikka mutta jos joskus kävis niin että selviäis pian että hän onkin mun oikea isä niin en pitäisi ainakaan häntä koskaan isänäni että en hyväksyisi häntä isäkseni ja enkä ketään muutakaan hyväksyisi vaan ainoastaan hyväksyn sen isän joka on kasvattanut minut ja jonk kaa olen elänyt syntymästäni asti samassa talossa. Se jota epäillyt että vois olla mun biologinen isä niin en tykkää siitä ihmisestä paljoakaan .
kun aiemmin mainitsin isyysasiasta että mua alako nyt kiinnostaa eräs asia...
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001324- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777