Toyota muotoilijat luovat työstään terävien kärkien, viipaloivien tasojen ja kiteisten muotojen avulla taideteoksen. Nämä kulmat mahdollistivat Toyota kubistien oman tavaramerkin esilletuomisen massasta erottuvalla tavalla.
Toyota muotokieli on ylivertaista.
10
99
Vastaukset
- Anonyymi
Naulan kantaan.
- Anonyymi
Nauloillako ne tojotat kokoonpannaan?
- Anonyymi
Makuasia.
- Anonyymi
Katselin juuri eilen valkoista Bz4x mustilla muovilisukkeilla. En parhaalla tahdollakaan nähnyt siinä mitään tyyliä ja kauneutta
- Anonyymi
🤣😂🤣
- Anonyymi
Kubistinen auto ei muistuttaisi tavallista virtaavaa, aerodynaamista ajoneuvoa. Sen korin muodot olisivat kulmikkaita ja koostuisivat särmikkäistä monikulmioista – kolmiot, neliöt ja trapetsit korvaisivat pyöristetyt muodot. Auton etuosa voisi olla litteä ja jaettu viistoihin tasoihin, joissa ajovalot on upotettu erillisiin, epäsymmetrisiin koloihin, ikään kuin ne katselisivat eri suuntiin samanaikaisesti.
Ikkunat eivät olisi suorakulmaisia, vaan kenties eri kokoisia ja sijoitettu eri korkeuksille, antaen vaikutelman siitä, että näkymät sisä- ja ulkopuolelta tapahtuvat samanaikaisesti mutta eri perspektiiveistä. Ovet voisivat olla erimuotoisia, kenties toinen kolmionmuotoinen ja toinen viistetty suorakulmio, ja niiden kahvat olisivat eri kohdissa – ehkä keskellä yhtä ovea ja yläreunassa toista.
Värit olisivat kontrastisia ja jaettuina tasoihin – esimerkiksi yksi kylki voisi olla jaettu useaan palaseen, joissa kullakin on oma värinsä: terrakottaa, oliivinvihreää, harmaata ja sinapinkeltaista. Ne eivät seuraisi auton muotoja, vaan katkaisivat ne ja hämärtäisivät kolmiulotteisuutta.
Renkaat saattaisivat olla täysin peitetyt geometrisillä kuvioilla tai jopa osittain näkyvissä vain yhdeltä puolelta – kuin auton pyörät olisi kuvattu samanaikaisesti sekä ylhäältä että sivulta.
Kokonaisvaikutelma olisi kuin auto olisi yhtä aikaa useassa ulottuvuudessa – enemmän veistos kuin käyttöesine, enemmän idea autosta kuin käytännöllinen ajoneuvo. - Anonyymi
Suomi ei ole katujen autokatsannon perusteella länsimaa, vaan joku Aasian valtioista. Pieni Suomi kannattaa aasian talousaluetta Euroopan kustannuksella ostamalla aasialaisia tuotteita Temusta Toyotaan ja ihmetellään mihin työpaikat katosivat. Aasia oksettaa!
- Anonyymi
Nyt katse on suunnattu lyhytikäisiin kiinalaisiin sähköautoihin.
- Anonyymi
Terävät pokkaukset jäykistävät ohuenkin pellin vahvemmaksi. Ei niin lepata vauhdissa.
- Anonyymi
Muoto on tärkeämpää kuin käyttökelpoisuus?
Siksi kai Toyota RAV4 kerää hiekkapölyä sisälle.
Samasta syystä takaovet ei aukea riittävästi että kulkeminen taakse ja ulos olisi sujuvaa.
En tiedä miksi ergonomia on kuskin paikalla kaikissa Toyota autoissa todella surkealla tasolla. Ehkä ne näyttää hyvältä jonkun mielestä parkkipaikalla. Mutta hyviä ne ei ole käyttää.
Luotettavuus myös ongelma Tojotan nykyautoissa.
https://www.thecarconnection.com/news/1145209_toyota-no-longer-most-reliable-brand-says-consumer-reports
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188