Olit jotenkin todella etäinen eilen. Katselin sinua ja mietin tulla juttelemaan, mutta en uskaltanut kun vaikutit niin "torjuvalta". Sinun käytöksesi vaihtelee niin kovasti, että en tiedä miten suhtautua sinuun. Tuntuu kyllä kurjalta tämä etäisyys sinuun, mutta ei kai minussa ole tarpeeksi rohkeutta korjata tilannetta, varsinkin kun epäilen ettei sinua vain kiinnosta. Ehkä minun pitää siis vain sopeutua tähän, vaikka se kurjalta tuntuukin.
n>m
Mitä tapahtuu?
30
532
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mä oon jäämies 🌬❄️🥶. Kiire, stressi, epäusko hyvään. Pitäisi jotenkin uudelleenohjelmoida itsensä, "piuhansa", niin ehkä tämä sitten helpottaisi.
- Anonyymi
Älä ole liian ankara itsellesi💛.
- Anonyymi
Piuhat on kunnossa😜👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole liian ankara itsellesi💛.
Kiitos 😊. Itse ei aina huomaa omaa itsekritiikkiään. Olisi kuitenkin pitänyt pariutua 30 v. mennessä. On helppoa jossitella jälkikäteen. Ehkä osan ihmisistä on määrä viettää elämänsä yksin.
- Anonyymi
Vaikutinko? Ei ollut mitään sellaista. Kävin läpi työsuunnitelmia nopeasti työkaverin kanssa silloin aamulla ja olin keskittynyt sillä hetkellä siihen mitä silloin tehdään. Ei minua ainakaan tarvi jännittää voit puhua minulle mitä vaan...
Tuntuu ihanalta että merkitsen sinulle niin paljon ja suunnittelet tulla juttelemaan jne. Olet ihana kaunis ja tärkeä... Ikävä sinua ❤️- Anonyymi
Hän jutteli kyllä työkaverinsa kanssa siinä ja vaikutti mietteliäältä. Ei vain tuntunut soveliaalta lähestyä. Olen vain jotenkin niin kömpelö tutustumaan ja tekemään tuttavuutta, kun se ei ole luontevaa niinkuin muiden kanssa, tunteet sekoittavat liikaa päätä.
Eihän varmasti minusta ajattele noin kauniisti kuin sinä ajattelet hänestä. On vähän kurja fiilis. Tuntuu, että kaikki loppuu ennenkuin mitään ehtii edes alkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän jutteli kyllä työkaverinsa kanssa siinä ja vaikutti mietteliäältä. Ei vain tuntunut soveliaalta lähestyä. Olen vain jotenkin niin kömpelö tutustumaan ja tekemään tuttavuutta, kun se ei ole luontevaa niinkuin muiden kanssa, tunteet sekoittavat liikaa päätä.
Eihän varmasti minusta ajattele noin kauniisti kuin sinä ajattelet hänestä. On vähän kurja fiilis. Tuntuu, että kaikki loppuu ennenkuin mitään ehtii edes alkaa.Jos olet V-nainen nähdään tiistaina
Olen Z-mies 🦅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän varmasti minusta ajattele noin kauniisti kuin sinä ajattelet hänestä. On vähän kurja fiilis. Tuntuu, että kaikki loppuu ennenkuin mitään ehtii edes alkaa.Olen T ja kirjoitin H naiselle ja ajattelen hänestä kaikkea kaunista...
- Anonyymi
Sivusta..
Ihmiset loukkaantuvat siitä jos on huonompi päivä. Vaikka antaisi vain itselle luvan olla "ei saatavilla". Sellainen ihminen löytää tiensä sydämeeni joka tämän ymmärtää. Minulla onkin yksi työkaveri jonka kanssa olemme molemmat hyväksyneet toisemme, ja siksi meillä on aitoa lämpöä välillämme. Sukulaiseni eivät kestä tällaista rehellisyyttä.- Anonyymi
En tarkoittanut tässä "huonoa päivää". Saa hänellä niitä olla ja se on ihan ok, on niitä itsellänikin välillä. Itsekin viihdyn hyvin itsekseni välillä enkä kaipaa silloin seuraa.
