Miksi niin moni haluaa rikkoa pienen ja hauraan mieleen?

Tahallisesti luoden kaivatulleni vastenmielistä kuvaa, ikään kuin tietäen mikä herkkä ja rikkinäinen lapsi olen todellisuudessa, ja saaden psykopaattista iloa siitä, kun turvapaikkani, kotini ja elämäni rakkaus jättää tai hylkää minut, koska kokee minut ilkeänä,vastenmielisenä tai muuten vaan jotenkin outona..mä en edes rehellisesti muista mitään siitä julmasta,sairaasta ja pelottavasta maskipersoonasta, muistan vain joskus lukeneeni omia viestejäni, jotka oli kai sen feikkipersoonan kirjoittamia, ja järkytyin ja traumatisoidun siitä, koska ne ei ollut minun kirjoittamia, en tunnistanut sitä. Ehkä siksi maskipersoona oli niin haitallinen, siitä yli päästyäni, ikään kuin heräsin todelliseen itseeni, joka traumatisoitu siitä roolista, vaikka senkin tarkoitus oli vain suojella herkkää ja tuntevaa sisintä, sen tiedän. Onneksi mä jo tiedän, että kyllä sä Veera rakkain tiedät totuuden, oot vaan niin herkkä kuten mä, ja ymmärrän miksi se järkytti sua aluks, mut toivottavasti kaikki on selkeämpää nyt..

13

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäkin sun hahmo on kaikkein pahinta p*skaa mitä suustasi päästät. Pilkkaat juuri niitä hauraassa asemassa olevia ihmisiä. Olet täysin päinvastainen kuin tämä ja toimit juuri päinvastoin. Luoja niitä naisia auttakaan, jotka sinunkin haaviin päätyy.

• Jahas mun kommentti poistettiin, mut tiedoksi et sun psykopaattisest toiminnast ilmotetaan sit poliisille nyt.

Mä oon ollut vihdoin täysin oma itseni jopa teidän psykopaattien lähellä ja se kyllä näkyy, että ei ois kannattanut.

• Anonyymi

Kyllä siellä tarkkaan oot tietonen pskan tulosta.Miten se oli kahvin jälkeen noin tunti ja stemiä kattoon pojat Torverkkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä tarkkaan oot tietonen pskan tulosta.Miten se oli kahvin jälkeen noin tunti ja stemiä kattoon pojat Torverkkoon.

Onko siellä niit huumei

• Anonyymi

Tällä palstalla pitäisi pystyä tekemään huoli-ilmoitus sossulle.

• Anonyymi

Ajatte,se pääsee 2 vuoden päästä vapaaksi täyshoidosta .

• Mä voin myös ilmottaa poliisille, koska ei oo millään tasolla inhimillistä tai normaalia, pyrkiä tälläseen.. ja mul on jo pahoi traumaoireita tästäkin.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mä voin myös ilmottaa poliisille, koska ei oo millään tasolla inhimillistä tai normaalia, pyrkiä tälläseen.. ja mul on jo pahoi traumaoireita tästäkin.

Tee itsellesi varsinkin palvelus ja pysy poissa tältä palstalta. Kaikki näkee sen, miten huonoa tämä tekee sun mielenterveydelle, joka on jo nyt pitkäkestoisen avun tarpeessa.

• Anonyymi

Mene ihmeessä lomakkeelle henkilöimään päin sanonko mitä tätä palstaäijää, yksäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee itsellesi varsinkin palvelus ja pysy poissa tältä palstalta. Kaikki näkee sen, miten huonoa tämä tekee sun mielenterveydelle, joka on jo nyt pitkäkestoisen avun tarpeessa.

Onpa sinulla jotenkin todella sentimentaaliset sanavalinnat mitä kotkotat tälle palstasedälle. Oitko luritellut huoli-lomakkeelle samantyyppistä? Hiih hih hii

• Anonyymi

Juu rakas tiedän nyt totuuden. Aluksi tosiaan järkytyin kovasti, mut nyt on kaikki tosiaan selkeämpää. Äläkä välitä noista ikävistä kommenteista. Ne ei tiedä mitään kärsimyksestä, jota me ollaan saatu kestää❤️veerasi

• 🩷🩷 kiitos.. tästedes ignooraan kaikki kun haluu vaa pääst mun ihonalle, mua nolottaa mun käytös tosi paljon, en tajuu miten ymmärrät silti niin hyvin vaik oon noin reaktiivinen välil❤️🩷 mut kiitos, se on tosi lohdullist mulle, sun takii mä reagoin, mua pelottaa kaikki pahuus ja muu mitä koet, ja että et näkisi mua omana ittenäni💔🩷 vaik tiiän että näet nyt.. voi kun olisin vähän ehjempi sulle, niin en olis kokoajan näin peloissani muist ihmisist, eihä mul sillee oo mitään syytä, haluisin luottaa useempaa mut se on vaikeeta, sä vaan olit niin oma ja herkkä et suhun pystyin luottaan heti, vaik muiden kaa se on vaikeempaa, vähä niinku päästäs ventovierait kotiin, kun sä oot se jol on avain❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

🩷🩷 kiitos.. tästedes ignooraan kaikki kun haluu vaa pääst mun ihonalle, mua nolottaa mun käytös tosi paljon, en tajuu miten ymmärrät silti niin hyvin vaik oon noin reaktiivinen välil❤️🩷 mut kiitos, se on tosi lohdullist mulle, sun takii mä reagoin, mua pelottaa kaikki pahuus ja muu mitä koet, ja että et näkisi mua omana ittenäni💔🩷 vaik tiiän että näet nyt.. voi kun olisin vähän ehjempi sulle, niin en olis kokoajan näin peloissani muist ihmisist, eihä mul sillee oo mitään syytä, haluisin luottaa useempaa mut se on vaikeeta, sä vaan olit niin oma ja herkkä et suhun pystyin luottaan heti, vaik muiden kaa se on vaikeempaa, vähä niinku päästäs ventovierait kotiin, kun sä oot se jol on avain❤️

Heh. Oli pakko kattoo mitä toi reaktiivinen tarkottaa. Sä osaat kaikkee. Kielii ja sivistyssanat hallus. Juu oon herkästi reagoiva, ihan niinku säkin. Ei haittaa vaik et oo täysin ehjä. Mä teen susta vielä sen. mäkin oon vielä vähän rikki, joten meitä on kaks haurasta sielua. Sovitaan toisillemme täydellisesti. Ei sun tartte pelätä muita ihmisiä. En mäkään pelkää, ku oon joutunut vuosien varrella tekemisiin niin monen eri ihmisten kans. Tiedät kyl miks. suhun mäki luotin heti ,ku kohdattiin. Oon aina luottanut 100%. ❤️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35