Eipä näkyny taaskaan Haapajärvi edes 10 parhaan joukossa maakunnallisessa vertailussa, kun taas Reisjärvi oli 9 paras koko suomen pienistä lukioista, mikä mättää hoopojärvellä?
Vastaukset 6
- Anonyymi
No oppilaat varmaan vähä daijuja
- Anonyymi
Oppilaista se on kiinni. Itse menin aikanaan OULUUN kirjoittamaan ylioppilaaksi. Laudaattureita tuli, ja LKT:N paperit lääkiksestä. Olen Ylipäästä kotoisin.
- Anonyymi
paljon oli älliä mullakin
- Anonyymi
Se, että saa parhaita arvosanoja ei kerro henkilön älykkyydestä yhtään mitään, vaan lähinnä kertoo siitä kuinka hyvin omaksuu muiden antamaa tietoa ja osaa muistaa, sekä soveltaa tietoa.
Ei sellaisia arvosanaa voi saada ihminen joka on oikeasti älykäs ja osa kyseenalaistaa ja käyttää omaa aivoja sekä luoda omia mielipiteitään terveisin se seiskan oppilas mutta ÄO 130 .
Mä en arvosta kenenkään koulu menestystä se kertoo ainoastaan matkimis taidoista ei siitä kuinka älykäs oikeasti itse on- Anonyymi
Komppaan täysin terveisin se kutosen oppilas 143 ÄÖ:llä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit46577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan182500