Tuli vain se tunne ettei minulla ole mitään väliä ja se on kurja tunne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut tässä "huonoa päivää". Saa hänellä niitä olla ja se on ihan ok, on niitä itsellänikin välillä. Itsekin viihdyn hyvin itsekseni välillä enkä kaipaa silloin seuraa.
Tuli vain se tunne ettei minulla ole mitään väliä ja se on kurja tunne.On sulla väl.. eiku välitän sinusta kyllä.
- Anonyymi
Saa tulla jutteleen vaikka vaikutan miltätahansa. 🥰
- Anonyymi
Olisipa asia noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa asia noin.
Kyl se noin on. Tiedän että vaikutan ulospäin siltä etten halua jutella mut kyl mä haluan. Olen vain epävarma tunteista. Kaikki tuntuu niin ristiriitaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se noin on. Tiedän että vaikutan ulospäin siltä etten halua jutella mut kyl mä haluan. Olen vain epävarma tunteista. Kaikki tuntuu niin ristiriitaiselta.
Tuossa olen samaa mieltä, kaikki vaikuttaa niin ristiriitaiselta. -ap
- Anonyymi
Harmittaa, kun eksyin tänne ja erehdyin kirjoittamaankin. Tämä paikka vain sekoittaa entisestään tunteiden riepottelemaa sydäntä.
Sinulle mies siellä jossain->
Kun nähdään irl, osoitetaan oikeasti toisillemme mitä toisesta ajatellaan mm. katsomalla pitkään silmiin, hymyilemällä, läheisyydellä..
tai sitten kohdellaan toista kuin ilmaa, että toinen tietää pysyä poissa eikä enää kuvittele tunteita jotka eivät ole molemminpuolisia.
Ole armollinen ja päästä minut tästä epätietoisuudesta.- Anonyymi
Ollaan ennenkin katsottu silmiin mutta nykyään ei jostain syystä. Tulkitsen sen niin että haluat eroon tunteista mitä sulla ehkä oli. Mä en haluis mut kyl mä ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan ennenkin katsottu silmiin mutta nykyään ei jostain syystä. Tulkitsen sen niin että haluat eroon tunteista mitä sulla ehkä oli. Mä en haluis mut kyl mä ymmärrän.
Niin kyllä se silmiin katsominen tuntuu jostain syystä olevan vaikeaa, ehkä molemmilla. Minulla se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olen epävarma hänen tunteistaan ja osittain olosuhteistakin (yhteinen työpaikka), en halua työtovereiden kuiskuttelevan selän takana.. Minä kyllä edelleen tykkään ja vahvasti hänestä, siksi kai olen näin herkkänä reagoimassa kaikkiin vastoinkäymisiin. -ap
ja kyllä minulla ja hänellä oli alkuviikolla silmät kiinni toisissamme vähän pidempään ja hymyiltiinkin, se tuntui pirun hyvältä ja sai perhoset vatsaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä se silmiin katsominen tuntuu jostain syystä olevan vaikeaa, ehkä molemmilla. Minulla se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olen epävarma hänen tunteistaan ja osittain olosuhteistakin (yhteinen työpaikka), en halua työtovereiden kuiskuttelevan selän takana.. Minä kyllä edelleen tykkään ja vahvasti hänestä, siksi kai olen näin herkkänä reagoimassa kaikkiin vastoinkäymisiin. -ap
ja kyllä minulla ja hänellä oli alkuviikolla silmät kiinni toisissamme vähän pidempään ja hymyiltiinkin, se tuntui pirun hyvältä ja sai perhoset vatsaan..Yhteinen työpaikka meilläkin kyseessä mutta ei tällä viikolla olla tuijoteltu silmiin. Viimeksi varmaan kuukausi sitten. Näemme töissä kuitenkin joka päivä mutta siitähän voi sit tulkita ettei häntä taida enään kiinnostaa 😁 m-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteinen työpaikka meilläkin kyseessä mutta ei tällä viikolla olla tuijoteltu silmiin. Viimeksi varmaan kuukausi sitten. Näemme töissä kuitenkin joka päivä mutta siitähän voi sit tulkita ettei häntä taida enään kiinnostaa 😁 m-n
Voi ei, teillä tosiaan sitten vähän pidempi aika kunnon silmäkontaktista. Hmm, mutta ei se silti tarkoita ettei hän olisi kiinnostunut, olethan itsekin😏. Syitä voi olla monia, turha niitä arvailla. Koita luoda välillenne otollisia tilanteita niin ehkä se siitä taas lähtee.. Tsemppiä teille!
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, teillä tosiaan sitten vähän pidempi aika kunnon silmäkontaktista. Hmm, mutta ei se silti tarkoita ettei hän olisi kiinnostunut, olethan itsekin😏. Syitä voi olla monia, turha niitä arvailla. Koita luoda välillenne otollisia tilanteita niin ehkä se siitä taas lähtee.. Tsemppiä teille!
-apVoi olla eri syitä mut sanotaanko näin että ennen tuijoteltiin ja nähtävästi nykyään vältellään niin onse selvä merkki. Kyl mä hänestä tykkään mut kesä tulee ja kohti uusia seikkailuja 🤭 tsemppii sullekin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla eri syitä mut sanotaanko näin että ennen tuijoteltiin ja nähtävästi nykyään vältellään niin onse selvä merkki. Kyl mä hänestä tykkään mut kesä tulee ja kohti uusia seikkailuja 🤭 tsemppii sullekin 🥰
Onhan se noinkin. Sulla on hyvä positiivinen asenne elämään, hyvä niin. Kesä tosiaan tulee, nautitaan siitä eikä liikaa synkistellä. Tapahtuu mitä on tapahtuakseen.
Kiitos tsempeistä! Pelkäänpä vain ettei tää minunkaan tilanne tästä etene, kun tosiaan lomat tulossa ja pian ei ehkä enää olla työtovereita enää, eli ei nähdä. Mut koitan katsoa tulevaisuutta silti valoisin silmin ja nauttia kesästä. -ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se noinkin. Sulla on hyvä positiivinen asenne elämään, hyvä niin. Kesä tosiaan tulee, nautitaan siitä eikä liikaa synkistellä. Tapahtuu mitä on tapahtuakseen.
Kiitos tsempeistä! Pelkäänpä vain ettei tää minunkaan tilanne tästä etene, kun tosiaan lomat tulossa ja pian ei ehkä enää olla työtovereita enää, eli ei nähdä. Mut koitan katsoa tulevaisuutta silti valoisin silmin ja nauttia kesästä. -apNo mut sullahan on sit tavallaan hyvä tilanne et jos ette oo kohta enään työkavereita niin uskallat lähestyä häntä ja hän vastaa mitä vastaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut sullahan on sit tavallaan hyvä tilanne et jos ette oo kohta enään työkavereita niin uskallat lähestyä häntä ja hän vastaa mitä vastaa 😁
Ääh, kumpa se olisikin noin helppoa..😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, kumpa se olisikin noin helppoa..😊
Kyl mä tiedän ettei ole 😁 nää on vaikeita asioita ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä tiedän ettei ole 😁 nää on vaikeita asioita ❤️
Todellakin on 😉 mut jospa tulisi jokin sopiva tilaisuus ja saisin rohkeuspuuskan tehdä tai sanoa jotain rohkeaa, mikä saisi hänet hätkähtämään. Ehkä se miten reagoisi, antaisi minulle vastauksen miten toimia jatkossa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on 😉 mut jospa tulisi jokin sopiva tilaisuus ja saisin rohkeuspuuskan tehdä tai sanoa jotain rohkeaa, mikä saisi hänet hätkähtämään. Ehkä se miten reagoisi, antaisi minulle vastauksen miten toimia jatkossa. -ap
Koita kerätä rohkeus esille. Mä en siihen pystynyt mut toivottavasti sinä pystyt 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita kerätä rohkeus esille. Mä en siihen pystynyt mut toivottavasti sinä pystyt 🙂
Kiitos sulle, toivottavasti pystyn. Oli ilo jutella, hyvää kesää! -ap
- Anonyymi
Ajatukset ja huolet sekoittaa mieltä ja välillä voi vaikuttaa etäisen kylmältä. Sopii moniin ihmisiin.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti hänellä ei ole huolia, haluaisin olla tukena jos noin, jotenkin auttaa. Juu, varmasti sopii moneen tämä aloitus. Täytyy luottaa siihen mitä tapahtuu irl. -ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986